Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 204 van 272 EersteEerste ... 104154194202203204205206214254 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.046 t/m 3.060 van 4068

Discussie: Zena Megastore Olen

  1. #3046
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Berichten
    612
    Thanks
    377
    522 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corné Bekijk bericht
    Uit mijn ervaring wil ik zeggen dat Zena/Original altijd zijn nek heeft uitgestoken om klanten tevreden te houden. Zij zijn daar koploper in. Denk aan alle akties,Mei-meeting,Zena-trophy en de Geelse kanaalfeesten. Alles was gratis toegangelijk en altijd koffie met een babbeltje in welke winkel ook.
    Tis azijn pissen na het eten!
    daar zijn we Nederlanders voor he.
    maar het is gewoon een feit dat nederland belgie voorbij gestreefd heeft met siervuurwerk en het feit dat er nu ook webwinkels open zijn met megakortingen en dat je dat zonder problemen aan het eind van het jaar kan komen halen zonder risico.
    dus zena zal met hele mooie acties moeten komen willen de Nederlanders de overstap nog maken naar de buren.

  2. Deze gebruiker waardeert Bizzy1 voor het bericht:


  3. #3047
    VWC-Lid Corné's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 augustus 2007
    Berichten
    238
    Thanks
    112
    203 waarderingen in 55 posts
    Tsja, dat is de mentaliteit van sommige Nederlanders. Jammer is dat. Op deze en andere fora zitten mensen die kritisch zijn wanneer het HUN uitkomt. Als er veel kortingen en gratis bbq is hoor je niemand.
    En het merendeel van de klanten leest deze fora niet eens en die zijn zeer tevreden.

    Ik ben er nu enkele jaren uit maar ik weet absoluut dat Zena/Original alles voor de klant doet.
    Word lid van de [B]LVC.[/B]

  4. Deze 6 gebruikers waarderen Corné voor het bericht:


  5. #3048
    VWC-Lid musiman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2007
    Berichten
    57
    Thanks
    22
    39 waarderingen in 20 posts
    Vandaag ben ik in Olen geweest. We zijn prima geholpen, Glen heeft voor ons een aanbieding geregeld en er waren leuke aanbiedingen, zoals alle MOD's voor 50%.

    Jammer om al die negatieve reacties te lezen. Zena geldt voor mij nog steeds als klantgerichte winkel. Top! Volgend jaar weer.

  6. Deze 5 gebruikers waarderen musiman voor het bericht:


  7. #3049
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Gaat het nou nog steeds over pro of anti Zena? Laat ieder toch in zijn eigen waarde.

    Zena heeft het de afgelopen jaren gewoon erg goed aangepakt, en dit is objectief gezien. Meerdere winkels en in België de meest bekende naam. Loots en Salon bijvoorbeeld zitten gewoon meer op de achtergrond.

    Ben je niet van Belgisch vuurwerk of heb je een minder goede ervaring met Zena? deel deze dan. Daar is niets mis mee, daar is een forum voor. Maar nu is het bijna kijken wie de langste l** heeft? Of wat is dit?

    Discussie om niets. Laten we het gewoon lekker over Zena en de aanbiedingen en ervaringen hebben.

  8. Deze 2 gebruikers waarderen baassie123 voor het bericht:


  9. #3050
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 januari 2007
    Berichten
    372
    Thanks
    108
    265 waarderingen in 113 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Voor.b Bekijk bericht
    Volgens mij zeggen de freaks dat Nederland Belgie heeft ingehaald met kwaliteitsvuurwerk. Ik ga dus dan ook meer voor knalvuurwerk (matten) en als er dan een 1+1 actie is voor een 100k dan is dat wel heel aantrekkelijk.

    Dat je zegt dat ik dan maar moet stoppen met vuurwerk.. volgens mij shop jij ook bij een winkel waar veel korting te halen is, of waar goede acties zijn. Of betaal jij overal de volle mep voor.. Wat mij betreft een kansloze opmerking van je.
    Tuurlijk ga ik ook op kortingen etc af. Maar enkel naar een winkel gaan enkel en alleen wanneer er korting is doe ik niet. Dat het voor jou allemaal goedkoop of gratis moet zijn kan mij niks schelen, maar helaas voor jou heeft België nu eenmaal geen mentaliteit dat alles maar goedkoop moet zijn.

  10. #3051
    Banned
    Geregistreerd
    13 november 2015
    Berichten
    275
    Thanks
    105
    99 waarderingen in 67 posts
    Waarvoor moeten het steeds over zena hebben,loots en de pyroshop hebben ook prima vuurwerk voor een mooie prijs.

  11. #3052
    VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.364
    Thanks
    146
    1.635 waarderingen in 583 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oldskool1908 Bekijk bericht
    Waarvoor moeten het steeds over zena hebben,loots en de pyroshop hebben ook prima vuurwerk voor een mooie prijs.
    Omdat dit draadje er speciaal voor is??

  12. Deze gebruiker waardeert Bizzle voor het bericht:


  13. #3053
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 januari 2007
    Berichten
    372
    Thanks
    108
    265 waarderingen in 113 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oldskool1908 Bekijk bericht
    Waarvoor moeten het steeds over zena hebben,loots en de pyroshop hebben ook prima vuurwerk voor een mooie prijs.
    Voilà, en we hebben nog altijd het Oostblok

  14. #3054
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Berichten
    612
    Thanks
    377
    522 waarderingen in 189 posts
    corne je heb mij niet horen zeggen dat zena hun klanten niet goed behandeld maar het is gewoon een feit dat in nederland de prijzen er beter voor staan nu als in belgie.
    ben ook jaren bij hun geweest maar nu die achtelijke regels in belgie gehandhaafd worden is de lol er wel vanaf en aangezien ik geen knalfan ben is nederland een betere optie.
    maar dat is persoonlijk...
    en iedereen mag zijn mening hebben en dat is maar goed ook anders hebben we geen discussies meer op dit forum

  15. #3055
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 januari 2013
    Berichten
    70
    Thanks
    59
    41 waarderingen in 24 posts
    Ik ben in Augustus nog geweest en werd zoals altijd super goed geholpen. Er waren leuke actieprodukten en natuurlijk de lvc korting.Dus was weer zeer tevreden. Lekker bakkie koffie gehad.

    Prijzen zijn in de loop der jaren wat gestegen maar dat is met alles zo.

    Heb dit weekend boodschappen bij de AlbertHeijn gedaan en daarna kleding gekocht bij verschillende winkels maar er was geen een winkel waar ik na het afrekenen nog wat extra kreeg, of waar ik een pas kreeg waarbij ik op alles 25% korting kreeg.

    Kritisch wezen mag altijd maar stop eens met die haatpraat.

  16. Deze 3 gebruikers waarderen vw033 voor het bericht:


  17. #3056
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 maart 2008
    Locatie
    AAN HET WATER
    Berichten
    187
    Thanks
    94
    42 waarderingen in 28 posts
    Volledig eens met corne,we zijn jaren verwend geweest door zena met allerlei festiviteiten en zeer goede aanbiedingen.
    welk ander bedrijf organiseert een meeting waarbij spijs en drank gratis is en met super aanbiedingen komt.
    gratis entree bij trophy etc.

    Maar ja, wij zijn Hollanders en die willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
    ik zou zeggen, breng die zeiksnor-actie er maar in, 1 halen en 2 betalen.

  18. Deze gebruiker waardeert gilles voor het bericht:


  19. #3057
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
    Inderdaad, een winkel van een allure als Zena heeft wat mij betreft nog krediet genoeg! Laten we nog genieten van acties die komen gaan en de winkel steunen voordat het rond de zomer van 2017 einde verhaal is....
    Hoezo einde verhaal. Als zena meer doorlontbakken op de markt brengt en misschien eens overweegt om die hele thorcollectie eens een keer weg te doen kunnen ze best Nederlanders voor sierspul naar hun toehalen. Doorlontbakken en grote vuurpijlen is misschien een toekomst.

  20. #3058
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Zena Belgie is altijd heel goed geweest voor iedereen is mijn mening. Er was veel mogelijk, kortingen, BBQ, de Zena Trophy (uniek evenement waar iedereen van genoten heeft) etc etc. Ik denk dat Zena BE zeker wel wat meer credit verdient ook al ben ik het ermee eens dat ik vergelijking met voorgaande jaren het erg rustig is qua reacties/acties etc.

    Maar er is ook wel het een en ander gebeurd in BE natuurlijk. Dat zal ook zeker meewegen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  21. Deze 3 gebruikers waarderen Viva la Bang voor het bericht:


  22. #3059
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Berichten
    1.039
    Thanks
    108
    346 waarderingen in 201 posts
    Zie het als de lotto winnen zo heb je niemand zo heb je alles en iedereen.
    Op de momenten dat je gul ben komen ze op de momenten dat het slechter gaat laten ze je vallen als een baksteen.

  23. Deze gebruiker waardeert lawinebom voor het bericht:


  24. #3060
    VWC-Lid --sjon beton--'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2005
    Berichten
    2.041
    Thanks
    3.273
    904 waarderingen in 519 posts
    ik denk dat voor het gemak mensen vergeten zijn dat je zonder al te veel moeite je een LVC pas kan aanvragen, en 25% korting op ALLES krijgt ;)

  25. Deze 2 gebruikers waarderen --sjon beton-- voor het bericht:


Pagina 204 van 272 EersteEerste ... 104154194202203204205206214254 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •