Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spider King

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Spider King

    Artikelnummer: 118
    Artikelnaam: Spider King
    Netto Kruitgewicht: 360 gram
    Aantal Schoten: 24 schoten
    Effectomschrijving: 24 schots 360 gram's cake, rode staart overgaand rode crackling palm, crackling palm, chrys wilg, spider king, chrysanthemum, zilveren tijger staart mijn.
    Richtprijs: €34,95


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Mercurius voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Ruben; 13 November 2009, 23:31.

    #2
    W00t! 360/24= 15 gram pts per schot
    Lekker maximaal gevuld dus! Die effecten klinken ook zeker goed! Chrys willow en crackling palm...netjes Maar wat voor effect is een "spider king" dan? Bedenkt Mercurius dat nu zelf spontaan of bestaat dat echt?
    Tiger tail! Ohw ja! Dat klinkt écht goed hoor Bijzonder uniek in consu-vuurwerk.
    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      #3
      Wauw dat ziet er erg mooi uit en bijzondere effecten bovendien, nou nog hopen op een leuke prijs
      Knal goed, knal verantwoord!

      Comment


        #4
        Effecten staan mij 100% aan, hoewel ik niet precies weet wat ik van het laatste effect moet verwachten. Maar Mercurius kennende zullen ze er wat moois van gemaakt hebben. Ik laat mij verassen hierin, maar houd hem zeker in het achterhoofd!

        Comment


          #5
          Prijs 2009 is 34,95.

          Comment


            #6
            productfilmpje


            http://www.mercurius-vuurwerk.nl/ind...roducts_id=205

            Comment


              #7
              Apart ding hoor. Zitten echt wel toffe en unieke effectie bij! Het is alleen jammer dat het een beetje een ongeordend rommeltje wordt in de lucht. Het zijn namelijk teveel verschillende effecten. Als elk effect nou eens een tien schots los potje werd, dan was ik verkocht!
              Die crackling palm is gewoon perfect! Groot, langdurig, mooi gevormd, lekker geluid.
              En die zilveren tijger staart mijn is gewoon ook echt uniek! zo'n dikke staart, fel wit van kleur! Reken maar dat dat aanslaat in je straatje.

              Als hele cake een beetje een rommeltje, maar voor die prijs prima te doen.
              Laatst aangepast door Viva la Bang; 12 August 2011, 10:57.
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #8
                Filmpje van deze cake gevonden op Youtube. ©Sintlouis

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                Origineel is hij wel, zeker met die mines erdoor, maar ik zou hem zelf zeker niet aanschaffen voor €35. Daarvoor vind ik hem wat te rommelig overkomen.

                Comment

                Working...
                X