Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 130 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 1941
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    Dit is een consumenten schiet systeem van Bonbridge. ontstekers komen ook van Bonbridge
    Ok Red Baron, goed dat je het even vermeld.
    Die schietsystemen in de consumentenverkoop kom ik de laatste tijd steeds vaker tegen. Ben benieuwd of het wat is.

  2. #17
    VWC-Lid ruben89's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2007
    Berichten
    111
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Wat is dit.... ?



    Zink 905
    AANRADER
    Profesionele vuurpijlen van zink, maximaal gevuld 75gr, verschillende effecten
    1 pijl : €10
    PROMO: 5 pijlen voor €45 en 10 voor €80


    Mogen deze zo verkocht worden...?

  3. #18
    VWC-Lid Doodskopper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    151
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    ruben die pijlen mogen zo verkocht worden. Ze hebben 75 gram pts en dat is legaal

    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 2 augustus 2007 om 20:21

  4. #19
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    Dit is een consumenten schiet systeem van Bonbridge. ontstekers komen ook van Bonbridge
    Deze heb ik al eerder gezien is geinig systeempje lekker simpel maar de werking weet ik nog niks van maar is denk ik mooi systeem voor de beginner

  5. #20
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Die zink pijlen, de 905 mogen gewoon in België verkocht worden aangezien die 74 gram pts bevatten en dus gewoon onder consumentenvuurwerk vallen.
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 2 augustus 2007 om 22:22

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Topic over de Thunder Ring Rockets.
    Filmpje Thunder Ring Rockets, van Pyroworld.


    de bovenste pijl word door iedereen slecht beoordeeld en toen ik laast bij harry was vertelde hij dat hij de pijl niet meer in het assortiment had.
    de onderste pijl is zeer zeker een aanrader! de pijl knalt open en van verschijnt er een ring van rode en groene ballen, en die ballen knallen allemaal. heb er ook laast 3 man meegenomen omdat ik er veel goede verhalen over hoorde en het filmpje mij erg aansprak. het is een zeer appart effect!

    groetjes kevin
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 11 augustus 2007 om 13:15

  7. #22
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Oke, bedankt. Nog een vraag dan, deze pijlen of de Zink 905 pijlen?

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland Bekijk bericht
    Oke, bedankt. Nog een vraag dan, deze pijlen of de Zink 905 pijlen?
    pff moeilijke vraag, de zink 905 vind ik meer een sierpijl met een normaal effect, vind het effect van de thunder ring rocket wat apparter dus daar gaat zelf mijn voorkeur naar uit. echter een zink 905 is gewoon een pijl die je een keer gehad moet hebben, hij wordt namelijk steeds schaarser mar ik vind het de prijs kwaliteits verhouding niet waarmaken.

  9. #24
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Oke. Want het zijn dan wel 3 pijlen van Thunder Ring (21 euro) tegen 2 Zink 905 (20 euro), vind ik de Thunder Ring pijlen toch een stukje aantrekkelijker. Kan ik trouwens gewoon tegen Harry zeggen dat hij de stokken eraf mag halen? Ik wil niet met 3 gigantische stokken de winkel uitlopen (aangezien het een grote pijl is met grote stok).

    Aanvulling:

    Per bericht antwoord gekregen dat dit mogelijk is. We gaan het weer over Harry hebben.

    Ik heb een week geleden een mail gestuurd maar krijg hem steeds terug. Email adres doet het niet meer. Volgens mij is dat al een hele tijd zo.
    Laatst gewijzigd door Ruben; 11 augustus 2007 om 15:18

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 augustus 2007
    Berichten
    110
    Thanks
    0
    27 waarderingen in 13 posts
    [QUOTE=Vuurwerkland;33880]Nee. Harry Loots verkoopt alleen Weco Corsair 100 stuks voor 17.50.

    toch niet, hij verkoopt ook de pirat special. 9 euro voor een doosje

    Ben je zeker dat je naar het juiste mailadres hebt gestuurd...

