Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dragon Balls

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Geweldig wat een volle, heftige crackling van dit kleine dingetje afkomt. Ik had misschien iets te hoge verwachtingen, maar voor het geld is het een pareltje.

    Per twee geschoten, te zien vanaf 0:58.
    Een doorlont projectje met 6 16-shots cakes van Bonfireworks.Eerst Fantasy samen met Miracle, overgaand in twee keer Midnight Delight en tot slot twee keer D...

    Comment


      #47
      Productfilm van de demo 2012 en actuele verkoopprijs 2012 toegevoegd.
      Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

      Comment


        #48

        Comment


          #49
          was dit 2012versie, Johan?

          Comment


            #50
            Late reactie, sorry Richard. Lastig te zeggen, maar ik ga zelf uit van de 2012 versie inderdaad. Kan echter ook best zijn dat ze een 2011 versie geschoten hebben.

            Comment


              #51
              Filmpje van de Dragon Balls O&N 2013-2014

              + http://www.youtube.com/watch?v=EEid49bJVpo" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
              http://www.youtube.com/watch?v=EEid49bJVpo"> http://www.youtube.com/watch?v=EEid49bJVpo" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              Comment


                #52
                Leuk potje voor nog geen 10 euro.Voor dat geld volgend jaar zeker weer!
                -FireworksHolland-

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Goldpyro Bekijk bericht
                  Leuk potje voor nog geen 10 euro.Voor dat geld volgend jaar zeker weer!
                  Ik hoop dat je ze nog vindt... deze hebben namelijk geen CE keurmerk, wat wel verplicht is...

                  Comment


                    #54
                    Oh oke wist ik niet.Ze zijn al een aantal jaar bij een dealer in de buurt voor een tientje.
                    ps: ff op mn fotos gekeken maar lijkt toch echt CE op de cake te staan.
                    -FireworksHolland-

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Goldpyro Bekijk bericht
                      Oh oke wist ik niet.Ze zijn al een aantal jaar bij een dealer in de buurt voor een tientje.
                      ps: ff op mn fotos gekeken maar lijkt toch echt CE op de cake te staan.
                      Mmm waar ik werk moesten we al het bonfire spul de deur uitwerken ivm ontbreken CE... misschien dat dit latere productie is? Heeft jouw dealer de wodka blue en treasure island ook toevallig? ;)

                      Comment


                        #56
                        Treassure island heeft ie ook idd. treassure island is Nieuwe productie. En dragon balls is vlgsmij net ander effect dus denk dat allebei nieuwe versies zijn.
                        -FireworksHolland-

                        Comment

                        Working...
                        X