Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel geld vuurwerk 2009\2010

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik verwacht dit jaar iets van 200 euro uit te geven.
    Kan iets meer of minder zijn.

    Comment


      #17
      Normaal was het 400. Dit jaar ga ik alleen legaal doen en dan rond de 600, Ik ga dit jaar voor Marijn wolff lesli diamond gbv en ik wil kijken of ik hier bon kan krijgen!

      Fred maak er maar 2000 van zeker haha.
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
        Ik verwacht dit jaar iets van 200 euro uit te geven.
        Kan iets meer of minder zijn.
        nulletje vergeten?

        Comment


          #19
          ik denk dat ik voor 10 euro sterretjes en morning glories ga halen

          Eerlijk gezegd vind ik dit altijd een groot kijk mij nou eens topic...ik lees het altijd wel, maar wat mijn budget is vind ik meer iets voor mezelf

          maar ieder zijn ding hoor

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
            Ik verwacht dit jaar iets van 200 euro uit te geven.
            Kan iets meer of minder zijn.

            iets meer of iets minder......ja ik denk dat ik dat ook eventueel ongeveer heel misschien wel uit zal geven

            Comment


              #21
              Eigenlijk een vraag die je niet hoort te stellen he!
              En wat maakt het uit wat iemand uitgeeft
              vind dit maar een dom topic. wat maakt het uit wat iemand besteed?
              Je hoeft het topic niet lezen, of te beantwoorden...
              Er zijn zoveel topics die me niet interesseren. Die laat ik dan ook met rust.

              on-topic:
              Exacte bedrag weet ik niet.
              Zie december wel hoeveel geld ik in totaal opzij heb kunnen leggen het hele jaar

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                nulletje vergeten?
                Ach ja ik maakte maar een grapje natuurlijk.
                Ik vind dit best wel een leuk topic hoor, maar feitelijk ben ik zo hypocriet als de pest waar het om dit onderwerp gaat.
                Ik wil eigenlijk niet eens weten wat ik uitgeef. Want dan ga ik onherroepelijk lopen denken wat voor andere dingen ik niet zou hebben doen of kopen voor dat geld.

                Comment


                  #23
                  Haha, die Fred. Dat is nu eenmaal het probleem als je gaat shoppen met je hart/passie. Dan is er de wil om, zeker als het maar 1 keer per jaar kan, er zoveel mogelijk en met volle teugen van te genieten. Kan er 100% over meepraten.

                  Zelf heb ik wel een budget, maar uiteraard ga je daar rustig overheen als het een keer kan. Die 200 euro van Fred dekt qua waarde alleen al ongeveer de lading van mijn avondvoorstelling (ook bekend als de kindervoorstelling) en het pijlen-halfuurtje.

                  De daadwerkelijke waarde van mijn oudjaarshow heb ik nog nooit becijferd. Net als Fred doe ik dat liever niet, omdat het best wel eens een groot bedrag zou kunnen zijn. Gewoon genieten van de hobby en zorgen dat je je prioriteiten (in elk opzicht) goed op een rijtje houdt. Dan kan niemand zeggen dat het "zonde van je geld" is geweest.

                  Cameo
                  -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                  Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                  Comment


                    #24
                    helemaal mee eens
                    Ik heb er wel eens over nagedacht wat ik allemaal had uitgegeven voor dat jaar...maar ik ben er maar gauw mee gestopt

                    Comment


                      #25
                      Budget

                      Ik heb al een deel uitgegeven in de Januari-actie in Olen, maar daar komt zeker nog 200 euri + aan Wolff bij.
                      Hier komt misschien nog iets bij als ik tijd heb om het op te halen (Beko), en als ik niet kan verkopen dan ga ik ook op strooptocht naar katan, Pronk, Marijn, Bon en Orthen.
                      Als ik wel verkoop laat ik me voor het grootste deel uitbetalen in vuurwerk (B&W, Lesli & Diamond), en heb ik alleen tijd om nog iets van Beko bij te halen.
                      Totaal budget houd ik niet meer bij. Hoef ik het ook niet te verantwoorden tenminste...
                      Ik moet wel zeggen dat zo'n eindejaarsuitkering goed van pas komt...

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                        Ach ja ik maakte maar een grapje natuurlijk.
                        Ik vind dit best wel een leuk topic hoor, maar feitelijk ben ik zo hypocriet als de pest waar het om dit onderwerp gaat.
                        Ik wil eigenlijk niet eens weten wat ik uitgeef. Want dan ga ik onherroepelijk lopen denken wat voor andere dingen ik niet zou hebben doen of kopen voor dat geld.
                        Yes ik ben dus niet de enigste!

                        Ik zet iedere maand 100 euro apart.
                        Maar rond oud en nieuw bestel ik ook vuurwerk en dan ga ik er toch een stuk erover.

                        Dat wordt dit helemaal verrote moeilijk, ik wil Wolff kopen.
                        Maar ja, Marijn heeft lekker vuurwerk en dat geld ook voor Royal vuurwerk.
                        Ik ga van deze importuers wel vuurwerk kopen, maar wel of en niet en.
                        Laatst aangepast door the cigarman; 24 July 2009, 14:49.
                        Kom zei de vis in de vissenkom.

                        Comment


                          #27
                          Als mijn ouders meewerken en ik tot oudjaar mijn koopverslaving in kan houden dan hoop ik totaal wel rond de 150/200 euro te zitten.
                          Ik moet nog rekening houden met mijn anderen hobby's.

                          Comment


                            #28
                            rond de 2500

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                              Ik verwacht dit jaar iets van 200 euro uit te geven.
                              Kan iets meer of minder zijn.
                              Hehe, zoiets zei je ook vorig jaar in "ik wed dat ik het kan"

                              JaJa heren hij heeft gewonnen

                              OT: 300/400 eurie

                              Guess who's back?

                              Comment


                                #30
                                twas afgelopen jaar een 750 euries word dit jaar minimaal al een 1000 eurie voor zena en an het overige spul nog
                                Enjoy dont destroy i love fireworks

                                Comment

                                Working...
                                X