Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2005
    Berichten
    85
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts

    Original Fireworks Haarlem

    Dames & Heren, Jongens en misschien ook wel meisjes!,

    Dit jaar, zal Original Fireworks, een demo geven, met de nederlandse producten, die dit jaar te koop zullen zijn, bij de Zena vestigingen in Nederland!

    De demo vind plaats op: Vrijdag 8 December plaats in Haarlem bij voetbalclub: DSK
    De voetbalclub is gelegen aan de: Jac van Looystraat 36 in Haarlem

    De demo zal om 20.00u beginnen!!

    De plek, waar deze demo wordt gehouden, is goed bereikbaar, via het Openbaar Vervoer of met de auto.

    • Openbaar Vervoer
    • Plan uw reis met de trein, naar Haarlem Spaarnwoude. Hiervoor kunt u de website: www.ns.nl gebruiken.
    • U kunt ook rechtstreeks de site: www.9292ov.nl gebruiken. U kunt hierbij gewoon direct vanaf uw adres de route plannen, of vanaf het station Haarlem Spaarnwoude, naar het adres van de schietlocatie. Hier kunt u alle reisdetails bekijken, en welke vervoersmiddelen u nodig heeft, om bij de schietlocatie aan te komen, waar de demo wordt geschoten.
    • Houd u voor uw reis, rekening met eventuele werkzaamheden aan het spoor! Dus plan uw reis eventueel een paar uur eerder

    • Met de auto
    • Voor de auto, kunt u de website: www.anwb.nl gebruiken, om de reis vanaf uw huis, tot de schietlocatie.
    • Algemeen: Vanaf de A9 op het knooppunt Rottepolderplein de A200 richting Haarlem opslaan, Ga na 3.1 km rechtdoor de Amsterdamse Vaart (N200) op richting Zandvoort, Ga na 0.6 km linksaf de Prins Bernhardlaan op, Ga na 0.6 km rechtsaf de Jac. van Looystraat op.


    Dit is de informatie tot nu toe, er zal de komende weken, beetje bij beetje nieuwe informatie gaan komen!!! dus houd dit topic goed in de gaten!

  2. #2
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    lol, ik las op AVP dat deze demo nogal ongelukkig valt met een aantal andere (populaire) demos waaronder die van de vuurwerkreus, en een hele grote demo in Scheveningen......
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2005
    Berichten
    85
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Inderdaad, het schijnt, dat deze samenvallen met andere shows ja.

    Dus moeilijk voor de mensen om te kiezen.

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zena Freak Bekijk bericht
    Inderdaad, het schijnt, dat deze samenvallen met andere shows ja.
    Dus moeilijk voor de mensen om te kiezen.


    Voor mij niet hoor. Ik kies voor Zena
    De andere show is van Vuurwerkreus/Proline.
    Proline wordt vaker gedemonstreerd dan alleen op de 8e december.

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik vraag mij af of van tevoren bekend zal worden wat er geschoten gaat worden.
    (schietlijst) En of er gefilmd gaat worden.
    Gaat er een delegatie van de Vuurwerkcrew naar toe?


  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2005
    Berichten
    85
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Schietlijst zal na afloop van de demo beschikbaar zijn, of deze volgt later via Internet.

  7. #7
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.099
    Thanks
    12.962
    19.579 waarderingen in 4.246 posts
    Ja, daar heb je dan niet zo heel veel aan natuurlijk, maar bedankt voor het antwoord.

    Of iemand van VWC hier heen gaat heb ik nog geen idee van, wij kiezen de demo's die wij leuk vinden. Ik kan dus niets beloven, maar het kan zomaar zijn dat er wel iemand aanwezig zal zijn met camera.

    Daarnaast zijn er altijd wel anderen die sowieso gaan, dus film wordt er wel gemaakt.

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Ja, daar heb je dan niet zo heel veel aan natuurlijk, maar bedankt voor het antwoord.

    Of iemand van VWC hier heen gaat heb ik nog geen idee van, wij kiezen de demo's die wij leuk vinden. Ik kan dus niets beloven, maar het kan zomaar zijn dat er wel iemand aanwezig zal zijn met camera.

    Daarnaast zijn er altijd wel anderen die sowieso gaan, dus film wordt er wel gemaakt.




    Ok ben benieuwd. Het aanbod van demo,s is zowiezo zeer groot te noemen.
    Ik verwacht veel van Original v.w.b. de Nederlandse produkten.

  9. #9
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Zijn die niet vrijwel hetzelfde als de huidige producten die momenteel in Belgie te verkrijgen zijn? Ok, zullen misschien wat kleine aanpassingen zijn, maar in hoofdlijn voldoet nu het belgische feestvuurwerk toch aan de Nederlandse wetgeving? Met uitzonderingen daar gelaten dan.

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Zijn die niet vrijwel hetzelfde als de huidige producten die momenteel in Belgie te verkrijgen zijn? Ok, zullen misschien wat kleine aanpassingen zijn, maar in hoofdlijn voldoet nu het belgische feestvuurwerk toch aan de Nederlandse wetgeving? Met uitzonderingen daar gelaten dan.

