Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Energetic [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    http://www.stefandrukker.nl

    Comment


      #17
      Deze staat dit jaar ook weer op mijn lijstje wat een Toppertje
      Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
        Deze staat dit jaar ook weer op mijn lijstje wat een Toppertje
        Mee eens, zoiezo vind ik pyroshopper een mooi merk, met o.a ex-girlfriend & hit-me, en xbox is toch ook van hun ?

        Maar deze cake zal zeker op het lijstje erbij komen testaan.
        http://www.stefandrukker.nl

        Comment


          #19
          productfilm ENERGETIC

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

          Comment


            #20
            Deze ga ik dit jaar voor het eerst proberen. En als ik de filmpjes zie, dan is dit toch wel de allermooiste cake van deze collectie. 50 euro is tevens ook best betaalbaar, betaal je 0.5 euro per shot, wat ik deze cake zeker waard vind
            Website: https://www.rfgfireworks.nl

            Comment


              #21
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

              Comment


                #22
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                vuurwerkbieb

                Comment


                  #23
                  Had deze ook, alleen was er bij mij een fout gemaakt denk ik. De boeketten misste had alleen salute schoten. Hij leek net op de big mac thunder alleen met gekleurde mines.
                  Wan bun nyun yari - Een gelukkig nieuwjaar

                  Comment


                    #24
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
                      Zijn dit alleen maar saluteshoten of missen de kleuren in dit filmpje?
                      Offline!

                      Comment


                        #26
                        Ik stond iets te dichtbij en filmde daardoor voornamelijk in de lucht. De kleuren / mines zitten eronder ;)
                        vuurwerkbieb

                        Comment


                          #27
                          Vind ik dan toch vreemd dat er Cakes tussen zitten met alleen Ti-Salute. Was hier veel last van?
                          Het heeft allebei wel wat moet ik zeggen, lekker lang blok voor geen gekke prijs!

                          Comment


                            #28
                            Ja maar geen rood/groene boeketten maar nu is het gewoon weer 1 van de tientallen "knal" potten die er in nederland zijn.

                            En Lesli heb er wel heel veel nu geloof ik, MC thunder, Energetic en er waren nog een paar (met mine en titanium effect)

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
                              Mee eens, zoiezo vind ik pyroshopper een mooi merk, met o.a ex-girlfriend & hit-me, en xbox is toch ook van hun ?

                              Maar deze cake zal zeker op het lijstje erbij komen testaan.
                              ehh, de X-box is inderdaat van lesli, maar niet van pyroshopper,
                              x-box is eigendom van het merk SensationS

                              groetjes tom
                              DarkSoul is soms een inspiratierover!

                              Comment


                                #30
                                Hier is mijn film van gisteravond:

                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                Laten we lekker link gaan doen!

                                Comment

                                Working...
                                X