Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 86
  1. #16
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    10 uur s,ochtends beginnen met stoken. S,middags lunchen en dan verder. Uurtje of 5 richting famillie. Rustig avond eten,En dan om een uurtje of 8,een mini show voor de kids. Daarna Spelletjes,Kletsen,En een tijdje tv kijken. 10 voor twaalf alles buiten zetten. Proosten,Zoenen en stoken maar. Cakes en ander spul opruimen. Een moment van totale leegte,En dan pitten.

  2. #17
    VWC-Lid Bert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    408
    Thanks
    343
    41 waarderingen in 28 posts
    Dit jaar waarschijnlijk werken.. helaas 1 januari ook denk ik.. soms zit het mee en soms zit het tegen. Maarja afgelopen jaar had ik geluk. Tegen die tijd maar even kijken of ik vrij kan krijgen want heb toch liever wel vrij op oudjaarsdag zodat ik gewoon de hele dag door kan knallen

  3. #18
    VWC-Lid PyroDC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 september 2008
    Berichten
    36
    Thanks
    3
    Thanked 1 Time in 1 Post
    ok mine(6)

    De dag ervoor niet kunnen slapen iedereen kent het wel ^^.
    dan rond 7 - 8 uur me nest uit en een half uur onder de douche staan.
    Natuurlijk nog een x alles checken en sorteren.

    Tik tak tik tak 10 UUR! yay het afsteken mag beginnen ik begin lekker met wat nitraten(immi bex) en een supervlinder.
    Daarna beetje stoken zoals de echte freak doet.

    om 2 uur ff naar huis een broodje kroket eten en weer naar buiten.
    Buiten slenteren en mischien nog ff naar de vuurwerk winkel.

    Half 7 naar binnen om ff wat te eten ff snel want ik wil weer naar buiten.
    Dan 2 dozen vol met vooravondspul in de gang zetten en gewoon voor me deur stoken non stop tot kwart voor 12.

    0:00!!
    ik neem eerst een glas champagne en dan ga ik naar buiten om van het vuurwerk te genieten en af te steken natuurlijk(A).
    Dan nadat van iedereen in de straat het beste spul is geweest dan begin ik pas (A).
    dan nog lkkr doorstoken tot 4-5 uur en dan je nest in en de komende dag er niet meer uit :P.

    Zo ging mijn O&N vorig jaar het is meer een verhaal i know maar er staat ook mijn jaarlijks ritueel in.
    ik *** iets te veel :$

    PyroDC
    2012 - 2013 (L)(L)

  4. #19
    Banned
    Geregistreerd
    14 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    783 waarderingen in 190 posts
    31-12-09 Slapen kan ik pas rond een uur of 2/3 snachts (spanning) je hoort overal vuurwerk de lucht ingaan en dan lig je er maar bij in je bed.. geschokt van een harde dreun die maar 50meter van je vandaan was... hahah

    31-12-09 wakker worden rond uur of 8/9 kei gaar slaap tekort... dan snel nog even me tas controleren alles nog een keer er uit halen en er weer in doen... en dan is het al gauw weer half 10 kwart voor 10 en ja dan geef ik er niks meer om dan ga ik STOKEN()

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    ik ben het type dat op de eerste dag begint en iets van 5 verschillende vuurwerk winkels bezoekt en rod 3 uur wakker word :P

  6. #21
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    525
    530 waarderingen in 195 posts
    Ik ben het typ dat een week voor oudjaar al heel erg moeilijk in slaap komt. Dan begint de 1ste verkoopdag, langs zoveel mogelijk winkels en je budget maar blijven ophogen totdat het niet meer mag. En dan aan je vuurwerk ruiken totdat je wilt slapen, alleen lukt dat natuurlijk niet. Lig meestal dan bijna heel de dag wakker. De dag voor oudjaar slaap ik waarschijnlijk helemaal niet, dan ben ik 's nachts aan het doorlonten en foto's maken. Dan zo snel mogelijk eten, en achter de computen of stiekem even wat afsteken. Half 10 op straat iedereen bij elkaar halen en project klaar zetten, tassen in pakken enzo. Dan stipt 10 uur gaat het los, en ik neem zo weinig mogelijk rust en ik stop pas als mijn vuurwerk op is. En ik doe er alles aan om zo sfeervol de beste dag van het jaar door te brengen en het lukt me elk jaar erg goed vind ik zelf.

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 februari 2009
    Berichten
    14
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    mijn dag is meestal ongeveer zo ;

    uit bed rond 11e, ff rustig aan bakje koffie.
    daarna douchen rond 1e nog even naar de lokale proline boer wat kleine matjes/ potjes halen.
    dan ff een rondje lopen en ff langs bij mensen uit het dorp, rustig biertje erbij en af en toe ff naar buiten een paar goeie schokgolven creeëren .
    daarna ergens avond eten (ligt er een beetje aan bij wie ik beland ben :P)
    rond 9e weer ff rustig biertje doen en dan paar goeie sier producten de lucht in.
    daarna van 11 tot 12 ff naar familie.
    12 uur allemaal verzamelen op het dorp en dan breekt de hel aardig los
    rond 2e naar de lokale jeugdsoos tot een uur of 7, en dan wakker worden rond 2 uur 1 janauri
    Laatst gewijzigd door Jord87; 9 september 2009 om 17:34

  8. #23
    VWC-Lid 7klapper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 april 2008
    Berichten
    291
    Thanks
    90
    23 waarderingen in 14 posts
    31 Dec

    Vroeg wakker om half 8 en rustig even onder de douche staan. Daarna mijn ideale stookkleren pakken en even naar buiten. Niks gaat nog mee. Dan zodra het acht uur is fiets ik naar de Appie waar ik voldoende energie drank in sla. Weer rustig naar huis en onderweg hoor ik dan al wat knallen. Niet veel maar een paar. Thuis aangekomen gaan ontbijten en dan heel even zenuwachtig zijn. Even alles kijken en dan Om 10 uur gaat het eerste projectje de lucht in.
    Ondertussen vaak naar het “thuisfront” voor versterking en dan weer naar vrienden. Rond 1 uur even een oliebol en om 5 uur binnen zijn voor de borrel. Even gezellig meedoen en dan als het weer donker is de eerste fonteinen te voorschijn halen. Om half 9 weer binnen zijn voor de oudejaarsconference van ??Youp?? en dan alles klaarmaken. Vorig jaar raar maar waar de laatste 3 minuten gedaan maar dit jaar word dat een stuk beter geregeld.

    Willen jullie het verhaal van vorig jaar trouwens ook nog lezen ??
    ..

  9. #24
    Administrator R@lph's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2005
    Berichten
    2.178
    Thanks
    3.955
    2.556 waarderingen in 956 posts
    De tijd dat ik de laatste dagen voor oud en nieuw niet meer kan slapen is al een poosje voorbij.

    De zin in oud en nieuw is er nog wel steeds. Ik sta op als ik wakker ben. Vorig jaar was ik ziek. Maar toch wat vuurwerk afgestoken. Ik zie wel wat de dag brengt. Ligt ook een beetje aan het weer en aan andere omstandigheden.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. #25
    VWC-Lid Downloader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 september 2009
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    21
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Dit jaar moet ik waarschijnlijk de helft van oud en nieuw missen doordat ik dan moet werken. Hopelijk om 18:00 thuis om snel nog wat binnen te werken en dan mijn 10:00 - Project:P af te steken XD..Daarna op gemak het een en ander afsteken en door het dorp rondlopen wat anderen zoal afsteken Het 12 uur gebeuren is bij iedereen hetzelfde:P dus dat hoef ik niet meer te vertellen neem ik aan:P

  11. #26
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Feitelijk hangt het bij mijn thuis af van of me moeder moet werken of niet.
    Als me moeder niet moet werken, kan het zijn dat dit schema helemaal anders is.
    Ga ik dus maar weer proberen met te bedenken wat ik zal doen

    Rond 10 uur zal ik in ieder geval pas op staan, tenzij ik echt te zenuwachtig ben. Ik zal gewoon eerst een half uur gaan douchen, eerst ff ontbijten en daarna computeren. Het hangt van me ouders af hoe laat ik eigenlijk echt begint met het afsteken van het vuurwerk. Meestal is dit rond 11 uur in de ochtend, tot half 1 in de middag, waar ik dan dus luncht en na de lunch gaan we meestal verder tot al het vuurwerk op is. Dit is meestal 100% gedaan voor half 5, althans het dag vuurwerk.

