Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Delta Devil

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    deze wil k dit jaar zoiezo in mn collectie wat een enorme boeketten en de burst lijkt ook niet verkeerd voor die prijs goed te doen

    Comment


      #17
      Boeketten zien er inderdaad enorm uit, mooie bonte boeketten. 500gram, tegen de 40 schoten en 50.- euro. Ja, best de moeite waard.

      Comment


        #18
        Hallo wat een topper idd! heeft misschien iemand ook een afbeelding van deze mooie cake? niet zoals in de begin post maar een echte foto

        Comment


          #19
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            #20
            wat een donders goeie cake is dit zeg, Ik had hem dit jaar voor het eerst en iedereen die stond met open mond te kijken. Top cake dus.

            greetz
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              #21
              Jaa dit is echt een topper hoor. Per salvo zijn de effecten nog een stuk groter dan die van de outblast en daarnaast ook nog eens keiharde klappen! Echt een stukje geweld, wat ik zelf altijd waardeer.
              Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

              Comment


                #22
                Ik had hem dit jaar wel op mijn lijstje staan, maar het paste net niet in mijn budget. Komend jaar neem ik hem sowieso! Filmpjes zien er indrukwekkend uit!

                Comment


                  #23
                  Inderdaad, ik sluit mij aan bij de mening van velen hier : een waanzinnig mooie cake met harde burstknallen, grote boeketten / effecten, crackling en mooie kleuren combinatie. Het enige wat ik een beetje mis is een echt finale salvo, maar dat is iets wat naar mijn mening niet tegen de pluspunten van deze prachtcake op kan.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #24
                    Deze komt op mijn wishlist voor de aankomende jaarwisseling! Wat een topper zeg, heerlijke salvo's met prachtboeketten

                    Hij ziet er ook erg tof uit trouwens Kan niet wachten tot ik hem in handen heb.

                    Comment


                      #25
                      Nieuwe adviesprijs toegevoegd (52,50). Maar wat een prachtige cake is dit zeg...heerlijke bursts met mega grote boeketten!

                      Comment


                        #26
                        film toegevoegd:
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #27
                          ondanks de verhoging van de prijs, komt deze er dit jaar ook weer gewoon bij.
                          Vorig jaar gehad en is zeer goed bevallen. Thnx voor de filpmjes.
                          greetzz
                          Eer was was was, was was is!

                          Comment


                            #28
                            jammer dat de cake alleen soortgelijke effecten betreft. Het sterke van salvos met een goede delay is dat je juist met verschillende effecten kan spelen zonder dat het een chaos wordt.. Voor de rest is de burst en effectgrootte van deze cake subliem.

                            Comment


                              #29
                              hou je van een cake met extreem harde burstknallen en grote boeketten dan is dit een cake voor jou. 1 van de toppers gisteravond tijdens de demo van Hardix
                              vuurwerkbieb

                              Comment


                                #30
                                De Delta Devil mag niet in je colelctie ontbreken!
                                9 salvo's van 4 shots met een keiharde burst en huge effecten. Als je na het zien van deze cake op de film niet om bent, probeer dan een demo te bezoeken en je bent gegarandeerd om . Topper pur sang !

                                Comment

                                Working...
                                X