Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910
Weergegeven resultaten: 136 t/m 146 van 146
  1. #136
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 januari 2018
    Berichten
    4
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Afgelopen jaar heb ik hier ook het een en ander besteld. Na het lezen van dit topic was ik gelukkig voorbereid op ellende. Een aantal dagen voor het ophalen namen ze contact met me op ivm vervangers, via de email zijn we tot goede oplossingen gekomen, dat was goed, top. (Tijdens het afhalen vervangers uitzoeken heb ik nogal moeite mee).
    Het afhalen ging helaas niet van een leien dakje, het was druk binnen, door de vervangers klopten de bonnen niet meer helemaal, de meiden achter de balie konden hier echt niet mee overweg. Uiteindelijk is het goed gekomen door goed personeel die er ook aanwezig is.
    Ik kom hier wel weer voor interressante producten.

  2. #137
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.469 waarderingen in 2.627 posts
    Ik vind de communicatie ook niet zo top, ik had ze vorig jaar benaderd met een redelijk uitgebreid bericht en ik krijg er dan een heel kort antwoord op terug. Ze zijn ook niet bereid om iets aan je te verkopen. Ik vond het namelijk apart dat zij de enige zijn die voor de volle mep dingen verkopen zonder een voorverkoopactie. En ik vroeg of er iets mogelijk was als ik wat meer ging afnemen, maar ik moest gewoon op de site kijken en dat zijn gewoon de prijzen, punt. Ben toen ook gelijk naar de concurrent gegaan, Vuurwerkshop7kamp en heb daar wel een super ervaring mee. Echt de beste service en ook gewoon mooie prijzen! Precies het tegenovergestelde van wat ik in dit topic allemaal lees.

  3. #138
    VWC-Lid Rowy Vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2010
    Berichten
    786
    Thanks
    320
    1.011 waarderingen in 397 posts
    ik vind het best triest als ik dit zo nu lees, ik ken Vuurwerk Hol als 1 van de top winkels met een brede collectie en goede service.
    John is ook een topper
    www.rowyvuurwerk.nl

  4. Deze gebruiker waardeert Rowy Vuurwerk voor het bericht:


  5. #139
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
    ik vind het best triest als ik dit zo nu lees, ik ken Vuurwerk Hol als 1 van de top winkels met een brede collectie en goede service.
    John is ook een topper
    Tja zo zie je dat ongeïnteresseerd personeel een winkel naar de klote kan helpen. Mag hopen dat de heren achter Hol vuurwerk dit lezen en dat stelletje er dit jaar niet meer neer zet.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  6. #140
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Website is online : http://vuurwerkhol.nl/
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  7. #141
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Website is online : http://vuurwerkhol.nl/
    Nou dat is mooi zoon nieuwe site alleen jammer dat die zoveel geld heeft gekost. Ze waren al niet goedkoop maar die prijzen die er nu staan vind ik helemaal bizar. Als die prijzen zijn om de kosten van de nieuwe site terug te verdienen dan hebben ze zich flink laten naaien
    365 days a year pyromaniac

  8. #142
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
    Nou dat is mooi zoon nieuwe site alleen jammer dat die zoveel geld heeft gekost. Ze waren al niet goedkoop maar die prijzen die er nu staan vind ik helemaal bizar. Als die prijzen zijn om de kosten van de nieuwe site terug te verdienen dan hebben ze zich flink laten naaien
    Je HOEFT er niet te kopen hè? En winkeliers HOEVEN niet mee te doen met freak stunts. Waarom altijd dat negatieve?

  9. #143
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
    Je HOEFT er niet te kopen hè? En winkeliers HOEVEN niet mee te doen met freak stunts. Waarom altijd dat negatieve?
    Ik ben helemaal eens dat winkeliers dat mogen doen en we hoeven er ook niet te kopen. Ik doel ook niet op freakprijzen vs december prijzen. Maar als producten bij meerdere winkels in de directe omgeving prijzen lager liggen (niet freak) ben je niet helemaal goed bezig lijkt me. Het hoeft ook geen oproep te zijn om er niet te kopen. Mocht hol vuurwerk hier meelezen wat ik helaas niet denk anders zouden ze wel wat aan die ontzettend slechte service doen dan kunnen ze misschien ook is denken goh laten we is naar de prijzen kijken misschien zijn we toch wat aan de dure kant.
    365 days a year pyromaniac

  10. Deze gebruiker waardeert vuurwerkpro voor het bericht:


  11. #144
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Dus je denkt dat Hol niet mee leest en het is geen oproep om hier niet te kopen?
    Wat is je post dan?

  12. #145
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Volgens mij mag je een mening geven. Mijn mening over deze zaak is

    Goed assortiment, veel te duur en ontzettend slechte service. Ik vind dat erg jammer omdat ze gewoon een mooi assortiment elk jaar hebben.

    Ik zeg niet dat je er niet moet kopen. Hol gaat nu niet zijn koers omgooien omdat ik deze post hier plaats. Maar zo denk ik wel over Hol vuurwerk. Iedereen heeft zijn eigen mening en wat JIJ of iemand anders daar mee doet moet die zelf weten.

    Ik gebruik dit forum om de mening van mensen te lezen en daarop besluit ik om iets te kopen of ergens iets te kopen. Maar als ik jou post zo lees dan lijkt het wel of ik dit forum al jaren op de verkeerde manier gebruik... Je mag niks zeggen tenzij je iets de hemel in wil prijzen
    365 days a year pyromaniac

  13. Deze gebruiker waardeert vuurwerkpro voor het bericht:


  14. #146
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    671
    Thanks
    78
    389 waarderingen in 188 posts
    Vuurwerk Hol houdt 22 december om 19.00 uur de jaarlijkse demo en deze staat nog niet in de kalender...

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •