Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Endeavour

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Productfilm van de demo 2012 en actuele verkoopprijs 2012 toegevoegd
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    Comment


      #62
      Ben de altijd mooie coconut pistil in de versie van dit jaar aan het zoeken alleen heb hem volgens mij maar 5 van de 25 schoten goed gezien. Nou moet ik zeggen dat de kleuren verdomd helder en fel overkomen dus dat is zeker een pluspunt, maar aan de pistil had wat beter gewerkt mogen worden. Verder blijft het nog even afwachten op de nog te bezoeken demo's of deze zijn geld waard zal blijven.

      Comment


        #63
        Een shop in de buurt heeft hem voor slechts 17 euro staan, dus ik ga deze toch maar weer eens uittesten

        Comment


          #64
          Ik had deze gratis bij mijn bestelling gekregen , ik moet zeggen dat het wel een leuke cake was. Maar ik denk toch dat er tegenwoordig betere cakes zijn te vinden voor de prijs.
          "I came in like a crackling ball."

          Comment


            #65
            Ik had de 2012 versie die weer stukken beter was dan de 2011 versie! Net als nog een paar producten van Bon vond ik dit super om te zien. De boeketten waren weer erg groot met zeer heldere kleuren. dat voor nog net geen €25,- is er denk ik niet veel beters te krijgen met dit effect voor deze prijs/kwaliteit.

            Comment


              #66
              HD:

              Comment


                #67
                Ik had dit jaar een karton van de 2012 versie. Ik was erg tevreden over deze cakes. Zeker aangezien ik er 10 voor 125 had. Ik ben dol op deze effecten en was dan ook verrast dat ze mooi vol, fel en helder van kleur waren. Jammer dat ze door de wind niet al te lang bleven hangen, maar goed daar konden die cakes niks aan doen hehe :-P

                Hier een filmpje van 4 stuks doorgelont.

                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                Comment


                  #68
                  Deze alvast gekocht in de voorverkoop, was een dagaanbieding van €12,95. Gelijk 3 stuks gehaald, ben benieuwd!

                  Comment

                  Working...
                  X