Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Multi thunder king [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik vind dit een erg leuk product. de fluit is goed en de knal is te vergelijken met andere single shots.
    filmpje:
    (HD)
    Laatst aangepast door Scav; 19 November 2018, 11:12.

    Comment


      #47
      valt deze te verglijken met een fenix nitraat als je hem op de grond laat knallen ??

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door fireworks20 Bekijk bericht
        valt deze te verglijken met een fenix nitraat als je hem op de grond laat knallen ??
        Het is niet verstandig om deze op de grond te laten knallen.
        Echte freaks doen dit dan ook niet en weten dit ook zeer waarschijnlijk niet.

        Ik heb dit dus ook niet geprobeerd, maar kan wel zeggen dat ze hard knallen!
        In de lucht.....
        December here we come!

        Comment


          #49
          ohh jah dit is het eerste jaar dat ik ze heb besteld dus ja was wle benieuwd wat voor effect hij op de grond heeft

          Comment


            #50
            Wisten jullie dan nog niet dat alle nieuwe SingleShots een sensor hebben zodat ze niet meer op de grond knallen door onverantwoord gebruik? :emo:

            Steek ze gewoon af zoals het hoort en hou vuurwerk leuk en veilig, en als ze "per ongeluk" vallen en op de grond knallen heb het er dan niet over op een vuurwerk forum waar verantwoord vuurwerk gebruik op prijs word gesteld.
            [B][U]ÜBERTITANIUMBLITZSHELLCOBRAGRANAAT 6G [/U][/B]

            Comment


              #51
              Ze zijn trouwens wel goedkoper geworden hier in de buurt.
              Van 7,95 zijn ze bij bijna elke winkel naar 4,99 gegaan.

              Zouden ze niet goed genoeg verkocht hebben vorig jaar?
              Op andere fora: bloodwake / mollyman

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door mollyman Bekijk bericht
                Ze zijn trouwens wel goedkoper geworden hier in de buurt.
                Van 7,95 zijn ze bij bijna elke winkel naar 4,99 gegaan.

                Zouden ze niet goed genoeg verkocht hebben vorig jaar?
                Ik had begrepen dat ze niet meer gemaakt mochten worden kan het fout hebben

                Comment


                  #53
                  het is dat ze 5 euro waren anders had ik ze niet gehaald maar zijn wel keihard geloof ik ook wel leuk effect voor in avond

                  Comment


                    #54
                    Ik had ze nog nooit gehad maar deze heeft mij positief verast. Die fluit gaat best lang door dan valt de bombette wat naar beneden en dan een serieus harde knal. Jammer dat ik maar 1 doosje heb maar heb genoeg andere zooi dus haal ook niks meer bij..
                    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                    Comment


                      #55
                      Ik heb dit jaar weer een pakje gehaald, voor € 5,- kon ik ze toch niet laten liggen

                      Hier een filmpje van mij met 3 stuks tegelijk:



                      Jwtjuh
                      Laatst aangepast door Scav; 19 November 2018, 11:13.
                      [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

                      Comment


                        #56
                        Dit zijn toch wel hele goede single shots. Van verre weg hoor je meteen dat het een multi thunderking is. Echt een uniek ding! Goede fluit met een heerlijke knal, boeket is leuk met 3 balletjes maar ik gebruik ze voor overdag. Toch een must have voor de afgelopen maar ook aankomende jaren!

                        Comment


                          #57
                          Leuk product:
                          Laatst aangepast door Scav; 19 November 2018, 11:13.

                          Comment


                            #58
                            Ik denk dat dit toch wel de hardste single shot is die je in nl kunt krijgen.
                            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                            Comment


                              #59
                              Had dit jaar 4 pakjes van 5 gekocht en een aantal van vorig jaar over.
                              Heerlijk om even tussen door de lucht in te schieten.
                              Voor diegene die hem nog niet gezien heeft: hierbij een projectje van afgelopen O&N waarin de multithunderking verwerkt is.
                              Zie en hoor je ook meteen het verschil tussen de single shots en dat de multithunderking wel helemaal ok is
                              Project begint op 2:45 min...

                              Laatst aangepast door Scav; 19 November 2018, 11:14.
                              Ik zei nog zo, geen bommetje!

                              Comment


                                #60
                                Ze zitten toch per 4 in een pak Martijn? Leuk project trouwens je ziet duidelijk de verschillen in de verschillende singleshots!

                                Comment

                                Working...
                                X