Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
    En om helemaal bij de tijd te blijven, gemakkelijk kunnen betalen in Bitcoins
    Voor 1 btc kan je heel wat vuurwerk halen

    Comment


      Jammer dat nederland belgie heeft ingehaald qua vuurwerk en prijzen gijg vroeger nog veel tegenwoordig met de freak acties ben je gewoon veel goedkoper uit .vooral als je voor veel geld koopt zoals ik als ik kijk wat ik voor 1000 euro daar kan kopen en voor 1000 hier is het een groot verschil..

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
        Jammer dat nederland belgie heeft ingehaald qua vuurwerk en prijzen gijg vroeger nog veel tegenwoordig met de freak acties ben je gewoon veel goedkoper uit .vooral als je voor veel geld koopt zoals ik als ik kijk wat ik voor 1000 euro daar kan kopen en voor 1000 hier is het een groot verschil..
        Je hebt natuurlijk gelijk dat Nederland flinke stappen vooruit heeft gemaakt met het vuurwerk. (Goedkoper en mooier vuurwerk). Maar om te zeggen dat het in NL goedkoper is vind ik te ver. Heb je daar voorbeelden van (appels met appels vergelijken)
        Vergelijk je de freakacties dan ook met de 50% korting/2e gratis actie?

        Comment


          Gevoelskwestie geef ik toe toch denk ik dat als ik bv in augustus met 1000 euri naar olen af zou reizen ik met meer thuis kom aan vuurwerk dan dat ik in Nederland zou shoppen.

          Comment


            enige speciale aan zena
            is funke op dit moment.
            vind ik ook een goeie zet van zena.
            voorde rest van het sier zit je goedkoper in nl.

            Comment


              Je moet het bij zena vooral van de goede acties hebben. Bijvoorbeeld de herfstacties of de 1+1 gratis actie.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
                Gevoelskwestie geef ik toe toch denk ik dat als ik bv in augustus met 1000 euri naar olen af zou reizen ik met meer thuis kom aan vuurwerk dan dat ik in Nederland zou shoppen.
                Met 25 % korting? Moet je maar is goed gaan rekenen want de kortingen in de freak acties lopen tot wel 40% ook in augustus. Dus nee je hebt beduidend minder

                Comment


                  Ach niemand is verplicht.

                  Comment


                    Brocade Pistil. art. nr:9005. Prachtige cake met mooie effecten:

                    https://www.youtube.com/user/Originallover

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Savendro Bekijk bericht
                      Al een paar jaar niet meer naar het zuiden geweest. Hier is met de freak acties in Nl ook niet echt reden meer toe. Het funke gebeuren lonkt echter wel een beetje haha.

                      Waarom kan je trouwens niet gewoon online bestellen bij Zena België? Eerst je winkel kiezen. daarna gewoon lekker kiezen welke producten je wilt, lvc nummer voor de korting invoeren, betalen en maximaal 1/2 weken later je spullen ophalen. Niet meer dan normaal anno 2017 toch?
                      In België is het verboden om online vuurwerk te verkopen dacht ik, staan strenge boetes op, sluiten winkel,...

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                        Jammer dat nederland belgie heeft ingehaald qua vuurwerk en prijzen gijg vroeger nog veel tegenwoordig met de freak acties ben je gewoon veel goedkoper uit .vooral als je voor veel geld koopt zoals ik als ik kijk wat ik voor 1000 euro daar kan kopen en voor 1000 hier is het een groot verschil..
                        Als je voor 1000 eur in 1 keer besteld krijg je wel een speciale prijs hoor. Dat is zo in Nederland en in België. En die is beter dan de normale freakacties.

                        Comment


                          Jep, als je een grote bestelling doet dan gaan er altijd wel meer deuren voor je open, zowel in Nederland bij freakzaken als bij Zena. Gewoon een kwestie van contact opzoeken en het bespreken.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door cakeboxfreak Bekijk bericht
                            In België is het verboden om online vuurwerk te verkopen dacht ik, staan strenge boetes op, sluiten winkel,...
                            Nee hoor, werkt hetzelfde als in Nederland, online bestellen en fysiek afhalen kan prima. Versturen mag inderdaad niet.

                            Ik snap niet waarom België daarin zo achterblijft. Hoef je ook nooit meer te bellen over wat er wel en niet is etc.
                            https://economie.fgov.be/nl/publicat...ttig-en-veilig

                            Comment


                              Vroeger kon je nog in januari heerlijk shoppen in Olen, dat waren nog eens tijden

                              Kwam deze foto van 2009 tegen, 9 jaar geleden alweer.

                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	tripje olen 4.jpg
Vertoningen:1
Grootte:149,1 KB
ID:	1565778
                              Groeten...:)

                              Comment


                                Ook weer zo'n mooie foto hierboven!

                                Waren zeker nog eens tijden, ben daar in 2013/2014 ook nog eens geweest in Januari. Aparte maar geweldige sfeer daar in Olen altijd. Super prijzen een megadruk natuurlijk, en dat terwijl oud en nieuw net voorbij was. Op zulke momenten zag je altijd maar weer dat je altijd freaks zult blijven houden!

                                Comment

                                Working...
                                X