Banner GBV-WECO - Wecovuurwerk.nl
Pagina 18 van 19 EersteEerste ... 816171819 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 256 t/m 270 van 284
  1. #256
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2009
    Berichten
    155
    Thanks
    174
    272 waarderingen in 80 posts
    Er zitten inderdaad een paar hele rare prijzen bij. Event 4 seasons voor 149 euro

    Maar toch als je goed zoekt zitten er ook een paar leuke artikelen voor een goede prijs bij. Zeker als je tijdens de demo met 15 procent korting bestelt. Vooral sommige evo artikelen en de katan fanstyles zijn dan voor leuke prijzen te krijgen en daar komt ook nog eens wat gratis vuurwerk bij.

    Ik ga er iniedergeval een kleine bestelling plaatsen

  2. #257
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Nah ja... met hun adviesprijzen betaal je zelf het gratis vuurwerk. Eerder was Ano zeer aantrekkelijk. Mooie prijzen en veel gratis vuurwerk. Ik snap dus niet wat er aan de hand is.. Misschien iemand anders daar de baas geworden?

  3. #258
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Lijkt me niet, Ano is een familiebedrijf. Die hebben echt geen overname gehad.

    Ik denk dat ook hier de tendens te zien is, jarenlang goeie prijzen en kortingen en dit jaar volgt de normalisering. Dit zie je bij veel winkels, enkele uitgesloten.

  4. #259
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Dat gaat ze dan wel klanten en omzet kosten. Genoeg mensen die daar voor 1000+ kochten. Ik ben daar geen uitzondering op. Ok.. dit jaar heb ik dat budget niet maar nogmaals, had ik het wel dan missen ze wel die 1000 euro omzet en dat van slechts 1 persoon. Sowieso is het hier in het zuiden gewoon klote qua winkels die acties houden. Daarvoor moet je naar het noorden gaan. Hier valt dus genoeg te halen, mits ze maar durven hierin mee te gaan. Tp-vuurwerk had leuke prijzen met 30% korting, maar daar is ook niks meer van terug te zien. Blijft Stienen over, maar enkel en alleen omdat hij vuurwerkmania verkoopt en met de BULK actie mee deed. Zelf doet Stienen ook niet meer aan freak acties. Teveel extra werk.

    Dus... helaas.

  5. Deze gebruiker waardeert Grizmo Raizor voor het bericht:


  6. #260
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Van 30 naar 25%...is 50 euro op 1000 euro. Ik vind het wel meevallen, alleen zijn er altijd mensen die meer willen én daarvoor moeite willen doen.

    Stienen deed niks aan de freaktie destijds dat werd voor hem gedaan voor een appel en een ei!!!

    Maar ik geef je gelijk in het feit dat de echte freakacties dun gezaait zijn in linburg, er zijn och winkels zat. Het leverd de winkels een mooi extratje op maar ook meer werk.

  7. #261
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    en toen weer on topic....die discussie hoort hier niet echt thuis mannen;)

  8. Deze gebruiker waardeert paulus01 voor het bericht:


  9. #262
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Mooie winkel....

  10. #263
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Tjonge jonge jonge jonge wie denkt dat een winkel geld verdient op freaks moet even wakker worden en uit het verleden vandaan komen. Overduidelijk zijn het weer freaks die nooit een vw winkel hebben gerund.

    Hartstikke leuk die 30% korting maar je krijgt als winkelier er ook een hoop gezeik bij, aanpassen lijst want demo was toch het product niet zoals op de films, 30x in de week afhaaltijd wijzigen, grote bek terug krijgen als je niet op tijd reageerd en ga zo maar door. Ik heb het allemaal meegemaakt en uiteindelijk steek je zoveel tijd erin dat je er niks meer an verdient. Tevens zijn de freaks hooguit 2 of 3 % van je totale omzet.

    Wat was ik blij toen wij daar mee gestopt zijn! Konden we ons weer vol op de echte klanten richten waardoor we meer omzet draaide dan met de freaks .

    ONTOPIC

    Super aardige mensen met een groot assortiment. Zelf nooit wat gekocht maar wel meerdere keeren hun demo mogen meehelpen en waren dan ook super gastvrouwen/heren.
    Gerwin

  11. Deze 6 gebruikers waarderen Gerwin voor het bericht:


  12. #264
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Webshop is weer gesloten en prijzen zijn eraf gehaald. Misschien worden ze dus aangepast, ik ben benieuwd.

  13. #265
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2012
    Berichten
    55
    Thanks
    33
    69 waarderingen in 23 posts
    Gisteren hier mijn bestelling opgehaald. Zoals elk jaar compleet en snel weer buiten.

    Tijdens een rondje door de showroom viel me op dat de Spectacle Show 100 die ik tijdens de demo voor 147.50 had besteld nu 129.95 was. Na melding kreeg ik het teveel betaalde bedrag terug, netjes geregeld dus!

  14. #266
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 oktober 2018
    Locatie
    Gemert
    Berichten
    48
    Thanks
    4
    17 waarderingen in 8 posts
    Webshop van Ano Vuurwerk is nu al een paar dagen online, en sjezus, wat liggen de prijzen abnormaal hoog zeg.

    EDIT:
    Niet negatief bedoeld, heb hier voorhene jaren ook lekker besteld, gewoon een opmerking in vergelijking met verleden.
    Laatst gewijzigd door DutchPyrotechnicsFan; 22 oktober 2018 om 10:44

  15. #267
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Jezus.. wat een prijzen man. Pfff.. Evo Bomber (overal 75,- euro) hier 150 euro. En de rest van de Evo lijn bijna 40% duurder dan ergens anders. Hele slechte ontwikkeling. Echt heel jammer, was echt altijd een fijne winkel.

  16. #268
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Ik wilde eigenlijk niet starten met reageren tot het nieuwe jaar.

    Maar ik kan niet anders met bepaalde opmerkingen.

    EEN WINKEL IS NIET VERPLICHT FREAKPRIJZEN TE HANTEREN!!!!!!!!!!!!!

    Tegenwoordig gaat het hier hoofdzakelijk alleen nog maar over wie waar het goedkoopste aanbied i.p.v. dat het over vuurwerk gaat.
    Ik snap dat men voor minder meer vuurwerk kunt kopen als liefhebber.
    Maar moeten nu alle winkels welke er niet aan doen afgekraakt of de grond in getrapt worden?
    Zie nou eens in dat het vanuit winkels een geste is en geen plicht!
    Waarom denken jullie dat er steeds minder activiteit is vanuit winkels en importeurs?
    Een aantal is gewoon bezig de ramen in te gooien.
    Winkel a doet wel aan freak acties en winkel b niet.
    Dan koop je bij a en ben je klaar lijkt me, extra afkraken of beledigingen maken hebben totaal en dan ook totaal geen meerwaarde!
    En misschien schop ik met deze post wel wat mensen tegen het zere been, maar het is bedoeld als schop onder de kont om te zeggen ( waar ben je mee bezig)
    Ik heb geweldige tijden meegemaakt op dit forum, veel vrienden gemaakt en liefhebbers leren kennen, verdriet gedeeld, en successen en heb van me hobby mijn werk kunnen maken.
    Maar de laatste 2 tot 3 jaren is er toch best wel wat veranderd hier wat het forum niet echt ten goede komt.
    Ik snap ook dat het misschien niet slim is om zo als importeur te reageren.
    Maar ga nu eens echt bij jezelf te rade wat al die negatieve posten hier brengen?

    En ook naar de mods toe is dit Absolut niet beledigend of negatief bedoeld.
    Maar ik denk dat het ook vanuit het oogpunt van VWC niet slecht is hier eens kritisch naar te kijken!

    gr
    Marchel
    Extreme Pyromaniac for life.

  17. Deze 18 gebruikers waarderen PYROMANIAC 1975 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  18. #269
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Je hebt volkomen gelijk. Geen enkel bedrijf is een consument wat verschuldigd, los van gemaakte afspraken nakomen uiteraard. Ik vind ook dat freaks hier vaak niet in de gaten hebben wat er allemaal bij komt kijken. Ook wordt er bizar gereageerd soms op winkeliers, tot aan het brutale toe.
    Maar. Wanneer winkels wel freakprijzen aan willen bieden, wel energie steken in hoge kortingen en dergelijke. Kunnen de importeurs, u inclusief, die winkels dat dan ook lekker laten doen en hierin geen prijsafspraken maken? Als jouw visie, die ik deel, is dat winkels eigen keuzes hebben hierin. Laat ze dan ook lekker die eigen keuzes maken.

  19. Deze 3 gebruikers waarderen nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  20. #270
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Je hebt volkomen gelijk. Geen enkel bedrijf is een consument wat verschuldigd, los van gemaakte afspraken nakomen uiteraard. Ik vind ook dat freaks hier vaak niet in de gaten hebben wat er allemaal bij komt kijken. Ook wordt er bizar gereageerd soms op winkeliers, tot aan het brutale toe.
    Maar. Wanneer winkels wel freakprijzen aan willen bieden, wel energie steken in hoge kortingen en dergelijke. Kunnen de importeurs, u inclusief, die winkels dat dan ook lekker laten doen en hierin geen prijsafspraken maken? Als jouw visie, die ik deel, is dat winkels eigen keuzes hebben hierin. Laat ze dan ook lekker die eigen keuzes maken.
    Ik wil hier best op inhaken op een gefundeerde manier.
    Echter denk ik dat dit niet in deze tread plaats hoort te vinden.

    gr
    Marchel
    Extreme Pyromaniac for life.

  21. Deze gebruiker waardeert PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


Pagina 18 van 19 EersteEerste ... 816171819 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •