Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    zaterdag geweest was niet zo druk erg gezellig even praten met mensen wat mooier en beter is , service is daar weer erg super Bedankt Pieter voor het vuurwerk vind het erg super van de korting zeker deze tijden,erg jammer dat de knallers hoger dan 0,5gr en de matten nu gaat de zwarte beurs stijgen meer dingen uit polen die helaas ook wordt aangepakt dan komt het ergens anders vandaan daarom is NL zeer dom bezig . Erg bedankt Team Zena Olen!!!

    Comment


      Dat het rustiger deze dagen in Olen verbaasd mij niks. Er is lange tijd onduidelijkheid geweest over het al dan niet open gaan van de winkel. Tel daarbij op dat Olen een stuk verder rijden is als de Bunker en als laatste het gemis aan echte grote acties (lees weekendknallers en een movember actie bv). Hier komen toch echt de mensen op af.
      Voor mij is het een dagje uit wat leuk te combineren is met een dagje Antwerpen ofzo. Ondanks alles blijf ik komen en blijft Olen de vuurwerkwinkel van Belgie!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door PyroArnold010 Bekijk bericht
        Dat het rustiger deze dagen in Olen verbaasd mij niks. Er is lange tijd onduidelijkheid geweest over het al dan niet open gaan van de winkel. Tel daarbij op dat Olen een stuk verder rijden is als de Bunker en als laatste het gemis aan echte grote acties (lees weekendknallers en een movember actie bv). Hier komen toch echt de mensen op af.
        Voor mij is het een dagje uit wat leuk te combineren is met een dagje Antwerpen ofzo. Ondanks alles blijf ik komen en blijft Olen de vuurwerkwinkel van Belgie!
        Amen to that

        Comment


          Weer leuke aanbiedingen hoor. Inclusief 50% op keuze product. Nieuwsbrief

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Jaim Bekijk bericht
            Weer leuke aanbiedingen hoor. Inclusief 50% op keuze product. Nieuwsbrief
            leuk voor de mensen die geen facebook hebben, inloggen bij zena op je twitter/facebook om 50% korting te krijgen.....

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
              leuk voor de mensen die geen facebook hebben, inloggen bij zena op je twitter/facebook om 50% korting te krijgen.....
              Ahjoh. Eentje aanmaken is zo gebeurd. En als je slim kiest is die tijd snel terug verdiend

              Comment


                Hoe moet ik aantonen dat ik heb ingecheckt?
                Gelukkig 2024!

                Comment


                  Ja slim, lekker aangeven aan een paar honderd vrienden en waarschijnlijk de buren, dat je in november in een belgische vuurwerkwinkel staat.
                  En dat voor 50% korting

                  Comment


                    Gewoon lekker simpel houden plak wel een snor op...
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      Je kunt een facebook bericht zo plaatsen dat jij de enige bent die het kan zien

                      Niet het huiste voorbeeld hieronder maar kies voor de optie ''alleen ik''

                      Comment


                        Wat was het vandaag super druk. Maar wel heeeel gezellig.

                        Comment


                          vraagje aan zena.
                          ik zie zojuist de aanbiedingen van zena, staat volgens mij een grote fout in.
                          RAAD WAT DE TEMPERATUUR VAN AIRCO IS, kies een artikel naar keuze en krijg het tweede erbij.
                          lijkt me toch sterk dat je dus 2 artikelen voor niks krijgt zonder iets te kopen.

                          hoppa met z'n allen naar zena whahahha

                          Comment


                            Denk dat iedereen gewoon begrijpt dat je 1 artikel uitzoekt(koopt) en het 2e artikel krijg je er gratis bij. Zo raar is het bericht niet.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
                              Denk dat iedereen gewoon begrijpt dat je 1 artikel uitzoekt(koopt) en het 2e artikel krijg je er gratis bij. Zo raar is het bericht niet.
                              Belangrijker iemand de stand van de airco al gevonden?

                              Comment


                                gewoon ff filmpje kijken, op 5.04 min en 40 tal sec. later staat de temp weergegeven op de airco.

                                Comment

                                Working...
                                X