Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Leuk die nieuwe producten, maar zou het niet handig zijn om ook een effect omschrijving bij de producten te zetten?

    Ik zag ook in een youtube filmpje van Ruben Koet dat jullie ook de knallers van funke gaan verkopen. Wanneer komen die in het assortiment? Dan ben ik vooral benieuwd naar de scream 5s.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

    Comment


      Wanneer komen de Funke artikelen in de winkel?

      Comment


        zijn onderweg vanuit china

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door john1985 Bekijk bericht
          zijn onderweg vanuit china
          Hebben ze een idee wanneer het ongeveer binnenkomt uit china, november of december ?

          Comment


            Eind october begin november

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
              Wanneer komen de Funke artikelen in de winkel?
              Funke blokken komen allemaal binnen (welke op trophy te zien waren zoals tears from heaven, supernout 1 en 2, cloud connection, paranoid,...) heb ik vernomen. Dat zou pas in november zijn.
              Ondertussen is er wel al heel wat nieuws binnen. 1.2" shell cake ziet er in het filmpje wel heel erg vet uit. Ik ga alvast eens langs voor die uitverkocht is

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door cakeboxfreak Bekijk bericht
                Funke blokken komen allemaal binnen (welke op trophy te zien waren zoals tears from heaven, supernout 1 en 2, cloud connection, paranoid,...) heb ik vernomen. Dat zou pas in november zijn.
                Ondertussen is er wel al heel wat nieuws binnen. 1.2" shell cake ziet er in het filmpje wel heel erg vet uit. Ik ga alvast eens langs voor die uitverkocht is
                oke dank.

                En dan waarschijnlijk alleen bij de Zena stores? eens kijken of ik dan toch maar een keer een triple Olen oid moet maken.

                Vind Baarle nooit zo fijn shoppen.

                Comment


                  wat ik allemaal op de trophy heb gezien bij de standjes moet 90% van de nieuwe producten nog binnenkomen.
                  benieuwd naar de 4 batteria's, scream, knalpijl, single shots, rook knallers, crackling knallers etc etc etc die ik daar zag liggen.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
                    wat ik allemaal op de trophy heb gezien bij de standjes moet 90% van de nieuwe producten nog binnenkomen.
                    benieuwd naar de 4 batteria's, scream, knalpijl, single shots, rook knallers, crackling knallers etc etc etc die ik daar zag liggen.
                    knalpijl?? welke?

                    Comment


                      Schijnt een flinke knalpijl te gaan worden als ik de informatie over het aantal gram kruit mag geloven.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Firecrack-R Bekijk bericht
                        Schijnt een flinke knalpijl te gaan worden als ik de informatie over het aantal gram kruit mag geloven.
                        je maakt mij nieuwsgierig...

                        hoeveel gram dan?

                        Comment


                          Hat ergens iets gehoord dat de pijl 13 gram zou bezitten
                          Maar spin mij er niet op vast weet dit namelijk niet zeker

                          Gr vvw

                          Comment


                            Gijs zegt zelf in dit filmpje 'lawinepijl van 25gr flash'

                            Op de Zena Trophy met vele andere kanalen!Waaronder: PyroboyZB, Xtremerides1, Pyrofreaks4live, Thefireworkfreak16,Check hun kanaal ook even!➤ Bedankt voor he...


                            vanaf 3:58

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
                              Gijs zegt zelf in dit filmpje 'lawinepijl van 25gr flash'

                              Op de Zena Trophy met vele andere kanalen!Waaronder: PyroboyZB, Xtremerides1, Pyrofreaks4live, Thefireworkfreak16,Check hun kanaal ook even!➤ Bedankt voor he...


                              vanaf 3:58
                              hij zegt ringpijl met 25 gram flash

                              Comment


                                Ik hoor toch duidelijk 'lawinepijl'

                                Comment

                                Working...
                                X