Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kickstarter [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    prachtige bak, echt waar!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      heerlijk heb er van genoten ( heel de straat genoot mee)

      Comment


        #48
        Had hem ook weer afgelopen Oud en nieuw , Het blijft echt een heerlijke bak
        Wat me wel opviel is dat hij zich binnen 20 seconden helemaal leeg had geschoten (i.p.v 30 sec )

        Maar het is echt een AANRADER!

        --pyro99
        Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

        Comment


          #49
          Meer informatie over Kickstarter: http://vuurwerkbieb.nl/catalogus/220-%E2%80%93-kickstarter/Meer informatie op www.vuurwerkbieb.nl & www.facebook.nl/vuurwer...

          Comment


            #50
            Ik blijf toch wel een grote fan van deze bak..

            gehad in 2010 en was toen al laaiend enthousiast en afgelopen oenn was ik weer heel erg te spreken over deze cake. Kwaliteit is als nu ook al meerdere jaren gewoon gelijk en goed gebleven. Iets wat mij ook altijd wel goed doet.

            Het goede aan deze cake vind ik het aantal shots en hoe die ingedeeld zijn. De boeketten zijn van redelijk grote, zeker voor zo weinig kruit, zulke tubes en het algehele formaat.

            De burst is degelijk en laat het boeket mooi knallen. Maar de opbouw vin ik toch het geniaalst. Het eersta salvo doet iedereen vermoeden dat het voorbij is met een prachtig einde.. Maar dan knalt ie ineens rustig door. En ook bij de 2e keer, je zit dan al op een shot of 20 gaat hij nog door. Vrijwel iedereen die de cake niet kent verwacht het de 2e keer ook niet dat hij doorgaat, de gemiddelde cake heeft namelijk zo een shot of 20... Maar de laatste keer is verreweg het geniaalst, weer zo een zelfde finale, en iedereen verwacht of het einde van de cake en dat hij ophoud of ze verwachte een single boeket waardoor hij misschien saai zal gaan ogen, maar nee hij knalt er nog een groot salvo uit..

            ja echt een geniale opbouw voor in de straat single..Ik denk dat meerdere het effect teniet doen bij deze.

            Comment


              #51
              filmpje van mij.

              hij had wel een beetje haast haha



              (filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)

              --pyro99
              Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

              Comment


                #52
                Vanavond gefilmd tijdens een demo. Per 2 geschoten.

                https://www.youtube.com/user/Originallover

                Comment


                  #53
                  En een straatfilmpje van afgelopen jaarwisseling:

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Comment


                    #54
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #55
                      hierbij mijn film.

                      Vuurwerk is een obsessie

                      Comment

                      Working...
                      X