Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crackling Meteors

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Mooi crackling blok goed tempo en zeer geode prijs volgend jaar meer bonfireworks

    Comment


      #47
      Beste cracklingblokjes die ik ooit afgestoken heb.
      Zo'n harde burst en crackling heb ik niet eerder meegemaakt!

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
        Beste cracklingblokjes die ik ooit afgestoken heb.
        Zo'n harde burst en crackling heb ik niet eerder meegemaakt!
        Hier sluit ik me voor 100% bij aan! Ook deze per 3 geschoten, wat een chaos was dat zeg! Loeiharde bursts en goed harde cracklingwolken die de hemel doen oplichten . Topper!

        Comment


          #49
          2x Crackling meteors

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          Een topper uit de collectie van bonfireworks, de crackling was zeer goed te horen en te zien
          Laatst aangepast door thomaz; 4 January 2011, 01:50.

          Comment


            #50
            Ook de Crackling Meteors was een prachtige cake die ik na de jaarwisseling afstak. Hij trok wel de aandacht in de buurt door de harde felle crackling vergeleken met de andere Nederlandse cakes met "Crackling". Tempo was goed, burst was goed, en de prijs vond ik er ook goed bij passen. Ook is deze goed in een show te verwerken (wat dit jaar zeker gaat gebeuren).

            Comment


              #51
              Adviesverkoopprijs voor 2011: € 37,95

              Comment


                #52
                gekregen in plaats van de sparkling machines omdat die uitverkocht waren. Vind ik dus totaal niet erg ;)

                Comment


                  #53
                  Adviesverkooppijs 2012 toegevoegd startpost. Deze cake is niet geschoten tijdens de demo van 1 oktober 2012.
                  Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                  Comment


                    #54
                    Zo te zien de enige Bonfirecake die niet in kwaliteit is gedaald lijkt me?

                    Comment


                      #55
                      Vorig jaar voor het eerst meerdere cakes van Bonfireworks gehad waaronder de Crackling meteors..
                      Ik kan helaas niet oordelen of deze slechter is geworden, misschien at jullie iets uit mijn film kunnen halen, maar ik vond hem erg goed gaan !!

                      Goede harde Crackling

                      Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                      Comment


                        #56
                        Als ik zo kijk, dan heb ik de indruk dat de CM op jouw filmpje inderdaad minder is dan de variant die 3 jaar geleden op de markt kwam. Nietemin nog steeds een goed crackling blokje.

                        39,95 vind ik persoonlijk aan de hoge kant voor een blok met alleen crackling. Voor mij is dat nu de reden om dit blokje links te laten liggen. De grens voor een dergelijk blokje ligt voor mij rond de 37,50. Voor 40 euro denk ik dat er mooiere, intensere blokjes te vinden zijn.

                        Comment


                          #57
                          Is deze nog even goed als vorig jaar?

                          Comment


                            #58
                            Ik denk dat het wachten wordt op de eerst volgende (winkel)demo, aangezien deze niet is geschoten op 1 oktober. En dan is het nog afwachten welke versie ze opstellen ;)
                            Zoow.... nu eerst tijd voor M2-Pyro!!

                            Comment


                              #59
                              Was van plan om een karton te kopen maar dit filmpje heeft voor mij flink roet in het eten gegooid:
                              0:58
                              Om en om de earthquake van Bonfireworks en de Crackling Meteors

                              Geen heftige crackling te zien
                              Dan moet je maar hopen dat je de oude versie krijgt pfff

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                                Was van plan om een karton te kopen maar dit filmpje heeft voor mij flink roet in het eten gegooid:
                                0:58
                                Om en om de earthquake van Bonfireworks en de Crackling Meteors

                                Geen heftige crackling te zien
                                Dan moet je maar hopen dat je de oude versie krijgt pfff
                                Deze is nooit 40 euro waard prijs/kwaliteit is ver te zoeken,wat een slap aftreksel van de oude versie zeg.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X