Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nu zena haar assortiment flink aan het uitbreiden is hoop ik stiekem op januarisales komende januari.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      Lvc korting of niet big 19 cake 29.50eu ps

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door chefke26 Bekijk bericht
        Lvc korting of niet big 19 cake 29.50eu ps
        En als er dan een aanbieding is zeggen ze: 50% korting! en dan kost het 14,75. Terwijl er geen hond ooit 29,50 voor heet betaald. Ach het is een vorm van marketing... en ik denk dat veel mensen het bewust of onbewust slikken als zoete koek.
        alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door chefke26 Bekijk bericht
          Lvc korting of niet big 19 cake 29.50eu ps
          Als je gewoon een karton afneemt krijg je ze echt wel stukken goedkoper.
          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

          Comment


            Denk echt dat de funke blokkies echt prijzig zullen zijn. Vraag me af of deze ook in Duitsland te krijgen zijn. Heb vorig jaar de funke 19 shots kunnen bemachtigen in Duitsland, dus denk dat ik even een mailtje ga sturen naar desbetreffende winkel.

            Comment


              Ik denk dat veel mensen hier vergeten dat het vooral mensen zijn die op een forum rond hangen alles van prijzen afweten. De meeste Nederlanders hebben geen idee en gaan naar (zena in) belgie omdat ze denken dat het vuurwerk beter en harder is (ook al is het dus gewoon wolff) en het veel goedkoper is, ook al is dat dus niet zo. Zena belgie leeft niet van de freaks maar vooral van de gewone consument die in de maand december daar van alles inslaat, zonder lvc pas, zonder korting maar gewoon voor het volle bedrag.

              Zelfs "freaks" hebben vaak geen flauw idee. Zat een filmpje te kijken van pyrofreaks4live die afgelopen jaar vuurwerk gingen kopen in Nederland. Bestellen gewoon in de winkel zonder freakkorting en denken als ze een big momma zien staan van € 130 voor € 100 een superdeal te hebben.

              Fanatieke forummebers weten gewoon veel over vuurwerk en prijzen. De gemiddelde consument gaat halverwege december eens kijken wat het grootste, dikste, gaafste blok is op het plaatje.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
                Ik denk dat veel mensen hier vergeten dat het vooral mensen zijn die op een forum rond hangen alles van prijzen afweten. De meeste Nederlanders hebben geen idee en gaan naar (zena in) belgie omdat ze denken dat het vuurwerk beter en harder is (ook al is het dus gewoon wolff) en het veel goedkoper is, ook al is dat dus niet zo. Zena belgie leeft niet van de freaks maar vooral van de gewone consument die in de maand december daar van alles inslaat, zonder lvc pas, zonder korting maar gewoon voor het volle bedrag.

                Zelfs "freaks" hebben vaak geen flauw idee. Zat een filmpje te kijken van pyrofreaks4live die afgelopen jaar vuurwerk gingen kopen in Nederland. Bestellen gewoon in de winkel zonder freakkorting en denken als ze een big momma zien staan van € 130 voor € 100 een superdeal te hebben.

                Fanatieke forummebers weten gewoon veel over vuurwerk en prijzen. De gemiddelde consument gaat halverwege december eens kijken wat het grootste, dikste, gaafste blok is op het plaatje.
                Daar zeg je ook gelijk wat, die paar soort van `YouTube-vloggers' hebben alleen met ons gemeen dat ze van vuurwerk houden, voor de rest hebben ze er de ballen verstand van en verpesten ze onze traditie juist op vele manieren. Samen met al die unboxing filmpjes die je overal op YouTube kan vinden.

                Comment


                  Helemaal eens met de laatste 2 berichten boven mij. Ik denk dat mijn collega, die ook van Vuurwerk zegt te genieten, voor zijn euro's veeeeeeel minder in huis haalt dan ik. Nou Ja, haalde. Heb hem natuurlijk even op weg geholpen.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
                    Ik denk dat veel mensen hier vergeten dat het vooral mensen zijn die op een forum rond hangen alles van prijzen afweten. De meeste Nederlanders hebben geen idee en gaan naar (zena in) belgie omdat ze denken dat het vuurwerk beter en harder is (ook al is het dus gewoon wolff) en het veel goedkoper is, ook al is dat dus niet zo. Zena belgie leeft niet van de freaks maar vooral van de gewone consument die in de maand december daar van alles inslaat, zonder lvc pas, zonder korting maar gewoon voor het volle bedrag.

                    Zelfs "freaks" hebben vaak geen flauw idee. Zat een filmpje te kijken van pyrofreaks4live die afgelopen jaar vuurwerk gingen kopen in Nederland. Bestellen gewoon in de winkel zonder freakkorting en denken als ze een big momma zien staan van € 130 voor € 100 een superdeal te hebben.

