Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fantasy

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Fantasy

    Artikelnummer: 2003
    Artikelnaam: Fantasy
    Netto Kruitgewicht: 240gram
    Aantal Schoten: 16
    Effectomschrijving: Red crackling flower, green crackling flower, yellow crackling flower
    Richtprijs 2012: € 17,95

    Productfilm Demo 2012
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.


    Wij danken BONFIREWORKS voor deze informatie
    Laatst aangepast door ylke; 2 October 2012, 21:11. Reden: Adviesverkoopprijs voor 2012 toegevoegd

    #2
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Comment


      #3
      Goede labels vind ik het. Strak, eenvoudig en tegelijk sierlijk en kleurrijk. En de gebruiksaanwijzing is goed te lezen, ook belangrijk. Kan niet wachten om ze in handen te hebben!

      Comment


        #4
        Ik kan me voorstellen dat dit niet een cake naar iedere pyrofreaks smaak is. Je hebt geen bruut gevulde lucht, maar een aantal verspreide gekleurde timerains van hoge kwaliteit. De kleur was goed duidelijk aan de tips, en die knetterden goed lang door, soms zelfs tot aan de grond! Er zijn niet veel cakes met enkel dit effect te vinden, en dan is deze ook nog eens van erg goede kwaliteit. Een topproduct voor de liefhebber, ik heb ervan genoten!

        Comment


          #5
          Dacht dat dit een van de mindere cakes zou zijn maar vond ook deze cake een topper! Een uniek effect waar ik erg van hou. Lekker rustig maar toch ook vrij heftig door z'n geluid, moeilijk uit te leggen maar een echte topper vooral voor die prijs!

          Comment


            #6
            ik heb hem besteld bij intratuin, ben benieuwd

            Comment


              #7
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              Gr stefan
              http://www.stefandrukker.nl

              Comment


                #8
                Inderdaad,aan dit filmpje van Stefan is goed te zien dat het niet dezelfde Fantasy is als vorig jaar. Let ook maar eens op het verschil in beide films in de finale.

                Comment


                  #9
                  Ik zie geen verschil, behalve dat hij aan 't begin sneller gaat dan 't einde: mss 2 lonten zoals nu mag en aan de verkeerde kant aangestoken? Of een batch met finale aan 't begin? Verder zelfde kleuren, zelfde crackling...

                  Comment


                    #10
                    De cake lijkt me gewoon het zelfde effect te hebben, misschien lijkt het anders omdat er in het filmpje van stefan 2 stuks worden afgestoken?

                    Comment


                      #11
                      Vooral bij de gele sterren is het effect anders hoor, in het eerste filmpje zit er een zilverstaart bij. Neemt niet weg dat ik hem nu misschien wel net wat mooier vind maar hij is zeker niet helemaal hetzelfde.

                      Comment


                        #12
                        Filmpje van de fantasy:
                        (HD)
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #13


                          Leuk potje, in mijn filmpje zie je er twee. Ik vond de Miracle die ik vorig jaar had stukken beter.

                          Comment


                            #14
                            Typisch een cake die je moet combineren met iets anders of in meervoud moet schieten om wat moois neer te zetten. Gezien het lage bedrag is dat met dergelijke cakes ook heel goed mogelijk.

                            Ik schoot hem samen met Miracle, te zien op het begin van dit filmpje.
                            Een doorlont projectje met 6 16-shots cakes van Bonfireworks.Eerst Fantasy samen met Miracle, overgaand in twee keer Midnight Delight en tot slot twee keer D...


                            Het goud van Miracle en de dikke, felgekleurde sterren van de Fantasy gingen erg goed samen.

                            Comment


                              #15
                              Productfilm van de demo 2012 en actuele verkoopprijs 2012 toegevoegd.
                              Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                              Comment

                              Working...
                              X