    Interesssant wat je nu zegt. Je zou zo maar gelijk kunnen hebben.
    Wat betreft de aanpassingen aan de Nederlandse wetgeving dan. Maar ik heb wel gehoord dat ze met een ander merk komen ook Een Duits merk: Herlat.

  11. #11
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    *IIEEEEEEE* trekt aan de rem...


    nee, zover ik weet heeft Originals niks van haar "eigen" brouwsels in Nederland te koop, en heeft ze alleen een Nederlandsche collectie in huis. ik meende de Star en Lidu collectie.

    Bij mij weten is Zena nederland alleen maar gekozen voor de naam... Wordt in verband gebracht met het betere\grotere vuurwerk uit Belgie ( voor zover je dat *kuch* bij zena over kunt spreken ) voor de rest is het een wassen neus. Oftewel een marketing technisch verhaal...

    Mocht je naar een Demo gaan, kies dan een grotere uit is mijn advies. bv Landgraaf aanstaand weekend
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Het marketing/technisch verhaal hebben ze anders heel goed gedaan. Want ze trekken aardig wat aandacht. Het betere vuurwerk wil ik niet zeggen. Het grote vuurwerk komt natuurlijk bij Alpeco vandaan.Prijs/kwaliteitverhouding Zena ligt hier en daar zeer goed moet ik zeggen. Bijvoorbeeld hun eigen Z05 serie. 12 top batterijen 19 shots voor maar 130 euro. En wat klanten ook aanspreekt is de vriendelijke uitstraling van het bedrijf. Dat spreekt veel mensen aan.
    Ik wacht de producten van Original af. Ik laat mij in ieder geval niet besodemieteren. Daar ben ik veel te kritisch voor.
    Maar uit nieuwsgierigheid ga ik toch de demo bezoeken.





    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    *IIEEEEEEE* trekt aan de rem...


    nee, zover ik weet heeft Originals niks van haar "eigen" brouwsels in Nederland te koop, en heeft ze alleen een Nederlandsche collectie in huis. ik meende de Star en Lidu collectie.

    Bij mij weten is Zena nederland alleen maar gekozen voor de naam... Wordt in verband gebracht met het betere\grotere vuurwerk uit Belgie ( voor zover je dat *kuch* bij zena over kunt spreken ) voor de rest is het een wassen neus. Oftewel een marketing technisch verhaal...

    Mocht je naar een Demo gaan, kies dan een grotere uit is mijn advies. bv Landgraaf aanstaand weekend

  13. #13
    VWC-Lid PyroWaR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Berichten
    139
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ze gaan toch de lijn: Herlat Feuerwerk introduceren in de Nederlandse shops? Op het forum van Originals is al wat info daarover.

  14. #14
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Het marketing/technisch verhaal hebben ze anders heel goed gedaan. Want ze trekken aardig wat aandacht. Het betere vuurwerk wil ik niet zeggen. Het grote vuurwerk komt natuurlijk bij Alpeco vandaan.Prijs/kwaliteitverhouding Zena ligt hier en daar zeer goed moet ik zeggen. Bijvoorbeeld hun eigen Z05 serie. 12 top batterijen 19 shots voor maar 130 euro. En wat klanten ook aanspreekt is de vriendelijke uitstraling van het bedrijf. Dat spreekt veel mensen aan.
    Ik wacht de producten van Original af. Ik laat mij in ieder geval niet besodemieteren. Daar ben ik veel te kritisch voor.
    Maar uit nieuwsgierigheid ga ik toch de demo bezoeken.
    Kritisch ben ik ook, daarom ook mijn scepsis, mochten ze inderdaad een fatsoenlijks iets op de markt brengen, mijn zegen krijgen ze.
    En dan zal ik echt wel mijn smoeljte eens in olen of in Haarlem ofzo laten zien. maar tot nu toe kunnen mij de produkten ( voor zover ik ze ken, via video) niet echt bekoren. Dit is puur mijn mening in deze.

    ik ben zo scepsis, omdat ze in het verleden nogal eens zaken copieerde van Alpeco, met name de hardlopers, en meestal waren het slappe aftreksels van het origineel. ik haat stelen, en daarom ook het stelen van product ideeen en\of producten.Zie maar met de vlinders, bekijk hun doos maar eens, en dan dat van Alpeco (de oude welliswaar). sorry maar dat gaat er bij mij gewoon niet in.

    laat ze eens wat originelers zijn, en iets minder doelloze bla bla bla doen met marketing praatjes, cakeboxen introduceren met namen erop van andere grote sites zoals AVP. Je kan veel van Alpeco zeggen in dit verband, maar niet dat ze een coppycats zijn en dat ze (merk)namen gebruikenop hun cakeboxen om hun produkten nog beter te laten verkopen. goede waar verkoopt zich inmiddels vanzelf...

    tot zover mijn pleidooi, waarom ik zo scepsis ben tenaanzien van Zena\Originals.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  15. #15
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.099
    Thanks
    12.962
    19.579 waarderingen in 4.246 posts
    Laten we het weer even over de demo gaan hebben, we gaan nu te ver in op meningen over het "moederbedrijf" te België.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •