Winkelbanner - Vuurwerk Bruchem
Pagina 1 van 35 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 521
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    945 waarderingen in 366 posts

    Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

    Artikelnummer: RVW 1000
    Artikelnaam: Buurt assortiment XXL
    Bruto Gewicht:
    Netto Kruitgewicht:
    Aantal Schoten: 6x19
    Effectomschrijving: Buurt assortiment XXL maximaal gevuld! 6 cakes met verschillende uitwerkingen van het hoogste niveau. Alle effecten voorzien van mega harde burst knallen. Een zwaar assortiment voor de echte liefhebber.
    Tijdsduur:
    Stijghoogte:
    Kartoninhoud: 6/1
    Richtprijs: € 129,00

    O.a. te koop bij: Rubro.nl



    Je kan zien welke de tails heeft. Daar zitten de bombettes dieper in de tubes dan de andere cakes!
    Laatst gewijzigd door omepje; 1 september 2018 om 17:50

  2. Deze gebruiker waardeert jejestilo074 voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid anco26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2008
    Locatie
    Hardmountain!
    Berichten
    520
    Thanks
    45
    289 waarderingen in 135 posts
    Vanavond het buurdassortiment mogen aanschouwen op de demo. Ik kan maar 1 ding zeggen: Brave en wichers, pas op voor het buurtassortiment. De knallen waren minstens zo hard als de extreme salute. De effecten waren denk ik iets minder. Maar qua prijs stijgt het buurtassortiment boven de extreme salute uit. mijn advies is: mocht je dit in de buurt kunnen kopen? DOEN!!!!!!!!!!!

  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Precies hetzelfde als anco26!
    Gewoon doen, effecten waren lekker breed (voor een pot van 15 euro), heerlijke burst! En maar 85 euro!

  5. #4
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik kan zelf niet echt herleiden hoe deze geschoten is tijdens de demo. Per post een heel pakket, dus drie complete pakketten totaal? Of één pakket verdeeld over drie posten, dus twee potten per post? Hopelijk maken de films straks wat duidelijk.

    Ik heb genoteerd dat de eerste pot die we zagen erg felle kleuren had. Gewoon prachtige heldere kleuren! De tweede pot had gigantisch harde bursts! Ik weet nog dat ik dit buurtassortiment erg goed vond tijdens de demo, maar details kan ik pas geven als de filmpjes mijn geheugen opfrissen.

  6. #5
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Deze is in 3 delen geschoten, van 2 posten en dan 2 cakes tegelijk. In totaal dus 1 geheel pakket per post ja, althans, dat was wel de bedoeling, maar niet geheel gelukt.

    Op de film zie je duidelijk 6 verschillende cakes, echter bij het 2e en het 3e deel, zie je 3 verschillende cakes. Er is 1 cake omgeruild, op de linkerpost zie je bij beide delen de red/green peony met crackling pistil en op de rechterpost de cake met gouden willows.

    Film is denk ik wel goed het onderscheid te maken, ik zie het wel in ieder geval en over het geheel is toch wel duidelijk dat dit een monsterlijk pakket is voor dat geld, wat een topper!

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  7. #6
    VWC-Lid oerendhard's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 augustus 2007
    Locatie
    enschede
    Berichten
    931
    Thanks
    694
    401 waarderingen in 177 posts
    geweldige cakes zeker een topper van de avond.
    denk dat deze bij vele op het lijstjes zal staan.
    bij mij zeker wel!!!!

  8. #7
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts
    Staan de effecten op de cakes zodat je weet welke cake het is?
    En is dit pakket per karton verpakt?

    Super cakes, gaan er bij mij zeker komen.

  9. #8
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Hier zijn mijn films van dit pakket, geschoten tijdens de demo van Rubro/Vuurwerkdiscount in Vriezenveen:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  10. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Maar goed dat ik deze cakes niet besteld heb.
    Een heerlijke diversiteit aan effecten zeg uhum.
    Een en al crackling en heb ik deze potten live meegemaakt? Nee, maar de films liegen er niet om.
    Het leven is een feest!

  11. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    945 waarderingen in 366 posts
    Het is inderdaad een beetje een standaardpakket voor in de vooravond. Als je om 0.00 een beetje wilt ownen zul je toch echt alles door moeten lonten. Er was niet echt een wauw reactie te bekennen bij mij toen ik ze per 4 de lucht in zag gaan. Pakket verveelde maar dat kwam ook wel omdat de Maximum Blast eerder werd geschoten en daar ging iedereen bij uit zijn dak. Heb wel wat geleerd van de demo... kwaliteit ligt me toch meer dan kwantiteit.

  12. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 november 2008
    Locatie
    den helder
    Berichten
    128
    Thanks
    30
    66 waarderingen in 17 posts
    ik vind em persoonlijk tegenvallen de diversiteit qua effecten is veel ste laag en na al die crackling heb je der ook wel genoeg van haha nee voor mij gewoon de Extreme Salute de effecten daarvan komen voor mijn gevoel wat meer naar buiten

    mvg rick

  13. #12
    VWC-Lid TK-Vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2007
    Berichten
    24
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts
    Pakket besteld ! Vindt het toppers, voor een leuke prijs. Doet in mijn ogen niet onder voor de Extreme Salut ! En zeker als je het hele zooitje doorlont, zal een geweldig effect geven !

  14. #13
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TK-Vuurwerk Bekijk bericht
    Pakket besteld ! Vindt het toppers, voor een leuke prijs. Doet in mijn ogen niet onder voor de Extreme Salut ! En zeker als je het hele zooitje doorlont, zal een geweldig effect geven !
    haha, mooi dat je dat zegt.....heb hem ook besteld voor precies hetzelfde! Ga alle zes cakes doorlonten maar weet alleen nog niet of ik ze gelijktijdig of gespreid de lucht in zal laten gaan

  15. #14
    VWC-Lid oerendhard's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 augustus 2007
    Locatie
    enschede
    Berichten
    931
    Thanks
    694
    401 waarderingen in 177 posts
    ik ga ze ook doorlonten,ik doe ze gewoon gelijktijdig de lucht in
    en dan maak ik er ook nog een gilblok (super saturn missile) er aan vast.
    dit gaat leuk worden

  16. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Zien er echt goed uit voor de prijs hoor, wel veel crackling maar toch hele nette effecten en niet van dat slappe crackling maar gewoon netjes.

    Zelf ook 1 assortiment besteld, hier gaan ze wel per stuk de lucht in maar als ik ze zou doorlonten zou ik een 1,2,3 combinatie maken dan werk je naar een climax toe, succes verzekerd met deze cake's!

Pagina 1 van 35 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •