Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bezoek aan Sky Fireworks - 29-06-2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    We hebben een voorstel gedaan bij Sky Fireworks voor een bezoek, het is even wachten of het ook kan die datum.
    Als het kan gaan wij woensdag 28 oktober op bezoek.
    Nou, ben benieuwd of dat dan wel 'ns doorgaat. Ze komen wel erg laat om de hoek kijken met hun producten, als nieuwe importeur. De rest heeft de show al gestolen en Sky moet wel héél erg goed binnenkomen om nog op te vallen. Succes!
    (en met direct 7 lijnen is de kans op een opvallende doorstart met veel nieuwe producten volgend jaar ook al verkeken zo ongeveer...)

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      Nou, ben benieuwd of dat dan wel 'ns doorgaat. Ze komen wel erg laat om de hoek kijken met hun producten, als nieuwe importeur. De rest heeft de show al gestolen en Sky moet wel héél erg goed binnenkomen om nog op te vallen. Succes!
      (en met direct 7 lijnen is de kans op een opvallende doorstart met veel nieuwe producten volgend jaar ook al verkeken zo ongeveer...)
      Pronk was vorig jaar nog later en was toch populair bij de freaks. Uiteindelijk maakt het moment van introductie toch niet veel uit, als als je maar goede producten hebt en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Sky heeft natuurlijk wel een nadeel dan ze het wel heel grootst aanpakken, waardoor het overzicht in de producten moeilijk kan zijn en dat daardoor freaks het dit jaar links laten liggen.
      Laatst aangepast door Blitzzz; 10 October 2009, 15:17.

      Comment


        #48
        Ik persoonlijk had Pronk pas na de jaarwisseling door... Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen
        Het maakt denk ik wel uit wat je marketingstrategie is, in een overvolle markt als deze. Maar goed, daar kunnen we lang en breed over discussiëren, we wachten nieuws van Sky Fireworks met nog meer geduld af. Je kunt niet anders hè

        Comment


          #49
          Nieuwkomer

          Nieuwkomer.

          Sky Fireworks zijn jullie niet trots op de producten die jullie op de mark gaan brengen??
          Volgens mij niet, die paar foto's die wij hebben gezien daarmee wil je toch niet zeggen wij hebben een super product.
          Daar is wel iets meer voor nodig,wij wachten af.

          Bert

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
            We hebben een voorstel gedaan bij Sky Fireworks voor een bezoek, het is even wachten of het ook kan die datum.
            Als het kan gaan wij woensdag 28 oktober op bezoek.
            Is er nou eigenlijk een bevestigende reactie van hen gekomen, dus een afspraak gemaakt voor die datum of een andere? Hebben we wat om naar uit te kijken

            Comment


              #51
              Jazeker, 28 oktober is definitief.!!!
              Die afspraak staat

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                Jazeker, 28 oktober is definitief.!!!
                Die afspraak staat
                Wanneer zal hetverslag online komen te staan?
                Ben erg benieuwd namelijk.
                - To fire, or not to fire.

                Comment


                  #53
                  Het bezoek van 28 oktober is niet door gegaan.
                  Morgen zullen Gerwin, Jeroen en Fred een bezoek gaan brengen aan Sky Fireworks.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #54
                    Hierbij de site van Sky Fireworks

                    http://www.sky-fireworks.eu/
                    If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

                    Comment

                    Working...
                    X