Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 130 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 1941
  1. #31
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Nog even wat leuks van de site geplukt:

    Extra promotie in de molenstraat

    !!! Koop voor 60 euro knalproducten MET groente sticker en betaal slechts €50 !!!

    Groene sticker:

    Silver Cracker 10 en 36 stuks
    Spanish Cracker Original 10 en 30 stuks
    Spanish Cracker Bonbridge 12 stuks
    Spanish Cracker wit 10 stuks
    Blauwe Nitraat
    Nitrate Thunder
    Black Boy
    En via de mail ontvangen dat Harry rondstreeks september een prijslijst gaat maken.

    Ken iemand mij vertellen waar de Molenstraat is? Deze ken ik niet vinden op de plattegrond van Baarle. Hij moet in de buurt van de klokkestraat zijn maar daar vind hij niets.
    Laatst gewijzigd door Ruben; 12 augustus 2007 om 20:58

  2. #32
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland Bekijk bericht
    Nog even wat leuks van de site geplukt:

    Extra promotie in de molenstraat



    En via de mail ontvangen dat Harry rondstreeks september een prijslijst gaat maken.

    Ken iemand mij vertellen waar de Molenstraat is? Deze ken ik niet vinden op de plattegrond van Baarle. Hij moet in de buurt van de klokkestraat zijn maar daar vind hij niets.
    In de straat waar Klavertje Vier zit, klein stukje verder, maar niet te missen, je kunt hem duidelijk zien. Gewoon om de hoek dus.

  3. #33
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    In de straat waar Klavertje Vier zit, klein stukje verder, maar niet te missen, je kunt hem duidelijk zien. Gewoon om de hoek dus.

    Zou jij het kunnen aangeven op de kaart? Nu staat hij vanaf de bus naar Zena.

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    324
    Thanks
    263
    226 waarderingen in 112 posts
    Zie kaartje. Heb meteen even de andere winkels erbij gezet. Zena 'de bunker' had je zelf al getekend zag ik.



    Blauw = Zena 'Tabak-o-thiek'
    Oranje = Klavertje 4
    Roze = Loots Kapelstraat
    Groen = Loots Molenstraat

  5. #35
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Heb ze allemaal even een indicatie gegeven. Het is de Singel die overloopt in de Molenstraat, maar die kan een routeplanner niet vinden ofzo inderdaad.

  6. #36
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ja, je had helemaal gelijk over Brugman, hij praat graag. Toen we binnenkwamen was hij nog bezig met een paar andere mensen en keken wij even rond in de vitrines. Gelijk begon hij over de aanbiedingen, 3 TT voor 25, Blackboy 3 voor 10, Spanish Cracker 5st een doos 'a 30 pakjes voor 70 (ofzo...we konden hem niet goed horen) euro. Verder even doorgepraat over de nieuwe stijkers waar ik voor kwam. Oja, hij had nog een doos oude Alpeco vlinders gevonden, schijnen het best te knallen wat nog verkocht word in baarle. De nieuwe corsairs, 17.50 per pak. Pirat special is de goede versie geworden de oude zijn terug gestuurd na alle klachten dus dat is goed. Hij zei er wel bij dat ik nog steeds moest oppassen, wat een topman is dat! Mijn bestelling gemaakt daar en tas volgepropt en door naar Zena.
    Laatst gewijzigd door Ruben; 15 augustus 2007 om 16:05

  7. #37
    VWC-Lid PyroWaR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Berichten
    139
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Het lijkt wel of Harry dit jaar een andere manier van aanpak heeft! Ik heb nu al paar keer gelezen dat mensen gratis dingen krijgen.(!!!Niet dat het hierom draait!!!) Verbeterde site. Kan alleen maar beter worden.

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroWaR Bekijk bericht
    Het lijkt wel of Harry dit jaar een andere manier van aanpak heeft! Ik heb nu al paar keer gelezen dat mensen gratis dingen krijgen.(!!!Niet dat het hierom draait!!!) Verbeterde site. Kan alleen maar beter worden.
    Harry is zeker goed bezig. Het is ook de enige manier om klanten naar je toe te halen. Hij heeft natuurlijk ook een behoorlijke concurrentie van Zena te duchten.
    Hij moet wel. Die open dag is natuurlijk een slimme zet. Al bekend wanneer die open dag is?

  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    324
    Thanks
    263
    226 waarderingen in 112 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Al bekend wanneer die open dag is?
    Opening vestiging Molenstraat ; 8 september

    Vanaf 8 september zal onze verstiging in de molenstraat elk weekend, zaterdag en zondag geopend zijn tot het einde van het jaar.

    Tevens organiseren we op 8 september een opendeurdag in deze winkel. Zo kan je weten welke nieuwe producten er allemaal binnen zijn en welke er eventueel nog aankomen. Ook heb je eens de kans om de bunkers te bezichtigen.

    Natuurlijk kan er ook vuurwerk gekocht worden die dag

    EXTRA voor eerste 50 klanten
    knal-test-pakket (telkens 1 of 2 stuks, geen doosjes!)
    1 thumping thunder - 1 titanium thunder - 1 vlinder bonbridge - 1 blackboy - 2 pirat special - 2 duitse strijkers - 1 vlinder original - 1 silver cracker

  10. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Berichten
    687
    Thanks
    244
    280 waarderingen in 125 posts
    kmoet zeggen dat ik die harry wel een goede vent vind ook al ben ik er nog nooit geweest!
    hoor alleen positieve berichten over hem en daarnaast doet harry dingen die andren niet doen.
    mooi voorbeeld is dat harry momenteel zink 905 pijlen verkoopt!(staat op de stie) gelukkig iemand in belgie die iets doet aan het gebruikelijke assortiment doet wat de meeste winkels hebben: bonbridge,original en weco. ik hoop dat harry hiermee door gaat en met andere merken gaat komen in de toekomst

  11. #41
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djara Bekijk bericht
    kmoet zeggen dat ik die harry wel een goede vent vind ook al ben ik er nog nooit geweest!
    hoor alleen positieve berichten over hem en daarnaast doet harry dingen die andren niet doen.
    mooi voorbeeld is dat harry momenteel zink 905 pijlen verkoopt!(staat op de stie) gelukkig iemand in belgie die iets doet aan het gebruikelijke assortiment doet wat de meeste winkels hebben: bonbridge,original en weco. ik hoop dat harry hiermee door gaat en met andere merken gaat komen in de toekomst
    Zink 905
    AANRADER
    Profesionele vuurpijlen van zink, maximaal gevuld 75gr, verschillende effecten
    1 pijl : €10
    PROMO: 5 pijlen voor €45 en 10 voor €80

    Lijkt me sterk dat dit echt zo is ?

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Zink 905
    AANRADER
    Profesionele vuurpijlen van zink, maximaal gevuld 75gr, verschillende effecten
    1 pijl : €10
    PROMO: 5 pijlen voor €45 en 10 voor €80

    Lijkt me sterk dat dit echt zo is ?
    Hoezo? wat lijkt je er sterk aan dan?

  13. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    die pijlen zijn gewoon legaal in belgie en mogen dus gewoon verkocht worden! echter zijn ze redelijk zeldzaam. maar er is wel het een en ander over de zink 905 pijlen te vinden... ik vind ze alleen het geld niet waard! maar dat is mijn mening

  14. #44
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
    die pijlen zijn gewoon legaal in belgie en mogen dus gewoon verkocht worden! echter zijn ze redelijk zeldzaam. maar er is wel het een en ander over de zink 905 pijlen te vinden... ik vind ze alleen het geld niet waard! maar dat is mijn mening
    Nu snap ik er helemaal niets meer van. Ik dacht dat alle zinks illigaal waren(in gelgie). Maar hoe komt het dan dat ze zo schaars zijn en dat ze toch legaal zijn?

  15. #45
    VWC-Lid Doodskopper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    151
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Nu snap ik er helemaal niets meer van. Ik dacht dat alle zinks illigaal waren(in gelgie). Maar hoe komt het dan dat ze zo schaars zijn en dat ze toch legaal zijn?
    Ik weet niet hoe het zit in gelgie maar in Belgie zijn de zinks 905 in ieder geval legaal (hebben 75 gram). Maar dit is een paar pagina's terug ook al besproken

Pagina 3 van 130 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •