Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dat doen ze bijna altijd met pijlen. Terwijl er altijd maar 75 gram in kan zitten, in België

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
      Ik moet er eigenlijk om lachen, ondanks dat het echt triest is dat ze dit flikken.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        Ik moet er eigenlijk om lachen, ondanks dat het echt triest is dat ze dit flikken.
        Precies de reden dat de Nederlandse pijlen ook zulke koppen hebben, de gewone man wilt grote bolpijlen hebben, en kijkt niet naar het aantal grammen.
        Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

        Comment


          Dat is al echt sinds dat ze vuurpijlen verkopen dat er een flinke hoeveelheid lucht gratis bij zit. Het valt je dan opeens op hoe klein een tube met ´40 gram effectlading´ is ( de effectlading is natuurlijk kleiner doordat de motor ook mee wordt geteld met het maximale aantal gram kruit ). Met flash is dat al weer heel anders, die dichtheid is een stuk hoger dan bij menig siersterren.

          Comment


            LOOTS VUURWERK INTRODUCEERT
            NITRAATSTRIJKERS VAN EUROPESE MAKELIJ!

            Vorig jaar namen we afscheid van de laatste Europees geproduceerde strijkers de Weco Corsair. Maar deze heimwee is nu voorbij! Loots Vuurwerk en Privatex Pyro, een gerenommeerd Slovaaks bedrijf sloegen de handen in elkaar en ontwikkelde een strijker die volledig in Europa gemaakt wordt en harder gaat als alle anderen. Super kwaliteitsafwerking.
            Deze strijkers geven je de megadreun van een dikke nitraat!
            Let op dit artikel is verkrijgbaar voor personen van 18 jaar en ouder.

            Megatresk Explo Nitraatstrijker 10st

            Deze strijkes worden volledig geproduceerd in de EU!

            Gemaakt met ultrafijn Europees flashkruit van de hoogste kwaliteit, een kneiterharde huls, dikke strijkkop en plastic stoppen i.p.v. gips voor afsluiting van de knaller. Al deze componenten zorgen voor echt een megadreun, even hard als nitraten. Deze excellent afgewerkte nitraatstrijkers zijn met kop en schouders de beste op de markt! Dit artikel is ook geschikt voor signalisatiedoeleinden.

            HARDSTE STRIJKERS VAN BELGIË!

            Introductieprijs 2017 : 1 voor €5
            4 + 1 GRATIS : 5 voor €20


            Comment


              Eerlijk is eerlijk, de kwaliteit ziet er subliem uit! Leuk voor de jongere stokers en weer een goede toevoeging aan het Belgische assortiment anno 2017.

              Comment


                Hoeveel gram zijn deze?

                Comment


                  Toch heb ik stilletjes de hoop dat buiten al het moois wat de loots doet zich ook gaat richten op de funke böllers en xplode en andere old school knallers daar is echt interesse in.er zijn bossen met Nederlanders echt op zoek naar dat spul pffffff ik blijf dromen.

                  Comment


                    Inderdaad chappie, het ziet er kwalitatief ook gewoon geweldig uit en daar mag voor betaald worden. Verder blijven lekkere knallers toch populair. De vraag naar knalvuurwerk stop je nooit! Goed bezig weer daar bij Loots!

                    Comment


                      Hele fijne strijkers die megatresk Explo! Ze lieten zich ook goed op film zetten haha



                      Groetjes!
                      YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                      Comment


                        2 gram zeker?
                        Jeder Schuss ein Genuss

                        Comment


                          Top filmpje lvt, doet me echt aan de jaren 90 denken, heerlijk strijkers stoken. Prachtige vlam ook.
                          Persoonlijk begin ik er niet meer aan, strijkers met zoveel kracht maken me zenuwachtig om af te steken haha. Herriner me de weco boller A nog wel, 4 a 5 gram flash loeihard of die pantservuisten van bex.

                          Wel hulde voor Loots om zoiets op de markt te brengen.
                          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                          Comment


                            Jezus wat een monsters, meneer verkoopt u ook visco lont?
                            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
                              Hele fijne strijkers die megatresk Explo! Ze lieten zich ook goed op film zetten haha



                              Groetjes!
                              wat een mooi filmpje en knaller.
                              dit is echt stoken krijg nu al de zenuwen.

                              Comment


                                Zeker dik spul! Wat een vlam ook die vrijkomt van de strijkkop. Ben ook wel benieuwd naar het aantal flash van deze strijkers, lijken namelijk erg dik te knallen!

                                Comment

                                Working...
                                X