Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pyroshopper : het concept van 2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pyroshopper : het concept van 2009

    Pyroshopper : het concept van 2009

    We hebben de meest populaire artikelen gecombineerd met de meest populaire prijsklassen. Hierdoor werd Pyroshopper geboren!
    4 populaire jeugdartikelen in een zeer concurrerende uitvoering en daarnaast een zeer uitgebreide range 500 grams blokken.

    Maar liefst 21 soorten in een prijsklasse van € 35,- tot maximaal € 50,- voor de consument.

    Pyroshopper, all you can burn.



    Bovenstaande tekst is overgenomen uit de catalogus van Lesli Vuurwerk 2009-2010.
    Het logo van Pyroshopper wordt z.s.m. aan dit topic toegevoegd.
    Laatst aangepast door moontan; 6 September 2009, 22:31.

    #2
    Dit klinkt me lekker in de oren. 21 soorten 500 grammers,en de duurste zijn rond de 50 euro. Hopelijk kunnen we snel,de foto,s en de rest van de producten zien.
    Light some fireworks, and see who answers.

    Comment


      #3
      Ben benieuwd, de jeugdartikelen zijn bij Lesli nooit zo goedkoop volgens mij..
      Maar het concept klinkt goed en positief! Ben wel benieuwd

      Comment


        #4
        Alle informatie over deze nieuwe lijn met budgetcake,s volgt tussen nu en 3 weken.
        We wachten nog op de foto,s e.d.
        De films van de producten komen in september, als de (besloten) demo achter de rug is.

        Comment


          #5
          Het begin is er, nu nog hopen dat het voor de rest ook goed uitpakt!
          Ben in ieder geval zeer benieuwd. Ook gezien de prijzen die op het eerste zicht meevallen (betreft Lesli althans).
          www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

          Comment


            #6
            prijzen klinken goed zeker voor lesli.
            is toch mooi dat importeurs hier goed op aan het letten zijn, en meegaan met de wensen van vuurwerkliefhebbers, als het nou ook nog mooie cakes zijn is het helemaal geslaagd
            Even a broken clock is right twice a day.

            Comment


              #7
              Een terechte opmerking Ischa.

              Een gegeven waar we als website trots op zijn om te weten dat importeurs mee lezen op onze website om te weten wat er speelt.

              Maar het op de markt brengen van goedkopere lijnen/producten wordt ook ingegeven door de markt. Het vuurwerk werd de laatste jaren in het algemeen gewoon te duur.

              En last but not least:
              Men volgt de concurrent om niet achter te blijven.
              Laatst aangepast door moontan; 30 August 2009, 17:51.

              Comment


                #8
                [QUOTE=moontan;175894]Alle informatie over deze nieuwe lijn met budgetcake,s volgt tussen nu en 3 weken.
                /QUOTE]

                Ik zou dit toch niet willen scharen onder de noemer "budgetcakes"".
                Me dunkt , prijzen van 35 tot 50 euro euro ,waarvan het merendeel wel
                weer tegen de 50 euro zal lopen.
                Maar wellicht zit er een topper tussen welke echt de aanschaf waard is

                Cheers
                Mek

                Comment


                  #9


                  alstu even in de bron van de site opgezocht!
                  Laatst aangepast door shhulp; 30 August 2009, 19:29.

                  Comment


                    #10
                    [QUOTE=Mek;176049]
                    Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                    Alle informatie over deze nieuwe lijn met budgetcake,s volgt tussen nu en 3 weken.
                    /QUOTE]

                    Ik zou dit toch niet willen scharen onder de noemer "budgetcakes"".
                    Me dunkt , prijzen van 35 tot 50 euro euro ,waarvan het merendeel wel
                    weer tegen de 50 euro zal lopen.
                    Maar wellicht zit er een topper tussen welke echt de aanschaf waard is

                    Cheers
                    Mek
                    hoe kan je hier nu over oordelen als je de prijzen en de producten nog helemaal niet gezien hebt. aangezien hier nog weinig over bekent is. de catlogs zoals vwc hem krijg van lesli rollen nu uit. Daarna wordt pas toestemming gegeven om de plaatjes enz te plaatsen.
                    Ik weet iniedergeval lesli heeft van deze lijn een hoge verwachting net zoals van de andere nieuwe
                    Laatst aangepast door jopoh; 30 August 2009, 19:49.

                    Comment


                      #11
                      [QUOTE=jopoh;176073]
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mek Bekijk bericht

                      hoe kan je hier nu over oordelen als je de prijzen en de producten nog helemaal niet gezien hebt. aangezien hier nog weinig over bekent is. de catlogs zoals vwc hem krijg van lesli rollen nu uit. Daarna wordt pas toestemming gegeven om de plaatjes enz te plaatsen.
                      Ik weet iniedergeval lesli heeft van deze lijn een hoge verwachting net zoals van de andere nieuwe
                      Zoals in de openingspost door Moontan aangegeven werd, zal het vuurwerk onder de groep €35 tot €50 euro zijn.
                      Persoonlijk vind ik deze bedragen niet zo zeer passen bij het begrip ''budget''. Wat klopt is dat we nog niets weten over de producten zelf, maar bij budget denk ik toch eerder aan bedragen van 5 tot 30 euro o.i.d.
                      www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

                      Comment


                        #12
                        Wat wordt de stijl van deze lijn?
                        "I came in like a crackling ball."

                        Comment


                          #13
                          bij die 4 populaire Jeugdartikelen waar moet ik dan aan denken?

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door michael95 Bekijk bericht
                            bij die 4 populaire Jeugdartikelen waar moet ik dan aan denken?
                            Die vier artikelen zijn:
                            Thunderking
                            Top spinners
                            Magic candle 10 shots
                            Micro rocket

                            Comment


                              #15
                              ik vind het pyro shopper concept best een goeie stap in de juiste richting .
                              omdat lesli ook wel cakes heeft van dik 70 euro en daar zelf boven .
                              ik ben benieuwt
                              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                              Comment

                              Working...
                              X