Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Deze hebben nu inderdaad een lont waar ze voorheen een strijkkop hadden, voor de nieuwe CE regelgeving van 2017. Zijn van Privatex en blijken net wat luider te zijn dan de Zeus van Di Blasio Elio. Zijn dus zeker harde kwaliteits knallertjes!

    Comment


      De nieuwe regelgeving gaat pas in juli in toch? Het verbaast mij en ik vind het ook jammer dat er nu al nauwelijks meer rollen/matten te krijgen zijn. Zou toch verwachten dat veel mensen nog 1 keer goed willen inslaan dus veel omzet.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
        De nieuwe regelgeving gaat pas in juli in toch? Het verbaast mij en ik vind het ook jammer dat er nu al nauwelijks meer rollen/matten te krijgen zijn. Zou toch verwachten dat veel mensen nog 1 keer goed willen inslaan dus veel omzet.
        Tja vervelend maar de mensen die misgrijpen in belgie zullen nu wel andere wegen gaan zoeken.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
          Tja vervelend maar de mensen die misgrijpen in belgie zullen nu wel andere wegen gaan zoeken.
          waardoor men nog zwaarder spul in handen krijgt als in België te koop was onder het motto 'we bestellen nu toch'/ 'we zijn er nou toch'

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
            waardoor men nog zwaarder spul in handen krijgt als in België te koop was onder het motto 'we bestellen nu toch'/ 'we zijn er nou toch'
            En dan worden ze gapakt in NL en dan vinden ze het vreemd dat ze een hoge straf krijgen.
            Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

            Comment


              Om nog even terug te komen op die Megatresk knallers, wij hebben ze van het weekend getest en ze gaan erg lekker! Felle en harde knal komt er vanaf, ook echt kwaliteit aan de huls en eindstoppen te zien. Hierbij de video!



              Groettekes Limburgs Vuurwerk Team
              YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

              Comment


                Leuke knallers voor een halve gram flash!

                Comment


                  Moet toegeven lekker klappie nog zo'n dingetje.

                  Comment


                    Wow!ziet er top uit! Zal van de week eens langs lopen bij loots. Leg de schappen maar vol met dit soort klappers! België gaat gewoon door dankzij pioniers als loots!

                    Comment


                      Kan je dit vergelijken met nitraat?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                        Kan je dit vergelijken met nitraat?
                        Ik denk het wel. Gezien de kwaliteit van deze knaller is dit een stap in de goede richting. Ze hebben nu ook de truenino, mini vlinder, fijne kleine knaller

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                          Kan je dit vergelijken met nitraat?
                          Nee joh, een nitraat bevat vaak 3 tot 5 gram flash en knallen een heel stuk harder.

                          Buiten dat is het alsnog leuk spul en van goede kwaliteit. Zelfde geldt voor de Zeus strijkertjes, die knallen ook nog leuk. Maar een heel stuk lichter dan de wat grotere knallers natuurlijk.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Nee joh, een nitraat bevat vaak 3 tot 5 gram flash en knallen een heel stuk harder.

                            Buiten dat is het alsnog leuk spul en van goede kwaliteit. Zelfde geldt voor de Zeus strijkertjes, die knallen ook nog leuk. Maar een heel stuk lichter dan de wat grotere knallers natuurlijk.
                            O vreemd want ik had vorig jaar Nitraten met 0,5g flash.

                            Comment


                              Je bebt ook nitraatjes met 0,5 gram flash. Knalt prima.ik denk dat MasterBsc op de poolse nitraten doelt met 3 tot 5 gram flash. In belgië was voorheen maar tot 2gram toegestaan als ik het goed heb

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                                Nee joh, een nitraat bevat vaak 3 tot 5 gram flash en knallen een heel stuk harder.

                                Buiten dat is het alsnog leuk spul en van goede kwaliteit. Zelfde geldt voor de Zeus strijkertjes, die knallen ook nog leuk. Maar een heel stuk lichter dan de wat grotere knallers natuurlijk.

                                3 tot 5 gram?

                                Volgens mij was 2 gram max in belgie

                                Comment

                                Working...
                                X