    is voortaan [email protected]

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Nieuwsbrief Harry Loots 12 augustus 2007 :


    Voor zij die onlangs nog op de site zijn geweest. Zullen hebben opgemerkt dat we voortaan ook elektronische onstekers verkopen. We hebben opgemerkt dat er veel doorlontprojectjes werden gedaan met nieuwjaar en willen nu deze mensen de mogelijkheid geven om hun eigen vuurwerkshow in elkaar te steken. De ontsteker bevat maar liefst 30 uitgangen, dus genoeg voor je eigen vuurwerkshow in elkaar te steken.
    Het toestel is erg gebruiksvriendelijk en speciaal ontworpen voor particulieren. Hoewel er ook grotere shows mee worden geschoten. Natuurlijk vraag je je nu af hoe werkt zo'n toestel precies, wel spring eens binnen en we leggen je het met plezier uit.
    De prijs van het toestel bedraagt €180, maar met een toestel alleen ben je niks, dus geven we je de mogelijkheid om bij aankoop van €250 vuurwerk het toestel te kopen aan een verlaagde prijs 150€. 50 meter draad kost je een €5 en een elektronische onsteker met daaraan 2 meter draad ben je €0,75€. Een echt hebbedingetje voor de echte vuurwerkfreak.

    Ondertussen zijn ook de nieuwe weco producten allemaal binnen gekomen. (duitse strijker, terminator, aquila, dynamite, grote romeinse kaars weco) check site voor meer info.
    !!! ook de pirat special is nog steeds op voorraad, wordt binnenkort bij het assortiment op de site gezet !!!
    Ook hebben we een selectie gemaakt uit enkele mooie potten van het nieuwe vuurwerkmerk herlat.
    the navigator, pot met een opbouwend effect, verschillende effecten. !! met fanshape ertussen
    ruitcake, 16 shot, 6 verschillende potten
    13 shots ronde potten, 3 verschillenden

    !!! ter verduiduidelijking wij verkopen de 1,95gram thumping thunder !!!

    hope to see you soon,

    LOOTS VUURWERK

    http://www.lootsvuurwerk.nl

  12. #27
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Leuke aanvulling op zich zo een elektrische ontstekingskist te verkopen...
    Of het aan zal gaan slaan heb ik mijn twijfels over...
    180 euro is niet niks en zeker de mensen die bij loots gaan kopen hebben denk ik niet zo een budget dat ze dit er ff bij kopen...
    Kan aan mij liggen hoor maar dat lijkt mij...
    Die ontstekers zijn daarentegen wel zeer goedkoop voor 75 cent per stuk is niet veel...
    Alleen of het kwaliteit is weet ik niet...
    Iemand die hierover uitsluitsel kan geven...?

  13. #28
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Blackbaron vertelde ons dat hij van Bonbridge is. Leuke nieuwsbrief ja, weer een aantal nieuwe producten. Kreeg daarvoor al een mail van hem, dus hij reageert wel op zn mail

  14. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Zonder inhoudelijk op het nieuws zelf in te gaan wil ik een compliment maken voor Harry. Na Original is hij pas de tweede Belgische firma die consumenten informatie verschaft en zijn website actueel houdt.

  15. #30
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Zonder inhoudelijk op het nieuws zelf in te gaan wil ik een compliment maken voor Harry. Na Original is hij pas de tweede Belgische firma die consumenten informatie verschaft en zijn website actueel houdt.
    En hij reageert ook op zijn met en is zeer klantvriendelijk. Kreeg vandaag een mailtje van hem, reageerde goed en duidelijk en vertelde ook het volgende (ik zal hem even quoten!)

    Als de winkel gesloten is kan je altijd even achteraan aanbellen, maak je geen zorgen hoor, voor kleinere klanten doen wij ook met plezier open.
    Goede man die Harry. Complimenten heeft hij inderdaad verdient Moontan.

Pagina 2 van 130 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •