Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Midnight Delight

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    zie het ja bonfire work doet dit zo te zien sinds dit jaar. Tja denk dat het een goede stap is Om groter te worden voor Bonfire works. Mooiste zou zijn Bon en Royal bij elkaar RoyalBon xD 2 merken met na mij mening leukste vuurwerk voor normale prijs zoals deze caké en de treseure island

    Comment


      #62
      Daarnaast is Royal Fireworks ook nog een kleine onderneming vergeleken met Lesli Vuurwerk en Schuurmans Vuurwerk.

      Ontopic!

      De Midnight Delight, geweldige batterij! Ik heb er nog een staan, denk dat ik er minimaal 3 bij koop om per 4 weg te schieten, dat moet wel mooi worden denk ik zo!

      Comment


        #63
        Mooie cake voor het geld, vooral die peonys zijn flink groot. Gister op de demo van vuurwerk4all viel me deze 100% mee, leuk om er bij te hebben!

        Comment


          #64
          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
          http://www.stefandrukker.nl

          Comment


            #65
            ik had er vorig jaar 5 van weg geschoten .
            was echt heel mooi
            je zou denken dat het om een dure cake gaat .
            maar eigenlijk kost hij geen drol ten opzichte van monster jam van lesli
            mooie bak ik heb hem dit jaar weer
            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

            Comment


              #66
              is het dom als ik hier een karton van koop?
              16 stuks voor 170 euro

              Comment


                #67
                is maar 10.62 per stuk lijkt mij en goede deal als je hem mooi vind.

                Comment


                  #68
                  Dat ligt er maar net an wt je budget is en wat je er mee wil doen.
                  Heb je een groot budget en wil je er hier 10 ofzo van tegelijk schieten zeg ik doen, heb je een minder groot budget zal ik verder kijken.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #69
                    mijn budget is circa 300 en ik wil er wel 2 projecten mee doen.
                    3 in w shape en dan nog een project met 4 tegelijk.

                    Comment


                      #70
                      Tja dan blijft er nog 130 over voor andere dingen het blijft aan je eigen. Misschien willen paar vrienden er ook nog zodat je er bijv stuk of 5 weg krijgt En ja dank niet meer dan de helft van je budget eraan kwijt bent. xD

                      Comment


                        #71
                        ja ik ben al met een vriend aan het praten of we allebij de helft kunnen doen

                        Comment


                          #72
                          vuurwerkbieb

                          Comment


                            #73
                            Video van mijn kant.

                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Raaddebom.nl

                            Comment


                              #74
                              Zag dat witte ding niet echt mss niet goed opgelet. Maar Vond de standaart Boeketen erg netjes

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                                Zag dat witte ding niet echt mss niet goed opgelet. Maar Vond de standaart Boeketen erg netjes
                                Standaard boeketten heb ik niet gezien?

                                Eén van de beste cakes in zijn prijsklasse. Gigantische boeketten multicolor peony wat je bijna niet meer tegenkomt van deze kwaliteit. Super gewoon. Per twee heb je een constant gevulde lucht voor een top prijsje.

                                Comment

                                Working...
                                X