Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 65

Discussie: Camuro Blaster!

  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jayden Bekijk bericht
    Zo, als deze cake werkelijk gaat komen zoals op de video dan is het een zeer mooie cake, kan niet anders zeggen.
    De film is gemaakt door Tjark. Tjark zit althans zat tot de spullen klaar waren in China. Hij heeft niks aan toeval overgelaten of de Chinezen moeten alles in de hoek hebben gezet en het opnieuw zijn gaan produceren. Je weet maar nooit welk goedje ze hebben gerookt.

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Y Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik de cake wat eenzijdig al is de finale wel spectaculair.
    echt een prachtige cake, hopen dat de andere ook prachtig zijn, en het zou ook leuk zijn als bij die andere 4 er bijzitten met mixed effecten. Maar dat zien we nog wel. En hopen dat de cakes die verkocht gaan worden ook nog steeds net zo mooi zijn als op de film. Maar dat gaan we wel zien op demo's enz
    Dit zal bij ons altijd wel de hoofdzaak zijn. Mixed cakes zijn er genoeg vind ik zelf en ik zie graag een cake met 1 effect en dan ook nog eens een goed effect. MIxed cakes komen er bij mij alleen in als ze echt verdomd goed zijn en waarbij de effecten in de mix ook echt goed bij elkaar passen.

    Ik weet wel dat Zena zelf met mixed cakes gaan komen die in de smaak zullen vallen bij het grote publiek want het zijn immers grotere versie's van de kleine successen.


    Eerlijk is eerlijk, met deze cake heb je in ieder geval al goed werk afgeleverd. Mooi effect, komt kwalitatief goed tot z`n recht, perfecte tempo en eens een echte finale salvo. Rest alleen nog de prijs en hopelijk zet jij daarin ook jouw eigen standpunt in voort. Dus niet heel veel meer dan 50,- euro hé. ;)
    Helaas is dit niet iets waar ik het voor het zeggen heb. Dat is de zaak van Zena Nederland. Uiteraard heb ik me wel eerst laten informeren over de prijzen van de cakes en omdat ik dit een erg goede cake vind denk ik dat de liefhebbern het geld er wel voor over heeft. Mijn standpunt is trouwens nog altijd hetzelfde; 50 a 60 euro maximaal, maar ik ben bang dat ik dan zelf moet haan importeren.


    tony jongen je hoeft zeker niet bang te zijn voor keiharde kritiek van mijn kant .
    van mij alleen maar lof over deze cake .
    over prijs kwaliteit verhouding hoefen we ons in dit geval weinig zorgen te maken denk ik .
    denk ik want deze cake staat valt wel even onder de vlag van freakpyromaniacs .
    Ik zou er niet van opkijken als er kritiek zou komen. Uitdelen kan ik goed dus ontvangen ook. Ik ben geen Gordon haha

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Zeker een mooie cake, alleen mis ik toch iets.... Misschien nog iets van blauwe mines eronder of blauwe uitlopers aan de camuro's. Maar dan gaat het weer te veel lijken op de Camuro King misschien, al schiet die in een hele andere shape natuurlijk.
    Tja en de mines en andere effecten gaan natuurlijk weer ten koste van de kwaliteit van de Camuro's.
    Al met al, als de prijs goed is, zal ik zeker overwegen hiervoor 3 kwartier naar Tilburg te rijden

  4. #19
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    @ilvan; even off-topic dan, wij hebben er nog altijd voor gekozen dit niet te doen, aanbiedingen zijn er genoeg, maar voorlopig hebben we het niet in de planning staan.
    Vind ik op zich wel een goede keuze om dit niet te doen Ik bedoel als je als forum een lijn uit gaat brengen bij een importeur vind ik zelf dat je als forum zijnde niet helemaal onpartijdig meer kan zijn...
    maar goed, om zelf een importeur te gaan worden is ook weer zo iets..

    Maar goed, de cake mag er wel zijn, en de finale...wat is die gods gruwelijk lekker zeg! De cake is wel een topper! Ben benieuwd naar de prijs.

