Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    In procenten ben je met de 38%-korting beter af dan wanneer je 49€ ipv 75 betaalt voor die boxen
    Laatst aangepast door reverze; 14 October 2017, 13:23.

    Comment


      Maar die 38% korting was ook alleen gisteren geldig en die herfstacties zijn vanaf vandaag.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        Een flink schip vol hoop ik dan?
        pakjesboot 15?

        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        Maar die 38% korting was ook alleen gisteren geldig en die herfstacties zijn vanaf vandaag.
        staat toch tot 15/10

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
          pakjesboot 15?



          staat toch tot 15/10
          Aah okee, nou sla je slag dan tot morgen Vanaf daarna geld hetzelfde antwoord.

          Comment


            Ik zie de T809 niet meer op de ste. Is die uitverkocht?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door vw033 Bekijk bericht
              Ik zie de T809 niet meer op de ste. Is die uitverkocht?
              Vreemd inderdaad. Ben vanmorgen bij de bunker in Baarle geweest en daar even gesproken over de verschillen tussen de clementin/mandarin/t809. Ze zeiden toen niets dat de t809 uitverkocht zou zijn. Maar hij staat idd niet meer op de site

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door HJB Bekijk bericht
                Vreemd inderdaad. Ben vanmorgen bij de bunker in Baarle geweest en daar even gesproken over de verschillen tussen de clementin/mandarin/t809. Ze zeiden toen niets dat de t809 uitverkocht zou zijn. Maar hij staat idd niet meer op de site
                Hij is dan denk uitverkocht idd! Als er maar niets is dat die uit de handel moest. Binnen 2 weken uitverkocht of niet veel gehad of druk geweest of een handelaar die er veel gekocht heeft 🤣🙈

                Comment


                  Hij is momenteel inderdaad uitverkocht, 20 oktober zou er weer een lading moeten binnenkomen
                  HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Aah okee, nou sla je slag dan tot morgen Vanaf daarna geld hetzelfde antwoord.
                    Ik wacht tot de boot arriveerd

                    Comment


                      Ik was van plan de 27e naar baarle/olen te gaan meestal leuke aanbiedingen t is dan ook helloween in baarle leuke acties meestal. Is er iemand die weet of de nieuwe producten als batteria's en funke blokken er dan al zijn?
                      Kooien knippen is mijn hobby!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door knallbahr Bekijk bericht
                        Ik was van plan de 27e naar baarle/olen te gaan meestal leuke aanbiedingen t is dan ook helloween in baarle leuke acties meestal. Is er iemand die weet of de nieuwe producten als batteria's en funke blokken er dan al zijn?
                        Afgelopen zondag is tegen mij gezegd dat de Funke spullen in november verwacht worden

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door HJB Bekijk bericht
                          Afgelopen zondag is tegen mij gezegd dat de Funke spullen in november verwacht worden
                          Hè helaas naja dan maar een paar weekjes later. Mag de prest om de mooie producten niet drukken h
                          Kooien knippen is mijn hobby!

                          Comment


                            Het blijft me toch mateloos verbazen hoe die Zena cakes zo makkelijk uit elkaar klappen.
                            pyrofreaks4live hadden er last van tijdens hun 100k abonnees special.
                            Nu heeft xtremerides1 een F3 Salute cake van Zena die ook uit elkaar klapt.

                            Dan beginnen die verhalen weer van "de maandagochtend chinees", maar het valt gewoon te vaak voor om waar te zijn.

                            Kan nog fijn worden in de straat met die grote Funke bakken.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
                              Het blijft me toch mateloos verbazen hoe die Zena cakes zo makkelijk uit elkaar klappen.
                              pyrofreaks4live hadden er last van tijdens hun 100k abonnees special.
                              Nu heeft xtremerides1 een F3 Salute cake van Zena die ook uit elkaar klapt.



                              Dan beginnen die verhalen weer van "de maandagochtend chinees", maar het valt gewoon te vaak voor om waar te zijn.

                              Kan nog fijn worden in de straat met die grote Funke bakken.
                              Mwah denk dat funke z'n eigen fabrieken wel gebruikt heeft, heb tot nu toe weinig problemen met funke gezien.
                              Kooien knippen is mijn hobby!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door knallbahr Bekijk bericht
                                Mwah denk dat funke z'n eigen fabrieken wel gebruikt heeft, heb tot nu toe weinig problemen met funke gezien.
                                Er waren problemen met 19sh cakes van Funke.
                                Salute cakes die uit elkaar klappen.
                                Grote flowerbeds die stoppen met knallen.

                                Heb daar weinig zin in met een grote compound achtige bak.

                                Comment

                                Working...
                                X