Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cyclone Thunderking

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Heerlijk tempo dat moet gezegd worden, ik vond de knallen zeker hard, niet zo hard als de SS maar komt wel in de buurt.

    Filmpje:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    https://youtube.com/@Pyroblom

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Als dit de rambak is die ik vanavond heb gezien, is hij erg goed. Als ik het goede product voor mij heb, dan zijn de witte stars eruit gehaald en heb je gewoon groene comet to salute.

        Comment


          #19
          Blijkbaar is dit een all-at-once cake geworden. Twee cakes tegelijk. Dus ik vermoed dat het filmpje de drie à vier duurste seconden uit mijn leven opgenomen heeft... Maar wat een geweld en wat een lawaai. Heerlijk!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Bomber68 Bekijk bericht
            Blijkbaar is dit een all-at-once cake geworden. Twee cakes tegelijk. Dus ik vermoed dat het filmpje de drie à vier duurste seconden uit mijn leven opgenomen heeft... Maar wat een geweld en wat een lawaai. Heerlijk!
            Er zijn 2 versies van deze cake sinds dit jaar een normale langzame versie en een all at once versie (dan staat er iets van Final Edition of zo iets op het label). Maar eigenlijk is de finale versie alleen voor in shows en niet voor de consumenten verkoop.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door recemonster Bekijk bericht
              Er zijn 2 versies van deze cake sinds dit jaar een normale langzame versie en een all at once versie (dan staat er iets van Final Edition of zo iets op het label). Maar eigenlijk is de finale versie alleen voor in shows en niet voor de consumenten verkoop.
              Had ook niet verwacht deze te krijgen. Was behoorlijk (positief) verrast

              Comment


                #22
                Is deze cake nog ergens verkrijgbaar?

                Comment


                  #23
                  Deze dit jaar geschoten. Knalde er lekker op los.

                  2stuks:



                  Helaas staand gefilmd.

                  Comment


                    #24
                    Perfect om achter een box te plakken voor een mooie finale. Of uiteraard als opening of einde van je showtje.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                      Perfect om achter een box te plakken voor een mooie finale. Of uiteraard als opening of einde van je showtje.
                      Ik kende deze niet maar je brengt me op ideeen

                      Comment


                        #26
                        Let er wel op dat je 2 versies hebt. De gewone en zoals hierboven de finale editie.

                        Comment


                          #27
                          Alleen de snelle versie is nog in omloop Arviidd.

                          Comment


                            #28
                            Hier ook als afsluiter geschoten, wat een bruut ding was dit.

                            Comment


                              #29
                              Wordt deze nog verkocht?

                              Comment

                              Working...
                              X