Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

City Lights

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Hierbij mijn filmpje van de City Lights.Ook hier is de kwaliteit niet optimaal van de camera dan.De cake is een toppertje.

    14-21 Maart Fallas 2011

    Comment


      #32
      Wauw, wat heb ik staan genieten van deze sublieme kleurencake. Prachtige composities van mooie, felle kleuren. Goed tempo, goede boeketvorm en perfect afgewerkte qua effect. Niet alleen één van de mooiste cakes van de avond en van Bonfireworks, maar één van de mooisten die ik ooit heb aanschouwd. Pracht van een ding. Wat een kleuren.

      Comment


        #33
        Zoals hierboven al wordt gezegd, de kleuren zijn fantastisch. Ook door de wat mindere vuurwerkkenners werd mij een compliment gegeven over de kleuren van deze cake. Nog een topper van Bonfireworks!

        Comment


          #34
          De City Lights is een topper van een cake.
          De mooiste kleuren bij elkaar verenigd in een oase van geweld van hard beukende peony,s. En hij schiet heel breed.
          Ongelooflijk wat er allemaal uit dit kleine potje komt.
          Voor mij een van de beste uit deze collectie

          Comment


            #35
            Wat een gruwelijke cake dit. Erg mooie kleuren en wat een boeketten, heerlijk breed. De term less paper more fireworks geldt ook zekers voor deze cake. Volgend jaar meerdere malen in de collectie!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #36
              De kleur uitvoering en de brandtijd van de sterren is wat opvallen in deze cake, echt een heel goed product. Size doesn't matter!

              Comment


                #37
                Deze cake staat in mijn top 3 van afgelopen O&N!!
                Helaas ging hij bij ons tegelijk met een profblokje van een van onze buren af.
                De boeket grootte en de burst deden er echter totaal niet voor onder. Alleen het tempo lag lager.
                Zeer mooie heldere kleuren, schitterend!

                Comment


                  #38
                  Filmpje City Lights 2009-2010:

                  Wow, wat bizar veel mooie kleuren zitten er in deze cake verwerkt, ik kan het mis hebben maar volgens mij vrij zeldzaam.

                  Conclusie zoveelste Topper van Bon.

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                  jammer genoeg ook weer niet echt lekker op film

                  Laatst aangepast door Thecrow; 3 January 2011, 16:27.

                  Comment


                    #39
                    Wat een prachtige cake jongens, heb deze zelf niet gehad, maar komend jaar zeker weten!
                    [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

                    Comment


                      #40
                      Zoals iedereen hierboven ook al zegt, zijn de kleuren in de cake erg helder en fel. Daarnaast ook nog eens boeketten met een burst en grootte waar je u tegen zegt.

                      Dit is echt een statement naar andere importeurs. Bonfireworks laat zien dat mooi niet alleen uit grote potten komt.

                      Volgende jaar maar weer op zoek naar Bonfireworks.

                      Comment


                        #41
                        ik ben het helemaal eens met Fire-Freak. man wat was dit een geweldige pot!
                        en dan ook nog eens voor dat geld geweldig! die kleuren die waren echt kleuren die je nooit tegenkomt in vuurwerk echt erg zeldzaam voor een super prijs. volgen jaar zeker weer en nog meer van bonfireworks

                        Comment


                          #42
                          Ik heb het exemplaar van Fred weten te filmen.
                          Ik had vooraf zoiets van: "Gewoon een goedgekleurde peony. So what? Dat klinkt als dertien in een dozijn!" Maar daar kom ik van terug! De kleuren bij deze cake zijn zó erg goed, dat het tot een topper qua kleuren behoort. Het tempo is zó erg goed, dat het ook op dat vlak super goed scoort. De burst is zó erg hard, dat ook dáár deze cake geen punten laat liggen! Conclusie: super cake!

                          Hier is mijn film:
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Zoals Fred al aan het einde samenvat: "Schitterend!"
                          Laten we lekker link gaan doen!

                          Comment


                            #43
                            Prachtige film Jorik van de City Lights.
                            Complimenten ook voor jouw camerawerk wat steeds beter lijkt te worden.
                            Kleuren filmen is niet eenvoudig. En deze cake heeft veel kleuren!!!!!

                            Comment


                              #44
                              En hier nog een filmpje uit de straat (hoe krijg je hem hier eigenlijk zichtbaar, [yt][/yt] lijkt niet te werken?

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                              Edit: thanks gygabyte!
                              Laatst aangepast door Sweet Laker; 5 January 2010, 19:53.
                              "Amor fati: let that be my love henceforth!

                              Comment


                                #45
                                Inderdaad een mooi filmpje Darksoul.

                                @ Sweet Laker: je moet [*youtube]volledige youtube link[*/youtube] gebruiken.
                                (uiteraard de sterretjes weghalen)
                                Mvg Frans

                                Comment

                                Working...
                                X