Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat prijzen betreft is Loots keurig. Probleem is alleen dat ze niet opwegen tegen de bizarre acties bij Zena. Tot een paar jaar geleden kocht ik meer bij Loots dan Zena, afgelopen paar keer niet meer. Zelfs freakacties kunnen vaak niet tegen de acties van Zena op. Neemt niet weg dat ik de sfeer in baarle altijd leuk vind. Ik combineer het dan ook altijd. In november twee tripjes naar baarle en ik bestel wat in NL omdat de sfeer van de voorverkoopdagen toch ook wel erg leuk is.

    Comment


      Ik koop vuurwerk om de prijs, niet om de gezelligheid in een winkel.

      Comment


        welke knaller blijven er nou bestaan en welke matten? en gaat de nieuwe wet pas na juni in?

        Comment


          Begin juli geld de nieuwe wet officeel, qua matten en knallers is er weinig meer te koop momenteel . En ik denk na begin juli ook niet ...

          Comment


            Het zou wat mij betreft leuk zij als ze na juli op de oldtimer weg inslaan(in mijn dromen zie ik mij al kopen)djf dragons en bijvoorbeeld de kubussen uit Duitsland misschien aangevuld met de funke boller en super boller2 etc.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door mbdelft Bekijk bericht
              welke knaller blijven er nou bestaan en welke matten? en gaat de nieuwe wet pas na juni in?
              In België wordt alleen vuurwerk uit F1 (vanaf 12 jaar, fop- en scherts) en F2 (consumenten vanaf 16 jaar) toegestaan met een klein deel uit T1 (theatervuurwerk voor consumenten vanaf 18 jaar). De normen voor F2 gelden daar al vanaf 2010, behalve voor de knallers en matten (die mogen volgens de oudere eisen van 2000 tot 3 juli 2017 worden verkocht).
              Volgens categorie F2 mag een knaller 6 gram buskruit bevatten, 0,5 gram flash (perchloraat/metaal compositie) of 1 gram flash (nitraat/metaal compositie). Het mag ook een andere compositie zijn (uitgezonderd hoog-explosief) maar dan geldt de begrenzing van 0,5 gram.
              Voor matten geldt 100 gram totaal voor buskruit knallers of 25 gram in totaal voor flashkruit knallers.
              Verder mogen strijkers in zowel categorie F2 en F3 geen flashkruit bevatten maar alleen buskruit.

              Voorbeelden van knallers die je vanaf juli dit jaar in België kunt kopen zijn DJF thunders, Little Dynamit, Jorge Xplosive 1, pirats met lont (flash), baby vlinders, etc. .
              Matjes zoals Thunderbombs of ladycrackers zullen nog te koop zijn.

              Qua buskruit kan het hele Duitse aanbod (waaronder de Funke Oldskool Böllers) in België worden aangeboden.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door DeejayTim Bekijk bericht
                In België wordt alleen vuurwerk uit F1 en F2 toegestaan. De normen voor F2 gelden daar al vanaf 2010, behalve voor de knallers (die mogen volgens de oudere eisen van 2000 tot 3 juli 2017 worden verkocht).
                Volgens categorie F2 mag een knaller 6 gram buskruit bevatten, 0,5 gram flash (perchloraat/metaal compositie) of 1 gram flash (nitraat/metaal compositie). Het mag ook een andere compositie zijn (uitgezonderd hoog-explosief) maar dan geldt de begrenzing van 0,5 gram.
                Voor matten geldt 100 gram totaal voor buskruit knallers of 25 gram in totaal voor flashkruit knallers.
                Verder mogen strijkers in zowel categorie F2 en F3 geen flashkruit bevatten maar alleen buskruit.

                Voorbeelden van knallers die je vanaf juli dit jaar in België kunt kopen zijn DJF thunders, Little Dynamit, Jorge Xplosive 1, pirats met lont (flash), baby vlinders, etc. .
                Matjes zoals Thunderbombs of ladycrackers zullen nog te koop zijn.

                Qua buskruit kan het hele Duitse aanbod (waaronder de Funke Oldskool Böllers) in België worden aangeboden.
                Ik omschrijf het wat korter , het is niet veel soeps meer

                Comment


                  Ik nog korter alles beter dan Hollands knalgoed.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                    Ik omschrijf het wat korter , het is niet veel soeps meer
                    Minder dan dat het nu nog is maar beter dan het Nederlandse aanbod

                    Comment


                      Spul wat vergelijkbaar of iets zwaarder is dan het meeste Belgische aanbod wat we gewend zijn tot juli kun je in Frankrijk, Spanje, Polen, Tsjechië, onder voorwaarden in Oostenrijk en de balkanlanden kopen. Dat is categorie F3 knalvuurwerk en is daar nu én vanaf juli 2017 gewoon te koop.

                      Comment


                        Ik hoop toch dat we bij loods goede buskruit knallers gaan krijgen. Iedereen wil maar harder maar ik blijf erbij dat als men bij loods een uitgebreide buskruit knalaanbod vestrekt er toch een nieuw soort klandizie ontstaat. Nr zijn er liefhebbers voor(was duidelijk met de old school ploffers)en er is veel meer verkrijgbaar kijk naar Duitsland maar ook naar ander Europees aanbod.

                        Comment


                          Het gaat hier weer behoorlijk offtopic. Er zijn vandaag in dit topic een aantal nuttige posts geplaatst, maar deze posts gaan over de nieuwe regelgeving 2017. Berichten van dien aard kunnen geplaatst worden in dit topic:


                          Ik zou het dus graag weer over Harry Loots Vuurwerk, te Baarle-Hertog willen hebben, die sinds kort zijn deuren weer heeft geopend. Tevens verkopen ze ook vuurwerk van diverse Nederlandse importeurs en hebben ze weer een behoorlijke lijst met voorjaarstunts. Genoeg punten om in dit topic dus over te hebben.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Er zijn nu een paar producten van Starline toegevoegd, een 5000 klapper en een 10000 klapper plus nog wat mini strijkers. Ik heb het idee dat Starline best oud is. Iemand meer info over dit merk?
                            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                            Comment


                              Hij vertelde me zaterdag dat hij nog een partij 5000 en 10000 op de kop heeft kunnen tikken. Heeft er maar beperkte voorraad van. Ik heb er al een paar meegenomen

                              Comment


                                Ik neem aan dat dit zilverkruitmatten zijn ?
                                En hoe is de kwaliteit? kan hier namelijk geen vidio over vinden
                                Gr vvw

                                Comment

                                Working...
                                X