                    Fanatieke forummebers weten gewoon veel over vuurwerk en prijzen. De gemiddelde consument gaat halverwege december eens kijken wat het grootste, dikste, gaafste blok is op het plaatje.
                    Persoonlijk denk ik dat de vloggers meer korting krijgen als wij...wat op beeld staat wil niet altijd zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is. Met 109K abonnees bereik je een grote doelgroep en dat realiseren zich winkels ook ter degen. Zie het als een soort Reclame.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                      Daar zeg je ook gelijk wat, die paar soort van `YouTube-vloggers' hebben alleen met ons gemeen dat ze van vuurwerk houden, voor de rest hebben ze er de ballen verstand van en verpesten ze onze traditie juist op vele manieren. Samen met al die unboxing filmpjes die je overal op YouTube kan vinden.
                      Ik vind het gestunt van pyrofreaks4live erg jammer.
                      Jongens als deze zitten wel tot onder hun okseltjes onder de gratis spulletjes.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                        Persoonlijk denk ik dat de vloggers meer korting krijgen als wij...wat op beeld staat wil niet altijd zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is. Met 109K abonnees bereik je een grote doelgroep en dat realiseren zich winkels ook ter degen. Zie het als een soort Reclame.
                        Het afgelopen jaar zijn deze jongens hard gegroeid en inmiddels zullen ze wel wat gratis krijgen, zeker bij zena. Toen echter nog niet, wisten ook echt totaal niet waar ze het over hadden.
                        En dat die vloggers soms totaal niet weten waar ze het over hebben bleek gisteren wel weer toen xtremerides wat vragen van kijkers mocht beantwoorden. OP de vraag wat hij het beste nederlandse vuurwerk vindt antwoordde hij dat hij onder andere bonfireworks altijd wel mooi vindt
                        Laatst aangepast door bonbridge1; 2 November 2017, 08:08.

                        Comment


                          Ik ben het hier dus echt totaal niet mee eens.
                          Deze kanalen dragen juist bij aan de traditie, ten eersts kijk ik alle ongelofelijk sfeervolle videos. Dit maakt mijn vuurwerkbeleving completer.
                          Ten tweede trekken zij een heel groot jong lubliek aan die de traditie in stand kan gaan gouden.
                          Wat de fak boeit het dat ze niet elke prijs en dergelijke weten. Kom ff. Ze houden net zoveel van vuurwerk en delen dit waardoor wij weer meer onze hobby kunnen uitoefenen.

                          Gaan jullie lekker een kanaal beginnen met al dat gezeik van hier. Zal niemand naar kijken.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
                            Ik ben het hier dus echt totaal niet mee eens.
                            Deze kanalen dragen juist bij aan de traditie, ten eersts kijk ik alle ongelofelijk sfeervolle videos. Dit maakt mijn vuurwerkbeleving completer.
                            Ten tweede trekken zij een heel groot jong lubliek aan die de traditie in stand kan gaan gouden.
                            Wat de fak boeit het dat ze niet elke prijs en dergelijke weten. Kom ff. Ze houden net zoveel van vuurwerk en delen dit waardoor wij weer meer onze hobby kunnen uitoefenen.

                            Gaan jullie lekker een kanaal beginnen met al dat gezeik van hier. Zal niemand naar kijken.
                            Ze dragen bij aan de traditie? Elk willerkeurig groot kanaal heeft filmpjes over het slopen met vuurwerk, shells op de grond, hoe kan ik vuurwerk met de post naar Nederland laten komen vanuit het oostblok enz enz...

                            Ja dit zal onze traditie goed doen!

                            Maar goed ontopic!
                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
                              Het afgelopen jaar zijn deze jongens hard gegroeid en inmiddels zullen ze wel wat gratis krijgen, zeker bij zena. Toen echter nog niet, wisten ook echt totaal niet waar ze het over hadden.
                              En dat die vloggers soms totaal niet weten waar ze het over hebben bleek gisteren wel weer toen xtremerides wat vragen van kijkers mocht beantwoorden. OP de vraag wat hij het beste nederlandse vuurwerk vindt antwoordde hij dat hij onder andere bonfireworks altijd wel mooi vindt
                              Nou ja als hij de oude bonfireworks producten bedoeld die waren echt top.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                                Ze dragen bij aan de traditie? Elk willerkeurig groot kanaal heeft filmpjes over het slopen met vuurwerk, shells op de grond, hoe kan ik vuurwerk met de post naar Nederland laten komen vanuit het oostblok enz enz...

                                Ja dit zal onze traditie goed doen!

                                Maar goed ontopic!
                                Slopen met vuurwerk? Ben ik nog nooit tegengekomen dat er gemeentelijk materiaal werd gesloopt binnen de kanalen.

                                Iedereen beleefd vuurwerk natuurlijk op een andere manier.

                                En ik blijf het zeggen, de hele avond cakes fakkelen, wat jij ook doet, geeft voor de niet liefhebbers net zoveel overlast als illegaal.

                                Comment

                                Working...
                                X