Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heerlijk assortiment weer! Die tailcake verlichtte de hele straat, echt prachtig, het leek wel overdag. En de crackling chry was ook erg dik, wat een enorme boeketten komen daar vanaf. De andere cakes trouwens ook. Ik heb nog geen ervaring met andere 19 schots assortimenten, maar ik denk dat ik ook voor komende jaarwisseling weer het buurtassortiment er bij heb. Geweldige potten.

    P.s.
    Het is al eerder genoemd in dit topic, maar voor de herhaling: de tailcake is te herkennen aan het feit dat de tubes minder 'gevuld zijn'. De bombettes lijken dieper in de cake te zitten. Als je goed kijkt kun je het zien, maar je kan het ook vergelijken door er een stokje oid voorzichtig in te prikken. De cake waar het stokje verder verdwijnt is de tailcake.

    Comment


      Prachtige set van 6 cakes! Goede burst, volle effecten.
      De tail cake ja geen woorden voor, zo mooi het lichte de straat op, volgend jaar weer nemen in me collectie.

      Comment


        Ja, deze was weer erg goed dit jaar. Als je ze los schiet zijn ze wel wat langzaam, maar het heeft ook wel weer wat. Een beetje genieten zo vroeg op de avond

        Comment


          Vond het lage tempo wel okay eigenlijk. Had genoeg andere cakes die wel sneller gingen.

          Maar door de wind waaide de effecten wel uit elkaar en herkende ik er weinig van terug. De Space Intruder was gevaarlijk doordat de staarten 3 meter hoog en 50 meter naar links waaiden. Gelukkig het kanaal over. De crackling finales waren elke keer wel steengoed!

          Comment


            Space intruder heb ik zojuist afgestoken

            Comment


              Blijft een fantastisch assortiment. Zeker als je m voor rond de 60e mee kan pakken in de freakactie. Als je bedenkt dat hier veel minder kruid in zit dan in bv de funke 19 shots en ook de helft kosten dan is dit gewoon erg veel waar voor je geld.

              Comment


                Het is een leuk en gevarieerd assortiment. Ik vind het gevarieerder dan andere assortiment eigenlijk, mede door de tailcake. Deze cakes zijn ook goed te herkennen aan de Chry Crackling finale! Maar ik vond het tempo eigenlijk ook te laag, ik ben dat wel gewend bij 19sh cakes maar hier leek het nog net wat lager te liggen. De boeketten zijn ook wel redelijk voor 25mm en de burst gewoon goed, maar het kan natuurlijk niet tippen aan de 30mm 19sh cakes zoals de Fairy tail etc. Vooral de Chry crackling cake was echt super trouwens!

                Voor 95 euro waar je ze overal voor ziet zou ik het niet aanschaffen, maar in een vroege outlet voor minder is het zeker de moeite waard! Prima vooravond stookwerk.

                Comment


                  deze zijn toch gewoon 30mm masterbsc?
                  ik heb zoveel geschoten dat ik het niet meer zeker weet... maar wat ik nog heel goed weet is dat de hele handel in 1x ontplofte. de eerste keer dat ik een massa-explosie heb meegemaakt met consumentenspul.
                  1 grote ontploffing, echt levensgevaarlijk. alleen de bodems van de cakes stonden er nog!

                  Comment


                    Zijn 30 mm tubes. Ik weet nog goed dat deze voor het eerst op de markt kwamen, ze waren geweldig en iedereen was laaiend enthousiast. Dit jaar had ik hem weer eens in mijn assortiment opgenomen, maar ze halen het niet meer in vergelijking van de ES 2.0 en Fairytailassortimenten. Alleen die tail bak in het BA blijft ouderwets vet.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      De crackling cake. Heeft echt een heerlijk ritme en grote boeketten! De finale salvo blijft echt top, dat zouden ze eigenlijk in heel de cake moeten doen.

                      Kon overdag ook prima!

                      Comment


                        Had deze achter al m'n doorlontenboxen gewoon los gestookt. Zijn nog steeds mooie cakes, maar helaas vallen ze toch wat tegen na al het geweld wat ervoor kwam. Heb ze twee jaar op rij gehad, maar zal ze dit jaar niet nog eens kopen tenzij ik ze echt heel goedkoop kan krijgen natuurlijk. Films volgen nog, weet alleen nog niet wanneer

                        Comment


                          Nou, bij dezen :

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                            deze zijn toch gewoon 30mm masterbsc?
                            ik heb zoveel geschoten dat ik het niet meer zeker weet... maar wat ik nog heel goed weet is dat de hele handel in 1x ontplofte. de eerste keer dat ik een massa-explosie heb meegemaakt met consumentenspul.
                            1 grote ontploffing, echt levensgevaarlijk. alleen de bodems van de cakes stonden er nog!
                            Volgens mij 25mm! Ik heb ze niet vergeleken met andere 30mm 19sh cakes, maar die waren in de lengte sowieso beduidend groter en ik dacht toen ik het Buurtassortiment in mīn handen had dat het 25mm was. Ze zijn ook niet zo heel erg gevuld, ik geloof dat er 15 gram maximaal per tube zit en dat zou nog wel kunnen met 25mm.

                            Comment


                              Gewoon 1.2 hoor, als je het niet gelooft zal ik morgen wel een foto maken naast verscheidene 1.2 19sh. Heb ze nog staan
                              Jeder Schuss ein Genuss

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                                Gewoon 1.2 hoor, als je het niet gelooft zal ik morgen wel een foto maken naast verscheidene 1.2 19sh. Heb ze nog staan
                                Nou graag, want wil ze gaan bestellen. Kijk ook even welke batch (jaar) ze komen. Alvast bedankt.

                                Foto mag ook PM

                                Comment

                                Working...
                                X