Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
    25grm. 15gr voor de stijgmotor.
    10gr slow flash..
    Dus gewoon jorge jr101 achtige pijltje.
    Verwacht een leuke knal pijl maar geen thunderking/zink achtige salute pijl.
    Dus geen knalpijl die door een ringetje te halen is.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

    Comment


      Jammer dat ze niet gewoon die jorge 101 gaan importeren dan. Veel harder hoeft t van mij niet.
      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
        Jammer dat ze niet gewoon die jorge 101 gaan importeren dan. Veel harder hoeft t van mij niet.
        Dat is toch ook geen P1 artikel maar een F3 product. Het lijkt mij verder ook dat er dan gekozen wordt voor 10 gram slow flash om de overheid weer tegemoed te komen? Al kan je met een goede opsluiting ook een flinke klap produceren. De Jorge pijltjes bevatten uit m'n hoofd gezegd zo'n 4,5 gram flash.

        Comment


          Ik heb eerder zoiets we wachten wel af en we zien ze vanzelf wel verschijnen.��

          Comment


            Vrijdag de 13de brengt ongeluk? NEE HOOR, niet bij Zena Vuurwerk! Shop vanaf morgen het hele weekend aan -38% korting op het hele assortiment in onze Megastore Maaseik of Olen!

            HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

            Comment


              Zeer hoge korting!
              Ik heb wel een brutale vraag.
              Komen er ook nog herfstvakantie aanbiedingen als deze mooie deal is verlopen na het weekend?

              Comment


                Mooie gelegenheid voor de gene die de matten te duur vind!

                Comment


                  Er komen uiteraard ook herfstvakantie aanbiedingen aan
                  HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                  Comment


                    Comment


                      Mooie video

                      Comment






                        Acties geldig van 14 oktober tot en met 29 oktober bij alle Zena Megastores en indien anders vermeld.
                        Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.
                        HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                        Comment


                          Mooie aanbiedingen weer, zowel de knallers als de boxjes erg lekker geprijsd! Dank Zena!

                          Comment


                            ik wacht op funke

                            Comment


                              Funke zit op het schip en wordt ergens in november verwacht Zodra het binnen is komen ze op de site te staan ;)
                              HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Graffioso Bekijk bericht
                                Funke zit op het schip en wordt ergens in november verwacht Zodra het binnen is komen ze op de site te staan ;)
                                Een flink schip vol hoop ik dan?

                                Comment

                                Working...
                                X