Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Freddie87 Bekijk bericht
    Nou Zena gebruikt dat China smoesje maar al te graag. Als importeur moet je je core business toch beter kunnen managen, je hebt meestal bijna een jaar de tijd

    Die 200 shots aan elkaar knopen voor eur75, ben ik eind 2018 nog niet klaar

    Ik kijk wel even verder naar andere andere alternatieven, misschien moet ik me erbij neerleggen dat Zena in 2017 het net niet is, wel jammer hoor
    Probleem is gewoon dat die Chinezen pas vuurwerk gaan maken in de zomer omdat ze eerst de chinese en amerikaanse markt moeten voorzien van vuurwerk. Vraag me toch af of het dan niet logistiek mogelijk is dat ze net doen of het Amerikaans vuurwerk is zodat in Juni de bunkers ramvol liggen.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Freddie87 Bekijk bericht
      Eens! Snap niet zo goed waarom dit jasr zulke issues zijn, ander management?

      Ik wil ook dit jaar eigenlijk graag de 100k rollen. Ik heb er altijd minimaal 2 van, vorig jaar nog voor eur40 (kerstbal actie) met eindbom toen. Zijn de hindoerollen een goed alternatief en wat kosten deze dit jaar?

      De tijd gaat dringen, dus als er alternatieven zijn hoor ik het graag.
      kies maar de hindoerol is 52 euro is niet veel keus meer neem er 2 wat mastesbsc zij overlappen en soort 100k hb je dan of nog wachte en hopen dat volgende week tog weer p1 binnekomt wat niet heel zkker is en t809 weer is

      Comment


        -Verwijderd-
        Laatst aangepast door C333; 13 September 2018, 22:14.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door C333 Bekijk bericht
          Wachten lijkt geen zin te hebben. Ik ben hier nog steeds aan het wachten. Het assortiment en voorraad is ook dit jaar slecht. Er zijn idd erg weinig Zena producten in het assortiment.

          Het is niet te ontkennen dan Zena sinds 2 jaar geleden echt flink achter uit is gegaan. Echt zonde! Dit heeft echt niet alleen te maken met problemen in China en strenge wetgeving.

          Enige positieve dit jaar is het ontwikkelen van p1 producten (als ze tenminste op voorraad zijn) en de Funke producten. Alhoewel het bemachtigen van die spullen ook niet makkelijk is. Je moet bijna een tent zetten voor de deur . Zo'n grote importeur als Zena kan dit maar 2 dagen aanbieden terwijl andere relatief kleine winkels het gehele assortiment van Funke continu kunnen aanbieden.
          Noem eens zon kleine winkel in België dan?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door C333 Bekijk bericht
            Zo'n grote importeur als Zena kan dit maar 2 dagen aanbieden terwijl andere relatief kleine winkels het gehele assortiment van Funke continu kunnen aanbieden.
            Voor Zena prijzen?

            Comment


              Vergeet ook niet dat Zena zelf ook liever nog 10 containers had gehad xD. Maar bij Funke gaat dat allemaal niet zo makkelijk helaas. Zij hebben blijkbaar andere prioriteiten.
              alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door C333 Bekijk bericht
                Wachten lijkt geen zin te hebben. Ik ben hier nog steeds aan het wachten. Het assortiment en voorraad is ook dit jaar slecht. Er zijn idd erg weinig Zena producten in het assortiment.

                Het is niet te ontkennen dan Zena sinds 2 jaar geleden echt flink achter uit is gegaan. Echt zonde! Dit heeft echt niet alleen te maken met problemen in China en strenge wetgeving.

                Enige positieve dit jaar is het ontwikkelen van p1 producten (als ze tenminste op voorraad zijn) en de Funke producten. Alhoewel het bemachtigen van die spullen ook niet makkelijk is. Je moet bijna een tent zetten voor de deur . Zo'n grote importeur als Zena kan dit maar 2 dagen aanbieden terwijl andere relatief kleine winkels het gehele assortiment van Funke continu kunnen aanbieden.
                Pfff een kenner aan het woord hier! Als je nou niks nuttigs te melden hebt, schrijf dan niks. Men heeft geen idee wat voor een operatie het is om dit spul naar de winkel te krijgen. Zelfs de modernste schepen ter wereld kunnen geen exacte tijd doorgeven over de duur van hun reis. Er spelen zo veel meer factoren mee, en de mensen hier kunnen alleen maar klagen. Tja de echte liefhebber zorgt dan maar dat ie zn tentje voor de deur heeft staan ipv alleen maar zeuren dat ie zo zielig is dat ie er naast grijpt.
                Kom op mensen een beetje begrip en respect

                Comment


                  Ik heb sowieso respect voor Zena omdat ze toch via het P1 vuurwerk nog matten en knallers mogen verkopen.

                  Comment


                    Blijkbaar mag je tegenwoordig niet je mening uitten op dit forum. Ik begin bijna te denken dat er mensen hier op het forum zitten die er baat bij hebben als er niks negatiefs over Zena wordt gezegd.

                    Ik hoor echter nergens goede tegenargumenten. Er kan geen exacte datum gegeven worden wanneer producten weer op voorraad zijn. Frappant dat Loots Vuurwerk kan melden dat bijvoorbeeld de Manadarin ongeveer rond 19 december weer op voorraad is. Alhoewel ik "het niet melden van een datum" als kritiekpuntje niet eens heb genoemd, maar goed. Dit is niet eens het probleem.

                    Daarnaast zijn er wel degelijk relatief kleine winkels (weliswaar niet in België) die een groot deel van het funke assortiment continu kunnen aanbieden. De 19shots cakes worden voor de vrijwel dezelfde prijs verkocht als bij Zena.

                    Als reactie wordt alleen maar gegeven "het is geen makkelijk proces" en "heb wat respect en begrip". Hiermee wordt niet verklaard waarom anderen het WEL kunnen en Zena niet.

                    Dus als je niet met goede tegenargumenten kan komen, schrijf dan niks!


                    Zena is gewoon de afgelopen twee jaren achteruit gegaan. Het is een feit dat er heel weinig Zena producten zijn,dat de producten snel uitverkocht raken en dat de acties minder zijn dan voorgaande jaren. Dit is niet te ontkennen! Ik weet zeker dat er meer mensen zijn die er zo over denken.

                    Als ik deze punten benoem, betekent het niet meteen dat ik geen begrip of respect heb voor Zena. Ik zal mijn vuurwerk bij Zena blijven kopen, maar het mag best wel benoemd worden dat het minder is.
                    Het is gewoon zonde!

                    Comment


                      Funke is deels weer binnen lees ik net op de mail.

                      Comment


















                        + veel meer in de winkel.

                        Acties geldig van 5 december tot en met 8 december bij alle Zena Megastores en indien anders vermeld.
                        Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.
                        HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                        Comment


                          Begrijp ik nu goed dat de 19 shots funke cakes er zijn?
                          Staan namelijk geen prijzen bij, alleen bij de grote cakes.

                          Comment


                            Ja ze zijn binnen! Alleen het plaatje ofzo is weggevallen.

                            120 euro per serie.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door C333 Bekijk bericht
                              Ja ze zijn binnen! Alleen het plaatje ofzo is weggevallen.

                              120 euro per serie.
                              ^hoeveel is een serie? 5 stuks?
                              en zijn ze gemixt per karton?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Vuursteen Bekijk bericht
                                Begrijp ik nu goed dat de 19 shots funke cakes er zijn?
                                Staan namelijk geen prijzen bij, alleen bij de grote cakes.
                                Link naar plaatje staat er wel tussen maar tags zijn vergeten:

                                Comment

                                Working...
                                X