    Wel mijn petje af hoor Tony en Arjan. De eerste cake is een topper, nu maar hopen dat de rest dit ook zal zijn! Al denk ik dat we daar niet echt bang voor hoeven te zijn

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Dat onpartijdig/onafhankelijk zijn ligt helemaal aan jezelf.
    Je kan kritieken delen en met je meenemen of je kan eigenwijs gaan doen. Ik zal mij geloofwaardigheid niet verliezen. Als iets niet goed is dan is het niet goed en een discussie is altijd welkom mits goede onderbouwingen.

    Over de prijs zal altijd iets te doen zijn. Sommige vinden 3o euro al te duur waar anderen 120 euro uitgeven. Maar voor die discussie ben ik ook niet bang want het is aan jezelf wat je van de cake vind en wat je er voor wilt uitgeven en die mening moet en zal gerespecteerd worden.

  6. #21
    Banned
    Geregistreerd
    3 mei 2008
    Berichten
    189
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Zow dan, lekker blokkie hoor!

    Lekker fel schietend en eindelijk eens een echt beukende finale ipv 2-3 boeketjes tegelijk word hier tenminste de lucht echt gevuld. Ik kan niet anders zeggen dan top. Is de rest ook lekker fel afschietend? Kwa prijs lijkt me een 40-50 euro wel reeel.

    Gr

    200mm

  7. #22
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
    Dat onpartijdig/onafhankelijk zijn ligt helemaal aan jezelf.
    klopt ook helemaal hoor en dat snap ik ook best...maar anderen kun misschien dit anders gaan zien..is ook geen aanval oid hoor, meer een opmerking.

  8. #23
    VWC-Lid drummer 92's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Locatie
    Twente
    Berichten
    202
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Echt een hele mooie cake. Heerlijke effecten die lekker strak ogen. En dan die mooie beukende finale. Tony je mag er echt trots op zijn dat deze cake het FPM logo gaat dragen.

  9. #24
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    de volgende cake is ook al bekend: http://www.freakpyromaniacs.com/foru...d.php?p=194183
    misschien handig om hier ook een topic voor te starten?

  10. #25
    VWC-Lid Pyro-rola's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 juni 2007
    Berichten
    450
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    de volgende cake is ook al bekend: http://www.freakpyromaniacs.com/foru...d.php?p=194183
    misschien handig om hier ook een topic voor te starten?
    Een topic daarover is er al Bassie1978, die is hier te vinden:
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=11579

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
    Zeker een mooie cake, alleen mis ik toch iets.... Misschien nog iets van blauwe mines eronder of blauwe uitlopers aan de camuro's. Maar dan gaat het weer te veel lijken op de Camuro King misschien, al schiet die in een hele andere shape natuurlijk.
    Tja en de mines en andere effecten gaan natuurlijk weer ten koste van de kwaliteit van de Camuro's.
    Al met al, als de prijs goed is, zal ik zeker overwegen hiervoor 3 kwartier naar Tilburg te rijden
    Bij de Camuro Blaster zijn er blauwe mine's onder de effecten te vinden, op de film erg moeilijk te zien maar ze zijn er!

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Ja, je hebt helemaal gelijk... Ik dacht eerst eigenlijk dat het een slechte tail was, maar het moeten idd mines voorstellen .
    Maargoed, als de prijs goed is (max. 45-50 euro) zal ik deze zeker overwegen. Eerst de demo van Wolff nog eventjes afwachten!!!

  12. #27
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro-rola Bekijk bericht
    Een topic daarover is er al Bassie1978, die is hier te vinden:
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=11579
    Oeps.....hij was van Herlat thanx Pyro-rola

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    heb de dummy van de cake gezien en de rest van de nieuwe producten die ze uit gaan brengen in Nederland en ze zijn in 1 woord geweldig en de Camuro Blaster zal rond de €69,-- euro kosten volgens de laatste beichten

  14. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Waarom 69 euro. Doe hem gewoon lekker 49.

  15. #30
    VWC-Lid kaboem's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2005
    Berichten
    1.275
    Thanks
    248
    621 waarderingen in 247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
    Waarom 69 euro. Doe hem gewoon lekker 49.
    Was het maar zo makkelijk.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •