Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 73
  1. #16
    Banned
    Geregistreerd
    13 juli 2009
    Locatie
    076-BREDA-076
    Berichten
    234
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkk14 Bekijk bericht
    de avond zelf beetje rustig worden van beetje bier af en toe iets afsteken 1 sierpot altijd om af te kicken.
    de nacht ervoor moet ik bijna slaappillen innemen zo erg word het doe geen oog dicht. heb meestal 2 uur geslapen ofzo en wek dan iedereen om 6 of 7 uur of ze het nou leuk vinden of niet
    Ik neem de dag voor oud en nieuw echt slaappillen in ik zit dan hel de tijd aan vuurwerk t denken (normaal ook al slaaphelpers maarja)

  2. #17
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    De laatste dagen is het inderdaad een gekkenhuis. De dat voor de vuurwerkverkoop nog snel doornemen wanneer bestellingen opgehaald kunnen worden en wat nog allemaal los gekocht moet worden. Tijdens de eerste verkoopdag vorig jaar had ik nog vrij en toen moest ik op 31 december werken. Dit jaar heb ik het omgedraaid en werk ik de eerste verkoopdag en heb ik op de 31 december vrij. Tussen het werken door nog even vuurwerk afsteken, of inladen in de achterbak van de auto. De nacht van 30 december op 31 december vroeg in slaap proberen te komen. Vorig jaar was ik om 23.00 terug van het verkopen dus kon ik niet vroeg gaan slapen. Maar toen ik eindelijk sliep moest ik er voor mijn gevoel alweer uit om vuurwerk te verkopen.

    Vorig jaar had ik het eigenlijk niet goed geregeld, achteraf ook maar 4 uur de tijd gehad om vuurwerk te stoken, en daar leef je dan 365 dagen naar uit. Dit jaar lekker van 10.00 tot 02.00 stoken bij het leven!

  3. #18
    VWC-Lid pyromaan1990's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Locatie
    Het zuidelijke Noorden, daar het Oost-Westen van.
    Berichten
    285
    Thanks
    0
    5 waarderingen in 4 posts
    Vroeger, toen ik een jaartje of 8 was, kregen we rond 15 december de foldertjes binnen en keek ik er de hele dag in met mijn vader. Ik hoorde zo nu en dan een paar flinke knallen. Natuurlijk bleef ik in de wintervakantie zo veel mogelijk buiten om te kijken of er al mensen aan het knallen waren. Ik vond het prachtig.
    En dan, ja wachten tot de laatste week. Lekker kerst vieren met de familie. Veel cadeautjes gekregen O, wat was ik blij Maar het leukste moest nog komen.
    3 slapeloze nachtjes tot de verkoopdagen... En dan mochten we eindelijk vuurwerk kopen. Ik was al om 7 uur in de ochtend wakker, en ik rennen naar mijn vader die nog in bed lag. ''Papa papa opstaan!'' zei ik. ''We MOETEN vuurwerk kopen papa!
    ''Ja, later, eerst even opstaan en aankleden''
    Uiteindelijk om 12:00 uur naar de vuurwerkwinkel gereden en ow wat was het koud. In de winkel m'n ogen uitgekeken, mijn vader had een paar pakketten en een pijlenpakket gekocht en ik had 2 sloffen rotjes, 1 pakje grondbloemen en babypijltjes. Toen was ik daar al blij mee Afgerekend, en weer naar huis.
    ''Gaan we het al afsteken papa?'' zei ik. ''Nog 3 dagen wachten jongen. Tot die tijd leg ik het boven op de kast.'' (Waar ik er niet bij kon)
    Toen was het O/N, ik bewaarde m'n vuurwerk tot de avond.
    Om 22:00 uur stond ik op het balkon mijn spul te stoken met het aansteeklontje waarvan ik zo moest hoesten. Ik voelde me echt een koning, ondanks dat ik best weinig had.
    En om 00:00 ging alles de lucht in, ik vond het schitterend!
    En dan, ja dan naar bedje toe en weeeeer een jaar wachten..
    Laatst gewijzigd door pyromaan1990; 11 oktober 2009 om 14:52
    [I]Zonder [B]vuur[/B] geen [B]werk![/B][/I]

  4. #19
    VWC-Lid Mick39's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 maart 2008
    Locatie
    Bunker 3b
    Berichten
    296
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyromaan1990 Bekijk bericht
    Om 22:00 uur stond ik op het balkon mijn spul te stoken met het aansteeklontje waarvan ik zo moest hoesten.
    Het is niet de bedoeling die aansteeklont in je mond te stoppen he Leuk verhaal vond ik het om te lezen trouwens.

    Ik heb nog steeds zo'n soort zenuwachtig gevoel voor dé dagen, dat ik 's middags altijd na school in de foldertjes zit te bladeren en op school me bijna niet meer kan concentreren. En in de kerstvakantie begint het dan echt, urenlang op internet rondsnuffelen en foto's bekijken van collecties enzovoorts. Slapeloze nachten heb ik niet, maar weinig slapen doe ik wel toch door de zenuwen, en als ik dan die knallen buiten hoor dan blijf ik aan vuurwerk denken en moet ik dus weer helemaal rustig worden voordat ik kan slapen

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 mei 2009
    Berichten
    95
    Thanks
    4
    27 waarderingen in 11 posts
    Ik ben de laatste dagen voor nieuwjaar zo druk met bouwen van het project, dat ik elke nacht helemaal kapot met spierpijn m`n bed in stap. Je moet er wat voor over hebben..... Daardoor gelukkig geen last van het welbekende wakker liggen
    Check onze babypijlen rekken met 52500 stuks! Youtube: kMoqwbTCSOM

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    zuid
    Berichten
    357
    Thanks
    808
    214 waarderingen in 79 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AJ83 Bekijk bericht
    Ik ben de laatste dagen voor nieuwjaar zo druk met bouwen van het project, dat ik elke nacht helemaal kapot met spierpijn m`n bed in stap. Je moet er wat voor over hebben..... Daardoor gelukkig geen last van het welbekende wakker liggen
    herkenbaar

  7. #22
    VWC-Lid pyromaan1990's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Locatie
    Het zuidelijke Noorden, daar het Oost-Westen van.
    Berichten
    285
    Thanks
    0
    5 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mick39 Bekijk bericht
    Het is niet de bedoeling die aansteeklont in je mond te stoppen he
    Haha, dat deed ik ook niet, alleen die scherpe lucht die ervan af kwam, bah Hetzelfde geld als je de lucht van een strijker kopje inademt
    [I]Zonder [B]vuur[/B] geen [B]werk![/B][/I]

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2009
    Berichten
    103
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    De laatste week voor de kerstvakantie heb ik al zenuwen en kan ik me echt voor geen meter concentreren. Na school staat dan alles bij mij in 't teken van vuurwerk tot ergenis van mijn ouders.:P De hele dag vuurwerk bekijken en al die shit..
    Dan in de kerst vakantie elke dag tot uur of 5 opblijven dan slapen en om 1 uur weer opstaan.
    En op 30 december tot 's avonds laat met mijn buurjongen buiten over vuurwerk ouwehoeren. En dan even douchen, TV kijken en lekker naar bed en natuurlijk wekker om 8 uur zetten.
    Fireworks... The best a man can get!

  9. #24
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Op zich heb ik weinig last van spanningen voor de laatste dagen, wel van kriebels om iets af te steken maar meestal hou ik me wel in.
    Ben meestal veel te druk met projecten in elkaar zetten, oftewel mooie potten doorlonten voor het showtje dat ik zoals elk jaar zal afsteken.
    Afgelopen jaar werd mij de spanning echter wel wat teveel op de avond zelf.
    Het was zo rond half 8 en opeens begon het helemaal mistig te worden. Ik dacht bij mezelf: Nee niet weer he! Met het spookbeeld van het jaar ervoor nog in mijn achterhoofd snel de buienradar erbij gepakt en op de zichtkaarten gekeken.
    Gelukkig die mist is zo weer voorbij....weer redelijk gerustgesteld toch maar wat afgestoken
    Rond een uurtje of elf begon de spanning echter groter en groter te worden...zal het allemaal wel goed gaan met de show, heb ik aan alles gedacht...etc etc...
    Ik kreeg het warm en koud tegelijk en kon niets meer door mijn keel krijgen...zelfs geen oliebol Ook had ik barstende koppijn gekregen van al dat gepeins.
    Maar ff snel een paracetamol naar binnen gewerkt en ff afwachten tot 12 uur!
    Gelukkig was het al snel tijd om elkaar gelukkig nieuwjaar te wensen en snel viel de spanning gelukkig helemaal weg...
    Vooral toen ik met de show bezig was met -13 voelde ik geen greintje kou meer en was vol adrenaline

  10. #25
    VWC-Lid Pijltjes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2008
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    285
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    ken het verhaal van de aansteeklont..

    Ik doe hem wel eens in mn mond als ik iets wil pakken en dna krijg je die rook in je ogen..

    Zo traanogen!!
    [B][I]Nog even tot de dag der dagen!![/I][/B]

  11. #26
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Ik kan ook nooit slapen als het bijna zover is.. Zelfs tijdens het lijstjes maken heb ik dat al, dan lig ik heel de nacht te peinzen wat ik wel en wat ik niet moet nemen..
    Ben sowieso al geen goede slaper.

    Vorig jaar stond ik op 31 december op met een ontzettende koppijn.. Toen had ik echt zo'n *** gevoel, ik hoopte echt dat het over zou gaan. Half 10 kwam een vriend en toen zijn we maar gaan stoken, na een halfuur was alles weg

  12. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2009
    Berichten
    5
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    nou alvast vuurwerk halen in belgie gewoon wat strijkers vlinders nitraten. Lekker afsteken als het rustig is (en je ouders er niet zijn) Beetje elke dag steeds maar die zelfde vuurwerkfolders lezen bij het onbijt ook al heb je al besteld lekker filmpjes kijken op youtube en lekker de hele dag vuurwerkcrew checken.

  13. #28
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    De maanden September t/m November gaan me wel goed af, ik denk eraan, zoek constant naar iets gerelateerd, maar echt erg is het nog niet...Pas in December begin ik verdrietig te worden, me rot te voelen, over wat allemaal fout kan gaan en wat er daarna gebeurd...En ja, dat elke jaar weer...Erg irritant, gelukkig kan ik nog wel slapen, maar alles voelt zo nep aan...Mhh, damn...Ik kan er dus totaal niet mee omgaan:O

  14. #29
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Haha oke, zo kan het dus ook?

    Hier is het gewoon een gezonde spanning die goed te voelen is. Met kerstmuziek op de achtergrond, en op de voorgrond het forum.. De decembermaand is tot nu toe top verlopen, het weer werkt ook goed mee de laatste dagen hoewel ik hoop dat het straks gewoon droog is. Met -10 vuurwerk afsteken zie ik ook niet zitten. Hoewel we het daar ook warm van krijgen natuurlijk. Witte sneeuw is mooi. Sneeuw dat er dan al een week ligt is grijs, en dat is niet mooi.

  15. #30
    VWC-Lid AlexanderVerslegers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 september 2009
    Locatie
    België, Limburg, Dilsen-Stokkem
    Berichten
    30
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Heerlijk gevoel, gewoon paar dingen afsteke om men stress weg te werken :d Nitraatje ofzo :d

Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •