Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crackling Meteors

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Off-topic, Martijn: weet jij ook of jullie demo door iemand is gefilmd?

    Comment


      #17
      @ Fred. Ik heb wel iemand in een flits zien staan die een cam vast had.. Heb die persoon niet te woord gestaan om de films op b.v youtube te plaatsen. Ik hoop dat er beelden geschoten zijn. Door stress zijn wij vergeten om de demo op te nemen.

      Groeten martijn

      Comment


        #18
        Demo filmpje van deze cake, met dank aan keesiej;


        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


        Hou normaal niet van crackling maar vindt dit toch wel wat hebben.
        Mvg Frans

        Comment


          #19
          Ik had dit jaar 2 van deze cakes:

          Wat heeft deze cake ongelooflijk harde burstknallen!!!

          en zeer goed gevulde crackling; een cake die ik volgend jaar beslist weer wil hebben.
          vuurwerkbieb

          Comment


            #20
            Dit kan ik alleen maar beamen; wat een beest van een cake. Hardste burstknallen die ik gehoord heb en dat is best bijzonder want alle Bonfireworks cakes knalden al harder dan de rest. Mooie, grote, ronde en vooral harde crackling wolken. En het tempo van de cake is helemaal dik in orde.

            Comment


              #21
              Harde knallen met crackling zoals het hoort te zijn, lekker hard! Echt een topper!
              Prijs kwaliteit verhouding is prima in orde.

              Comment


                #22
                Deze met oud en nieuw gehad...ja ik heb deze gehad(ik als Crackling hater)
                Mijn mening...ik heb nog geen betere Crackling pot gezien...zo hoort Crackling te zijn...lekker agresief en ideaal voor showtjes

                Comment


                  #23
                  Sluit me helemaal bij Poziloc aan. Had deze ook en de crackling was echt hard net als de burst knallen.

                  Comment


                    #24
                    Dit lijkt me echt de ideale cake voor 0.00 (evt. met silver salute ), met harde crackling het Nieuwjaar beginnen, het kan toch bijna niet beter?;)

                    Comment


                      #25
                      Straatfilmpje van de crackling meteors

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                      Comment


                        #26
                        Mijn buurjongen had deze 2x en ook tegelijkertijd afgestoken
                        Nou dit is een brutale hoor met zijn harde crackling neemt hij de show over!
                        Prijs is prima en hoort precies bij zijn klasse!
                        Knaap!

                        Comment


                          #27
                          Ook deze valt me positief op.
                          Wat een geweld komt er van deze cake af.
                          Deze zal zeker om middernacht niet misstaan in de straat
                          Dit wordt mijn crackling cake voor komende jaarwisseling
                          https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                          Comment


                            #28
                            Wat een heerlijke cake, geweldig tempo, harde crackling en harde burst, prijs is ook goed, echt top!

                            Comment


                              #29
                              Toppertje dit! Dit jaar staan er 3 op de lijst, lekker om in W shape in een showtje weg te schieten (waarschijnlijk icm 4x zware jongens). Dat moet haast wel complete chaos opleveren met óveral crackling boven je hoofd.

                              Comment


                                #30
                                Ook ik heb hem 3 maal in de planning staan. Wat een heerlijke cake! Keiharde crackling, niet van dat zachte geplof. Prijs past er goed bij, wederom een toppertje van B&F Fireworks.

                                Comment

                                Working...
                                X