Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 59

Discussie: Event Cake No.4

  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 juli 2005
    Berichten
    417
    Thanks
    397
    345 waarderingen in 110 posts
    Schitterende waaier. Leuke afwisseling aan effecten en de breedte waarin deze cake schiet is echt super. Lekker breed en goed tempo. Had alleen liever twee finale schoten gezien inplaats van een. Z'n geld meer dan waard en deze is er volgend jaar ook weer bij!

  2. #17
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts
    Ziet er erg goed uit! Het begint rustig met prachtige tails en eindigt in prachtige brocades met mooie blauwe mines. Ook deze cake wil ik dit jaar erg graag in mijn collectie hebben.

  3. #18
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Gisteren was deze cake verwerkt in de finale na de demo van Vuurwerkland Steenbergen. Wat een mooie cake is dit. Hij viel onwijs op tussen de andere cakes die op dat moment ook los gingen. Een prachtige waaier met mooie effecten, vooral de tails.

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Deze in Steenbergen in de finale gezien. Wat een topper is dit mensen.
    De tails, gewoon geweldig!! Prachtige crackling tails met helder gekleurde tips.
    Ook de goud/blauwe effecten aan het eind zijn gewoon super!

  5. #20
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts
    Hoe is de burst op het filmpje gepost door Pyroguy lijkt het niet super te zijn. Hopelijk komt dat door het filmpje want de effecten zien er super uit!
    Ook het label is geweldig, lijkt wel een professioneel blok!

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
    Hoe is de burst op het filmpje gepost door Pyroguy lijkt het niet super te zijn. Hopelijk komt dat door het filmpje want de effecten zien er super uit!
    Ook het label is geweldig, lijkt wel een professioneel blok!
    Burst durf ik je niet te zeggen aangezien ik 'm in de finale heb gezien. Dus niet kunnen beoordelen.
    Maar als je de andere Event Cakes bekijkt, ga ik er vanuit dat er wel een leuke burst inzit

  7. #22
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    De burst is niet keihard, eerder gewoontjes. Niet te vergelijken met bijv. Event Cake 2 & 3, maar het zijn ook weer geen plofjes.. Gewoon een standaard cake qua burst dus, maar wel mooi goud dat goed blijft hangen

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Wauw wat heb ik genoten van deze bak zeg!
    Horizonbrede tails, echt geweldig, gevolgd door prachtige gouden boeketten en blauwe effecten. Geniaal!
    Wat een moordend tempo zat er in dit bakje zeg! Super!

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    184
    Thanks
    219
    43 waarderingen in 19 posts
    Dit was mijn afsluiter van de avond. Wat een heerlijke bak!! Die tails aan het begin gaan hoog, en alle effecten worden erg breed geschoten. De mines en de brocades worden in hoog tempo geschoten, meesterlijk!! Als het aan mij ligt komt deze er weer hoor volgend jaar.

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Hele mooie cake, maar hij komt echt veel beter tot zijn recht als je er een eind vanaf staat, in een normale straat vind ik hem niet top omdat je dan niet goed het waaier effect kan zien omdat je er te dicht op staat.
    Hij was mooi maar persoonlijk ga ik denk toch voor de camuro king van lesli die ramt voor mijn gevoel iets lekker door ondanks dat bij de eventcake de tails in het begin ook erg goed zijn.

    Deze cake is me minder goed bijgebleven omdat ik andere cake's beter vond presteren, daarnaast is het prijs kaartje hiervan toch aan de hoge kant te noemen waardoor ik twijfel om hem nog eens te nemen. Hoppelijk kunnen wat demo's mij dit jaar een ander beeld van deze cake geven om hem beter te beoordelen.

  11. #26
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Dit jaar ook gezien en vond hem tegenvallen. De tail zijn leuk maar de gouden boekketten waren plofjes bij mij en klein van formaat. Voor dit geld kun je beter de camuro king van lesli kopen.
    Gerwin

  12. #27
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
    Dit jaar ook gezien en vond hem tegenvallen. De tail zijn leuk maar de gouden boekketten waren plofjes bij mij en klein van formaat. Voor dit geld kun je beter de camuro king van lesli kopen.
    Ben het er mee eens dat de gouden boeketten wat harder en groter mochten. Ondanks dat gaf het toch een goedgevulde lucht

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Wat een gigantische bak.. vond hem eerlijk gezegd wel een beetje zwak aan alle kanten, de zijkanten zitten vrij los, en door de bovenkant en zelfs door de onderkant druk zo zonder enkele moeit heen!
    Dit mag het effect echter niet wegcijferen Want dat is super!



    Foto niet gebruiken zonder toestemming

  14. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Het zijn inderdaad plofjes:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Ik vind het een heerlijke cake, Zal eens kijken of volgend jaar deze ook in mijn budget past. Sowiezo wat meer van Rubro ;-)

    greetzz

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •