Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 108 van 130 EersteEerste ... 85898106107108109110118 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.606 t/m 1.620 van 1941
  1. #1606
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Je kan met minder flash toch een gezonde klapper maken.

  2. #1607
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Met goede perchloraat flash en Aluminium poeder kan je met 0,5 gram en een harde maar niet al te dikwandige huls zeker een topknal krijgen.
    Nitraatflash zou niet met betonstoppen maar met lijmstoppen moeten gedicht worden voor een harde klap.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  3. Deze gebruiker waardeert dikkeeric voor het bericht:


  4. #1608
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Nou ik bedoel zeker niet alleen Poolse nitraten, maar nitraten via welke weg dan ook en hoe ze van oorsprong horen te zijn. Dus dan doel ik niet op de aangepaste Belgische nitraatjes die toen in volgens mij 2006 opeens maximaal 2 gram flash mochten hebben. Maar ook die knallen gewoon een stuk harder dan knallers tot 0,5 gram flash, hoe goed de kwaliteit ook is.

    Des al niet te min zijn dit alsnog leuke kwaliteits knallertjes waar zeker een leuke knal vanaf kan komen. Zoals ik al zei heb ik verschillende vergelijkings video's gezien waar dit knallertje de Zeus er uit knalt. Dit is denk ik wel het maximale wat er uit gehaald kan worden, dus leuk dat Loots dit importeert!

  5. #1609
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Ik verlang terug naar de good old bonbridge jcwt. Ik vind al die nieuwe knallers om te janken. Of het gaat zoals deze knaller niet hard genoeg of t moet meteen ri c6 gaan wat ik weer veel te lomp vind.

  6. #1610
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 augustus 2012
    Berichten
    436
    Thanks
    215
    521 waarderingen in 210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Ik verlang terug naar de good old bonbridge jcwt. Ik vind al die nieuwe knallers om te janken. Of het gaat zoals deze knaller niet hard genoeg of t moet meteen ri c6 gaan wat ik weer veel te lomp vind.
    En daarom is het zo jammer dat categorie F3 flashknallers in België niet mogen over een krappe maand (zie bijvoorbeeld de Funke JCWT in categorie F3, die wordt bijvoorbeeld in Frankrijk, Tsjechië, Polen en binnenkort in Spanje verkocht).

    Neemt niet weg dat categorie F2 wel acceptabel knalvuuwerk biedt, maar dat is mijn mening.

  7. #1611
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Ik ben weer terug bij old school type knallers ik vind het Duitse aanbod echt leuk en ik denk dat ook met het Belgische van na de verandering ook prima uod en nieuw kan vieren. Het zou leuk zijn(gebeurt nooit)als Nederland zou stoppen met die pruttelpoep en zich aanpast aan het Belgische en Duitse.

  8. #1612
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Om even te reageren op deze discussies, hieronder een klein lichtpuntje. Dit is nu zo'n nieuwe knaller die Loots als eerste verkoopt. Hij schijnt nog behoorlijk hard te gaan.
    De prijs valt me ook nog mee met 4 euro per 10. Kwalitatief en qua afwerking ziet het er ook goed uit.



    Wat is verder eigenlijk jullie mening over de toekomst van Baarle? Ik ben en blijf een groot fan van Baarle maar ik vrees dat zeker voor Loots het doek nu wel gevallen is als ik naar de reguliere prijzen van het siervuurwerk kijk t.o.v. Nederland. Tenzij ze met flinke kortingen gaan komen natuurlijk....

    Desondanks zal ik er uiteraard nog wel blijven komen zolang het nog kan.....

  9. #1613
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
    Om even te reageren op deze discussies, hieronder een klein lichtpuntje. Dit is nu zo'n nieuwe knaller die Loots als eerste verkoopt. Hij schijnt nog behoorlijk hard te gaan.
    De prijs valt me ook nog mee met 4 euro per 10. Kwalitatief en qua afwerking ziet het er ook goed uit.

    Wat is verder eigenlijk jullie mening over de toekomst van Baarle? Ik ben en blijf een groot fan van Baarle maar ik vrees dat zeker voor Loots het doek nu wel gevallen is als ik naar de reguliere prijzen van het siervuurwerk kijk t.o.v. Nederland. Tenzij ze met flinke kortingen gaan komen natuurlijk....

    Desondanks zal ik er uiteraard nog wel blijven komen zolang het nog kan.....
    Zie de vorige pagina, dit artikel met dit filmpje triggerde juist de discussie...
    www.huismanvuurwerk.nl

  10. #1614
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Beetje scheel gekeken!

    Afijn, dan weten jullie mijn gedachtes erover!

    En oja, ze hebben nog enkele zware pijlenpakketten op voorraad nu het nog kan....

  11. #1615
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Qua regelgeving voor de pijlen verandert er niks, dit is en blijft 75 gram per pijl.

    Wel heeft Loots nu weer de Zink 905 op voorraad en ook nog een ander verrassend product, de Zink Premium Rakete. Dit is een voor de Duitse markt ontwikkelde pijlenpakket met geloof ik 20 gram effectlading. Dus niet echt voor de liefhebbers van grote boeketten, maar wel van goede kwaliteit!

  12. #1616
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Qua regelgeving voor de pijlen verandert er niks, dit is en blijft 75 gram per pijl.

    Wel heeft Loots nu weer de Zink 905 op voorraad en ook nog een ander verrassend product, de Zink Premium Rakete. Dit is een voor de Duitse markt ontwikkelde pijlenpakket met geloof ik 20 gram effectlading. Dus niet echt voor de liefhebbers van grote boeketten, maar wel van goede kwaliteit!
    Heb ze ook gehad uit Duitsland zijn wel geinige pijlen maar voor het geld zou ik iets anders kopen.Al blijven die met blinkers wel altijd mooi zelfs met 20 gram.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  13. #1617
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 november 2015
    Berichten
    172
    Thanks
    79
    199 waarderingen in 53 posts
    Heeft er al iemand ervaring met de nieuwe zilverkruit matten van loots? Merk tristar.
    Ben er eigenlijk wel benieuwd naar. Zijn vrij goedkoop dus als ze een beetje goed gaan misschien een dubbele laag?

  14. #1618
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schaafienr1 Bekijk bericht
    Heeft er al iemand ervaring met de nieuwe zilverkruit matten van loots? Merk tristar.
    Ben er eigenlijk wel benieuwd naar. Zijn vrij goedkoop dus als ze een beetje goed gaan misschien een dubbele laag?
    Er zit wel heel weinig flash in, maar het blijft wel flash. Mogelijk vergelijkbaar met de lady cracker matjes, die gaan harder en feller dan de Nederlandse 100/360 shots matjes.

  15. #1619
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Toevallig wordt er net een filmpje op youtube gezet van de 200 shots versie. Het filmpje is van Pyro Toro.



    Echt een drama tempo... de knalletjes klinken verder wel oké voor de 0.05 gram flash per knaller, al ligt dat ook wel aan het geluid van de camera.

    Volgens Pyro Toro zelf gaat de 360 shots versie juist weer heel snel, dus het zou een kwestie van vocht kunnen zijn geweest bij dit matje.

  16. Deze 2 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  17. #1620
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Berichten
    313
    Thanks
    97
    382 waarderingen in 128 posts
    Nou ja ondanks zijn traag heit toch wel een leuke matje om mee te nemen. Ben wel benieuwd naar de 360 matje heeft hij die ook? @MasterBsc ?

Pagina 108 van 130 EersteEerste ... 85898106107108109110118 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •