Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Investigate

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hij was inderdaad weer goed. Lekkere burst en het blauw was echt superhelder. Erg gaaf.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
      Hij was inderdaad weer goed. Lekkere burst en het blauw was echt superhelder. Erg gaaf.
      Dat zijn positieve berichten over deze cake, ben benieuwd naar het filmpje.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        Ik vond deze cake een paar jaar geleden echt een super dikke cake. In de straat lijkt het net een 500 grammer, alleen kan dat natuurlijk niet kwa aantal shots maar zo oogt het wel. De crackling is ook super breed en het blauw erbij is echt helder. Ook de meerdere shapes vind ik de cake bijzonder maken.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
          Hij was inderdaad weer goed. Lekkere burst en het blauw was echt superhelder. Erg gaaf.
          Het blauw was inderdaad ongekend. Heb nog nooit zo'n diepblauwe kleur gezien in vuurwerk!

          Mijn favoriet van de avond!

          Comment


            Film van demo 2013 aan startpost toegevoegd

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
              Het blauw was inderdaad ongekend. Heb nog nooit zo'n diepblauwe kleur gezien in vuurwerk!
              Af en toe loopt het tegen een soort paars-blauw aan en ik sluit me dan ook aan bij de vorige reacties.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                overtuigd daar hoeven we ons geen enkele zorgen over te maken
                02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                Comment


                  De Investigate is weer in ere hersteld en met een flinke verbetering ook nog. Topper!

                  Comment


                    Het blijft een topper voor het geld! Mooie blauwe parels en ook nog variatie in de schietwijze
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      [url]www.hardixvuurwerk.nl[/url]

                      Comment


                        weet iemand toevallig of op de 2013 demo de 2012 versie van de investigate, of de 2013 versie geschoten is?
                        als het de 2013 versie is, was dit dan een sample batch of de uiteindelijke consumenten batch?

                        ik hoop dat iemand me kan helpen want ben bezig met bestellen

                        Comment


                          Iemand hier nog een recente film van? Per karton (8 stuks) voor 80 euro te koop.
                          Lijkt me een prima deal.

                          Comment


                            Leuk bakkie. Waar haal je die dan voor 80,-. Ik zou hem daarvoor niet laten staan.

                            Comment


                              Hallo,

                              Op vuurwerkkarton.nl

                              Mega Vuurwerk

                              Comment

                              Working...
                              X