Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dealers Rubro Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Nu nog hopen op een dealer in het westen

    Comment


      #32
      De Vuurwerkcentrale te Zwaagdijk (N-H) heeft een aantal producten van Rubro in het assortiment opgenomen.

      Comment


        #33
        Dit jaar de voledige masterline en gold selection te verkrijgen bij bunte vuurwerk in Hengelo (o)

        Comment


          #34
          Een hele goeie zet Coen! En zijn de event cakes (Elite Brand) ook bij jullie te verkrijgen of producten van de Rubro Pyro-lijn?

          groeten,
          Bastiaan

          Comment


            #35
            Zeker een goede zet maar als ze geen elite brand hebben vind ik het alsnog niet echt super.

            Comment


              #36
              vuurwerkdiscount heeft een nieuwe winkel in vriezenveen.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                Een hele goeie zet Coen! En zijn de event cakes (Elite Brand) ook bij jullie te verkrijgen of producten van de Rubro Pyro-lijn?

                groeten,
                Bastiaan
                Hoi Bastiaan Cake 3 in ieder geval.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door coen24 Bekijk bericht
                  Hoi Bastiaan Cake 3 in ieder geval.
                  Coen gaan jullie het buurtassortiment ook verkopen van Elite Brand ?

                  Comment


                    #39
                    buurtassortiment

                    Ja, gaan we ook verkopen. Daarnaast een paar grandioze akties met 500 gram toppers.

                    gr. coen

                    Comment


                      #40
                      Vanaf 5 december online. www.buntevuurwerk.nl

                      Comment


                        #41
                        de site is al online alleen je kunt nog niks bestellen. maar wat me op valt op de folder staat helemaal geen Elite Brand op komt het dan ook niet? anders moet ik weer helemaal naar wierden heen terwijl ik zelf in hengelo woon.

                        Mvg michel

                        Comment


                          #42
                          Nieuwe dealer Vuurwerk XXL



                          Comment


                            #43
                            Vuurwerk XXL opent dit vuurwerkseizoen zijn deuren. Wij zullen het gehele assortiment van Rubro gaan verkopen. Dus de Gold Selection, Masterline en daarnaast ook de nieuwe Elite Brand. Kijk voor meer info op http://www.vuurwerkxxl.nl (binnenkort zullen ook de prijzen online gezet worden).

                            Comment


                              #44
                              Welkom VuurwerkXXL.
                              En dit staat er o.a. op de website van VuurwerkXXL te lezen:

                              Als openingsstunt zullen we naast veel scherp geprijsde actie artikelen een vuurwerkshow houden. Deze vuurwerkshow zal plaatsvinden op zaterdag 12 december om 20.00 uur vlakbij onze winkel in Voorst. Voor meer informatie, de afschietlijst en de exacte locatie zie het kopje "Vuurwerkshow".

                              Comment


                                #45
                                Ik ben heel erg benieuwd naar deze nieuwe vuurwerkdealer, aangezien hij op een mooie afstand zit, en aktie's schijnt te houden.. Top dat ze ook de Elitebrand collectie verkopen!

                                Comment

                                Working...
                                X