Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brocade Finale

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    De films en verhalen in dit topic hebben mij doen besluiten deze cake dit jaar ook aan te schaffen. Ben benieuwd
    https://www.youtube.com/user/Originallover

    Comment


      #47
      Ook bij mij is hij dit jaar van de partij. Jammer dat het nergens met een mooie korting kan, maar ik heb er alsnog 55 euro voor over! Of weet iemand in de buurt van Zwolle een dealer met korting op Showtime?

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
        Ook bij mij is hij dit jaar van de partij. Jammer dat het nergens met een mooie korting kan, maar ik heb er alsnog 55 euro voor over! Of weet iemand in de buurt van Zwolle een dealer met korting op Showtime?
        Mits je met de Brocade to color ook tevreden bent, dan hebben ze bij Slooijer Nijverdal 4 cakes voor 105,-

        Comment


          #49
          Gefilmd tijdens de demo van tuincentrum Bolusberg. Per 2 geschoten. Prachtige bak met flink wat geweld maar aan de korte kant. Het beste te bekijken in 1080p en fullscreen

          Brocade Finale (Showtime) Demo Bolusberg 2011. Gefilmd met Panansonic SD90.
          https://www.youtube.com/user/Originallover

          Comment


            #50
            Gefilmd tijdens de demo van Damen te Zoelen. Per 3 geschoten.

            Drie stuks Brocade Finale (Showtime lijn) van Cafferata Vuurwerk, geschoten met de demo van Damen te Zoelen (Gld) op 12 december 2011.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #51
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


                #52
                Wat een beest is dit. Zeer snel tempo met brocade effecten. Supermooi! Filmpje:

                Brocade finale (Showtime) Oud en Nieuw 2011-2012. Prachtige brocade cake met zeer snel tempo. Gefilmd met Panasonic SD90.


                https://www.youtube.com/user/Originallover

                Comment


                  #53
                  Mooie Cake, bedankt Vuurwerkkoning. Dit is een cake welke je mooi in een finale kunt gebruiken
                  vuurwerkbieb

                  Comment


                    #54
                    Heb deze cake afgelopen jaar ook gehad.
                    Ik heb hem in het goud projectje verwerkt.
                    Maar wat een top cake zeg, niet normaal.
                    Tempo is echt heerlijk genieten, brocade's zijn om te smullen.
                    Ja, een echte aan rader dit.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #55
                      Geschoten tijdens de Demo avonden van Cafferata in september 2014.

                      No Pyro ! No Party !

                      Comment


                        #56
                        Lijken meer op salvo's, dan het eerdere lekkere tempo wat hij had. Ben benieuwd naar andere demo's in wat voor tempo hij daar schiet.

                        Comment


                          #57
                          Winkeliersdemo Cafferata:

                          Comment


                            #58
                            Gisteren geschoten in de straat. Zeer gave cake!

                            Comment


                              #59
                              Toppertje van de bovenste plank, camera stond per ongeluk beetje in de zoomstand.
                              Zorgt voor oohs en aahs bij het publiek

                              https://www.youtube.com/user/Originallover

                              Comment


                                #60
                                had hem 2x in een project staan hier begint de 1e op 25sec

                                Comment

                                Working...
                                X