Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oude dingen verzamelen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
    Haha sow.. dat ging snel
    Kan je me ook vertellen waaraan je dat ziet?

    Qua aantallen had ik wel gesnapt dat het om kleinere producten, waarschijnlijk knallertjes waren, maar hoe kom je er dan achter welke dat zijn?
    Om precies te zijn hebben er 10 vierkante sloffen met 40x 10 stuks ingezeten.
    Dus niet de broden die je tegenwoordig ziet maar meer vierkante verpakkingen.

    Comment


      #32
      Nu ik dit lees, ik heb toevallig een paar maanden terug wat gevonden op zolder. Misschien dat iemand ze kent
      Ik heb geen idee uit welk jaar ze komen en of ze uberhaubt 'oud' zijn (ik gok max 5-10 jaar) Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee hoe ze hier in huis komen, kan me niet herinneren dat ik ze ooit ergens gekocht heb.
      Zijn in ieder geval van Sinomax (Alpeco) en het zijn flashkruit rotjes.

      Laatst aangepast door pyroboy; 17 January 2016, 16:49.

      Comment


        #33
        Mooi spul dat oude Bonbridge.
        Laatst aangepast door Spring_thunder; 17 January 2016, 10:21.
        Ik houd van oude vuurwerkjes

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Apollo Bekijk bericht
          Nu ik dit lees, ik heb toevallig een paar maanden terug wat gevonden op zolder. Misschien dat iemand ze kent
          Ik heb geen idee uit welk jaar ze komen en of ze uberhaubt 'oud' zijn (ik gok max 5-10 jaar) Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee hoe ze hier in huis komen, kan me niet herinneren dat ik ze ooit ergens gekocht heb.
          Zijn in ieder geval van Sinomax (Alpeco) en het zijn flashkruit rotjes.



          Mocht iemand overigens hierin interesse hebben voor een verzameling oid, stuur maar een PM.

          Prachtig om te zien! Toen ik 11 was destijds 1000 knallers meegenomen voor 4 euro
          Zonder respect geen vuurwerk.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Fric Bekijk bericht
            Klopt wat je zegt maar de maten zijn niet vastgelegd.
            Mijn info heb ik van deze site,

            Daar zijn de 420ers weer aan een andere maat verbonden.

            Dat ze de maten niet zo serieus namen zie je ook aan de grote verschillen tussen de knallers onderling.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Fric Bekijk bericht
              Om precies te zijn hebben er 10 vierkante sloffen met 40x 10 stuks ingezeten.
              Dus niet de broden die je tegenwoordig ziet maar meer vierkante verpakkingen.
              De bij de ouwe lullen onder ons welbekende prachtige rode broden met 400 stuks
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #37
                Met een andere verzamelaar geruild. Piraatjes uit het begin van de jaren 80.Met op de achterkant S.E. Fireworks uit Enschede ons allen wel bekend.

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20160117_153211.jpg
Vertoningen:1
Grootte:110,5 KB
ID:	1557702Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20160117_153231.jpg
Vertoningen:1
Grootte:98,8 KB
ID:	1557703Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20160117_153253.jpg
Vertoningen:1
Grootte:104,9 KB
ID:	1557704
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                  Met een andere verzamelaar geruild. Piraatjes uit het begin van de jaren 80.Met op de achterkant S.E. Fireworks uit Enschede ons allen wel bekend.

                  [ATTACH=CONFIG]27697[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]27698[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]27699[/ATTACH]
                  Wauw mooie ruil!

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                    Met een andere verzamelaar geruild. Piraatjes uit het begin van de jaren 80.Met op de achterkant S.E. Fireworks uit Enschede ons allen wel bekend.

                    [ATTACH=CONFIG]27697[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]27698[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]27699[/ATTACH]
                    Wow, jeugdsentiment! Hier heb ik er heel wat van weggestookt
                    Work is the curse of the drinking class

                    Comment


                      #40
                      Over oude dingen gesproken, ik heb zo'n 10 jaar geleden mijn vrouw verzameld

                      Comment


                        #41
                        Daar zeg je wat. Die van mij is ook een collectors item aan het worden
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #42
                          Nog een jaar of 50 wachten en het brengt pas echt geld op.

                          Comment


                            #43
                            Ennn.. terug on-topic

                            Comment


                              #44
                              Wauw.. fantastisch om te zien!

                              Comment


                                #45
                                Prachtig om te zien! Wist niet dat die van S.E. Fireworks waren! Dit waren mijn eerste rotjes die ik af mocht steken als kind! Ook heel veel van die X-mass crackertjes gehad!
                                Eind goed, Knal goed!

                                Comment

                                Working...
                                X