Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 237 van 272 EersteEerste ... 137187227235236237238239247 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.541 t/m 3.555 van 4068

Discussie: Zena Megastore Olen

  1. #3541
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 januari 2014
    Berichten
    137
    Thanks
    41
    40 waarderingen in 31 posts
    Is het trouwens dus zo dat deze cakes per doos worden verkocht en dus niet per stuk?

  2. #3542
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Prima prijs. Ik zou vooral voor de 19sh gaan. Met name de scala is een aanrader. Zal wel snel uitverkocht zijn. Daarom deze elders besteld.

  3. #3543
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2017
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door C333 Bekijk bericht
    Blijkbaar mag je tegenwoordig niet je mening uitten op dit forum. Ik begin bijna te denken dat er mensen hier op het forum zitten die er baat bij hebben als er niks negatiefs over Zena wordt gezegd.

    Ik hoor echter nergens goede tegenargumenten. Er kan geen exacte datum gegeven worden wanneer producten weer op voorraad zijn. Frappant dat Loots Vuurwerk kan melden dat bijvoorbeeld de Manadarin ongeveer rond 19 december weer op voorraad is. Alhoewel ik "het niet melden van een datum" als kritiekpuntje niet eens heb genoemd, maar goed. Dit is niet eens het probleem.

    Daarnaast zijn er wel degelijk relatief kleine winkels (weliswaar niet in België) die een groot deel van het funke assortiment continu kunnen aanbieden. De 19shots cakes worden voor de vrijwel dezelfde prijs verkocht als bij Zena.

    Als reactie wordt alleen maar gegeven "het is geen makkelijk proces" en "heb wat respect en begrip". Hiermee wordt niet verklaard waarom anderen het WEL kunnen en Zena niet.

    Dus als je niet met goede tegenargumenten kan komen, schrijf dan niks!


    Zena is gewoon de afgelopen twee jaren achteruit gegaan. Het is een feit dat er heel weinig Zena producten zijn,dat de producten snel uitverkocht raken en dat de acties minder zijn dan voorgaande jaren. Dit is niet te ontkennen! Ik weet zeker dat er meer mensen zijn die er zo over denken.

    Als ik deze punten benoem, betekent het niet meteen dat ik geen begrip of respect heb voor Zena. Ik zal mijn vuurwerk bij Zena blijven kopen, maar het mag best wel benoemd worden dat het minder is.
    Het is gewoon zonde!
    Ik moet zeggen dat we allemaal vuurwerkliefhebbers zijn en gewoon goed vuurwerk willen. Het valt me op deze forum ook op dat veel gebruikers Zena kritiek proberen te pareren, je zou bijna denken dat ze voor Zena werken Als je nou eenmaal al jaren bij Zena koopt valt het gewoon op dat het minder is dit jaar. Dat mag geschreven worden vind ik en Zena zou hier juist van kunnen groeien, sterker nog een professionele organisatie zoals Zena juicht kritiek toe👠Ik wacht nog steeds op een ijzersterke (kerst)actie zoals in 2016 om mijn ratels en event boxen in te slaan👀

  4. Deze gebruiker waardeert Freddie87 voor het bericht:


  5. #3544
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.468 waarderingen in 2.627 posts
    Er is een verschil met kritiek ( iets waar iemand of een bedrijf wat aan heeft ) en zomaar domweg wat roepen. Daarmee schaad je een bedrijf en ook de sfeer van het forum. Zena is gelukkig professioneel genoeg om daar niet eens op te reageren, maar ik kan me er soms wel aan hinderen en kan me dan niet beheersen om er wel op te reageren. Ik vind het soms sneu dat er elk jaar ( meestal rond december ) weer een paar zijn die continu zomaar zitten te zeiken op een bedrijf zoals Zena, terwijl zij zelf een groter slachtoffer zijn van de slechte leveringen.

  6. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  7. #3545
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 november 2012
    Berichten
    107
    Thanks
    1
    27 waarderingen in 22 posts
    Die 19 shots van funke, in hoeverre is dat te vergelijken met fairytale van evo?

  8. #3546
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.468 waarderingen in 2.627 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poldersnol Bekijk bericht
    Die 19 shots van funke, in hoeverre is dat te vergelijken met fairytale van evo?
    Ze zijn qua effecten anders. Ik denk dat ze qua burst en effectgrootte wel te vergelijken zijn! Al is het Funke assortiment wat gevarieerder vind ik. Ook wat kleurrijker en het Fairytail assortiment is veelal goud en crackling.

  9. #3547
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 november 2012
    Berichten
    107
    Thanks
    1
    27 waarderingen in 22 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Ze zijn qua effecten anders. Ik denk dat ze qua burst en effectgrootte wel te vergelijken zijn! Al is het Funke assortiment wat gevarieerder vind ik. Ook wat kleurrijker en het Fairytail assortiment is veelal goud en crackling.
    OK dankjewel! Ik twijfel namelijk, moet ik de funke 19 shots en de supernaut2 halen. Of het fairytail assortiment en de colission thunder.
    Plus dat het een extra stuk naar België tuffen is.. Keuzes...

  10. Deze gebruiker waardeert Poldersnol voor het bericht:


  11. #3548
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Ze zijn qua effecten anders. Ik denk dat ze qua burst en effectgrootte wel te vergelijken zijn! Al is het Funke assortiment wat gevarieerder vind ik. Ook wat kleurrijker en het Fairytail assortiment is veelal goud en crackling.
    Burst is zeker harder, en spreiding bij de meeste beter. Kijk alleen al naar de scala

  12. #3549
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Funke 19 shots zijn wel een stuk beter uitgewerkt vind ik zelf.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  13. #3550
    VWC-Lid PyroGed's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 oktober 2017
    Berichten
    77
    Thanks
    11
    25 waarderingen in 19 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door C333 Bekijk bericht
    Is het trouwens dus zo dat deze cakes per doos worden verkocht en dus niet per stuk?
    Goede vraag, ik zou ook willen weten of ze per stuk te koop zijn en tegen welke prijs.

    ...oh ik heb het antwoord al - zijn Idd per stuk te koop voor € 29,50 zonder lvc korting.

    http://shop.zenavuurwerk.com/default...=36&artsearch=

  14. #3551
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Locatie
    Sint -Jansteen
    Berichten
    453
    Thanks
    472
    148 waarderingen in 90 posts
    Mooi assortiment, hopelijk zijn ze er komend weekend nog.
    Was er ook nog sprake van 25 shots funke cakes of stonden deze nooit in de planning bij zena?

  15. #3552
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    109
    Thanks
    43
    27 waarderingen in 13 posts
    Komt er dit jaar ook nog een levering van matten zoals de clementine etc?

  16. #3553
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 januari 2015
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    25 waarderingen in 18 posts
    Hopelijk binnen nu en 2weken nog een nieuwe lading matten. Tevens komen er nog fantastische producten aan de komende weken. Geef dus niet al je geld uit want dit ga je nog nodig hebben voor al het moois wat nog komen gaat. Hahaha

  17. Deze gebruiker waardeert spanic99 voor het bericht:


  18. #3554
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Berichten
    11
    Thanks
    5
    4 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spanic99 Bekijk bericht
    Hopelijk binnen nu en 2weken nog een nieuwe lading matten. Tevens komen er nog fantastische producten aan de komende weken. Geef dus niet al je geld uit want dit ga je nog nodig hebben voor al het moois wat nog komen gaat. Hahaha
    Ze verwachten rond 12 december een nieuwe lading matten etc. Dus nog heel eventjes geduld!

  19. #3555
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 januari 2014
    Berichten
    147
    Thanks
    393
    28 waarderingen in 24 posts
    Pff ik hoop idd op een paar matten. Geen ON zonder een lange mat met een mooi rood tapijtje.

Pagina 237 van 272 EersteEerste ... 137187227235236237238239247 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •