Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leden-mijlpaal: 20.000!!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    een dergelijk getal liegt er niet om .
    het is in ieder geval wel een mooi rond getal .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

    Comment


      Prachtig resultaat, op naar de 20.000!!
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        Hoeveel van de 17.000 leden zullen dan nog actieg zijn?,er zijn ook hrel veel leden die als laatst zijn gezien in bijv 2006 of 2008
        Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpatje Bekijk bericht
          Hoeveel van de 17.000 leden zullen dan nog actieg zijn?,er zijn ook hrel veel leden die als laatst zijn gezien in bijv 2006 of 2008
          Ja dat is nog maar de vraag????? Laat wat van je horen zou ik zeggen...

          Comment


            er zijn genoeg leden die niets posten, maar wel regelmatig nog even een kijkje nemen. natuurlijk zullen er ook leden zijn die nooit komen, maar dat houdt je toch.
            Er is in ieder geval wel een redelijke groep die vaak komt. En dat vind ik zelf wel mooi.
            greetzz
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              Als je kijkt dat er op een dag iets van 1100 leden online waren denk ik dat,er nog ongeveer 5000 leden zijn die nog actief zijn
              Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

              Comment


                Waarom maken ze niet iets dat je op non-actief komt te staan als je 2 jaar niet inlogt?,
                En als je wilt inloggen je je account opnieuw moet activeren, weet je precies hoeveel leden
                -TMA-

                Comment


                  Dat is altijd bij een forum natuurlijk en omdat VWC een openbaar forum is, is inloggen niet nodig om alles te zien. Daarom is het aantal leden een mooi gegeven, maar zijn de bezoekers statistieken belangrijker.
                  Zo zijn er soms 800 leden online geweest en ingelogd, maar hebben we wel 12.000 unieke bezoekers.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                    Dat is altijd bij een forum natuurlijk en omdat VWC een openbaar forum is, is inloggen niet nodig om alles te zien. Daarom is het aantal leden een mooi gegeven, maar zijn de bezoekers statistieken belangrijker.
                    Zo zijn er soms 800 leden online geweest en ingelogd, maar hebben we wel 12.000 unieke bezoekers.
                    dat betekend dat deze site toch goed bekeken word
                    daar mag je je handen wel mee dicht knijpen .
                    dat betekend dus ook dat een bepaalde politieke zienswijze wel gehoord word .
                    het klinkt misschien wat zwaar op de hand maar ik geloof dat je me wel begrijpt .
                    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                    Comment


                      Zijn inmiddels ook de 28.000 discussies gepasseerd! Op naar de 30.000!

                      Comment


                        Deze mijlpaal mag een vermelding hebben in dit topic.

                        15-10-2015: 18.000 leden, 18.000ste lid is Karamella

                        Comment


                          Hopppa!! Helemaal geweldig, uiteraard was dit zonder jullie niet mogelijk!

                          Comment


                            We gaan voor de 20.000 dit jaar

                            Comment


                              12-01-2018: 20.000 leden, 20.000ste lid is Ypenburgvuurwerk

                              Comment


                                Mooie mijlpaal, gefeliciteerd

                                Comment

                                Working...
                                X