Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Miracle

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    vindt dit toch echt een pracht cake voor maar weinig geld. heb deze laatst ook nog gefilmd op de demo van de vuurwerkstunthal Elst.

    2 stuks Miracle:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Comment


      #17
      ook afgelopen nacht was ie weer top, effect wat je niet vaak ziet in de straat

      Comment


        #18
        dit was echt weer een topper! zeer goed uitgevoerde willows vond vooral die strobing willows erg fijn uitgevoerd. vond dat de effecten op de demo erg klein overkwamen maar nu hij in de straat stond waren de effecten toch wel erg goed te noemen. waarschijnlijk komt hij volgend jaar wel weer in mijn collectie zit er ook al wel over te denken om er een paar euro's bij te leggen en dan de weeping willows te kopen met een soort gelijk effect. want 16schoten zijn ook wel weer zo voorbij.

        Comment


          #19
          Deze heb ik afgelopen nacht ook geschoten. Goede prijs kwaliteit verhouding. De burst is niet loeihard, maar ook niet zacht. Mede door de mist was dit 1 van de effecten die goed tot zijn recht kwam. Vond deze cake net wat mooier dan de Midnight Delight van bonfireworks.
          Ik weet niet of ik hem volgend jaar weer aanschaf, maar dat heeft meer te maken met mijn budget, en het feit dat ik elk jaar weer wat anders wil. Hij komt in ieder geval wel op mijn grote verlanglijst te staan.(waarvan ik nog een hoop moet schrappen!!!)
          Laatst aangepast door broumans; 21 June 2011, 12:42.
          Neem eens een kijkje op mijn gaming website: [URL="http://www.online-flashgames.nl"]www.online-flashgames.nl[/URL]

          Comment


            #20
            Leuk dingetje, voor dat geld niet laten staan.

            Comment


              #21
              Zoals al eerder gezegd, zelfs in de mist kwam deze nog goed tot zijn recht. Hier met 3 tegelijk geschoten. Ik zou sowieso wel adviseren 2 tegelijk te pakken om een mooiere vulling van het effect te krijgen.

              Overigens miste ik bij deze cake wel de 4 schots finale die ik in een demofilm wel terug had gezien. Ik weet niet of sommigen hier misschien andere ervaringen mee hebben gehad?

              Comment


                #22
                Topcake dit, gaat zeker volgend jaar weer in mn collectie
                Max [url]http://youtube.com/maxkvuurwerk[/url]

                Comment


                  #23
                  De burst is prima (niet al te hard, maar luid genoeg), de effecten waren groter dan ik had verwacht. De willows waren erg mooi uitgevoerd! Ik denk dat je deze cake voor deze prijs zeker niet moet laten staan volgend jaar, bij mij zal ie er weer iig weer komen.

                  Comment


                    #24
                    Ik wist al dat hij mooi was maar in het echt was hij echt prachtig. Ik vind dit de mooiste budgetcake van onder de 20 euro.
                    Die gast van die filmpjes...

                    Comment


                      #25
                      Inderdaad 1 van de mooiste budgetcakes op de nederlandse markt :

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                        #26
                        Deze was ook in de straat te bewonderen. Hoewel de burstknal tegenviel waren de effecten wel mooi (niet groot, maar wel dik). Voor zo'n prijs is dit alsnog een prachtige cake die volgend jaar zeker weer in mijn collectie komt wanneer verkrijgbaar.

                        Comment


                          #27
                          Ligt het aan mij of lijkt deze Sprekend op de Crash van breeschoten

                          Er word gezegd dat het geen omlabelingen worden, maar daar begin ik toch best wel aan te twijfelen..
                          Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Xplode Bekijk bericht
                            Ligt het aan mij of lijkt deze Sprekend op de Crash van breeschoten

                            Er word gezegd dat het geen omlabelingen worden, maar daar begin ik toch best wel aan te twijfelen..
                            Lijkt er inderdaad wel erg veel op.
                            Offline!

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Xplode Bekijk bericht
                              Ligt het aan mij of lijkt deze Sprekend op de Crash van breeschoten.
                              Ze lijken inderdaad op elkaar, maar ik heb enkele filmpjes aandachtig bekeken en mijn conclusie is dat de uitwerkingen van de Miracle een stuk vetter zijn en langer blijven hangen, zeker ook de crackling staarten !
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                #30
                                post ik hier ook ma mijn straat filmpje.

                                het zijn er 4!

                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                                Wat een top cake voor zijn prijs!

                                Comment

                                Working...
                                X