    Vanaf half 5 ga ik meestal naar binnen, omdat we moeten eten, omdat me moeder rond 5 uur weggaat om te werken, als ze dit jaar gaat werken. Dit wachten tot ze gaat werken duurt meestal tot rond half 6/6 uur, al is dat dit jaar veranderd. Het is wel een mooie tijd thought, omdat tussen 5 en 6 uur het hier echt prachtig druk is. Na 6 uur pakken we het vuurwerk uit, organiseren het we op de manier hoe we het willen afsteken, maak ik nog wat laatste foto's en dan gaan we naar buiten, tot het avond vuurwerk op is. Dit is meestal 1 halve zak gevuld aan siervuurwerk. De rest van de avond kijken we tv, eten we, genieten we van spektakel vuurwerk en daarna begint het, half 12 zitten we allemaal binnen, 5 voor 12 vlieg ik naar buiten.

    Dan is het zover, 12 uur, het vuurwerk begint, die ik begin met eerst 5 minuten filmen. Veel hangt af van de Chinees, die het altijd echt een gigantisch feest van maakt met duizend klappers, 500 grams vuurwerk of zelfs meer. Na dit filmen begin ik ook samen met me pa en zusje die dan al eigenlijk bezig zijn. We gaan door tot rond half 1, waarna we gaan rondlopen en van de laatste half uur gaan genieten. Rond 1 uur gaan we naar binnen, doen we onze pyjama aan en gaan dan slapen, zover dit lukt.

    De volgende dag gaan we meestal dan naar de oma's en opa. En genieten we van lekkernijen enzovoorts.

    Hoe het dit jaar loopt weet ik echt niet...Maar ik weet wel al dat wat ik er ook aan doet dat dit een rot jaar word. Klein budget, dan nog een moeder die alles zal proberen te verzieken en misschien word het weer alsmaar slechter. Toch heb ik enige hoop op een goede dag.

  12. #27
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    wat ik ga doen lekker veel stoken natuurlijk verder geen planning gewoon lekker los gaan!

  13. #28
    VWC-Lid Pijltjes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2008
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    285
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik ben ook altijd al vroeg wakker omdat ik ook al de hele nacht slecht heb geslapen..

    Dan ga ik altijd op mn dooie gemak lekker douchen, flink wat eten, nog even op de pc, en dan rond 9 uur ga ik langs wat vrienden... Daar drinken we nog ff wat en dan rond kwart voor 10 gaan we naar buiten..

    We maken zo een rondje door een aantal wijken en stoken lekker door.. Tussen de middag gaan we lekker langs de snackbar om wat eten te nuttigen, daar relaxen we wat en dan gaan we weer lekker verder met stoken... Rond een uur of 6 gaat iedereen richting huis en dan zien we elkaar rond half 8 weer.. Dan stoken we een stuk minder als overdag.. we nemen allemaal wat sier en wat knalvuurwerk mee en daar vermaken we ons mee tot een uurtje of half 11 en dan richting huis..

    En de rest kunnen julie wel raden!!

  14. #29
    Banned
    Geregistreerd
    13 juli 2009
    Locatie
    076-BREDA-076
    Berichten
    234
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik wordt vroeg wakker.
    En ga dan in bad ff eten alles nog ff checken enzo
    Alles nog extra klaarmaken.
    Dan om 9.30 de vrienden en stookgroep verzamelen .
    En dan STOKEN!!!!!!!! af en toe ff naar huis (1 minuut lopen )
    oliebol eten enzo
    Dan weer stoken !
    tot een uur of 4a5 en dan vanaf me balkon afsteken.
    Met een goede vriend.
    Dan tv kijken .
    EN spelletjes spelen.
    Enzo.
    DAn 12 uur en stoken tot alles op is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

  15. #30
    VWC-Lid aadjogfanaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2008
    Berichten
    432
    Thanks
    14
    68 waarderingen in 42 posts
    waarschijnlijk weer net als de voorgaande jaren om 6:00 werken.
    Dan plan ik mijn pauze wel ff zo in dat ik om 10:00 paar kleine luidruchtige dingen kan afsteken. Dan nog ff verder tot het werk klaar is. Dus kan 13:00 worden maar kan ook 15:00 worden. Ligt eraan hoeveel oliebollen en andere lekkernijen er worden verkocht.

    Dan thuis maar eens lekker douchen en wat spullen pakken. Beetje door het dorp opzoek naar bekenden denk ik of lekker dicht bij huis.

    Rond de klok van 18:00 op het gemakje eten. Als dat gebeurt is dnek ik richting een maat van me. Die heeft een appartementje met een groot grasveld ernaast.
    Dus kunnen we veilig een kampvuur bouwen en beetje de kleine zooi opstoken.

    Als het 00:00 is de champagne laten knallen en felicitaties uitdelen en dan een mooie show weggeven.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •