Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkcrew.nl 4 jaar - Nieuwe Layout!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Gefeliciteerd mannen met jullie 4 jarig bestaan. 4 jaren waar jullie als mensen achter vuurwerkcrew trots op mogen zijn. Veel goede en duidelijke info en altijd een plezier om op jullie site te zijn. De nieuwe look ziet er verfrissend en modern uit. Veel succes nog en ik hoop nog vele jaren van jullie mooie site te mogen genieten.
    Pyroterror is verledentijd.

    Comment


      #17
      Gefeliciteerd vuurwerkcrew met jullie 4-jarig bestaan!
      Vind de nieuwe lay-out er erg mooi en strak uitzien.
      [I]烟花爆竹 是 我的 生活[/I]

      Comment


        #18
        Gefeliciteerd mannen met het vier jarige bestaan!
        De nieuwe lay-out ziet er zeer strak uit

        Comment


          #19
          Natuutrlijk van harte gefeliciteerd met het behalen van het 4 jarig bestaan
          De layout ziet er ook erg mooi uit. Ik hoop nog lang te kunnen genieten van vuurwerkcrew.

          Comment


            #20
            Zo.. Dit is even wennen. Maar ik vind het er geweldig uitzien en jullie zijn er op vooruit gegaan. Gefeliciteerd met het 4 jarig bestaan. Dat was ook niet zo moeilijk met jaarlijks al die activiteiten op het forum tussen Oud&Nieuw en Oud&Nieuw. Een van de weinige, of wel enige, succesvolle fpm/avp 'kloon' haha

            Comment


              #21
              gefeliciteerd met deze 4 jaar, ook met deze nieuwe layout, waarbij het alleen maar prettiger word om hier lekker rond te neuzen.
              https://youtube.com/c/EindjePyro

              Comment


                #22
                Wel even wennen zeg die nieuwe lay out. Maar het ziet er allemaal heel mooi en strak uit, een hele verbetering. En natuurlijk gefeliciteerd met het 4 jarig bestaan. In die 4 jaar is VWC uitgegroeid tot een hele grote bron van informatie, op allerlei gebied. Ga zo door mannen, en ik hoop dat de site nog heel lang blijft bestaan.

                Comment


                  #23
                  Als eerst Gefeliciteerd hééél VWC met het 4 jarig bestaan. ken me vorig jaar nog wel herinneren alleen een nieuwe banner met vwc 3 jaar nu een kompleet nieuwe site TOP.

                  Het is heeel erg wennen de nieuwe lay out, het is gewoon zou anders dan de ouwe. MAAR de eerste indrukken zijn erg goed. voel me nu al thuis de oranje kleur is er goed in gebleven. In 4 jaar is deze site gewoon één van DE sites geworden Nederlandse info is gewoon nergens anders zo goed te vinden, de groep woord steeds groter, al een paar meetings geweest het blijft zich maar ontwikkelen hier. Ga zo door.

                  Tunit.

                  Comment


                    #24
                    Zo, dat ziet er perfect uit.

                    gefeliciteerd, ga zo door !

                    vr.gr.

                    edwin
                    Laten we het vooral gezellig houden !

                    Comment


                      #25
                      Mike heeft al een prima woordje gehouden, ik wil nog een klein woordje zeggen:
                      Dankbaar als wij zijn voor de bijdragen van de sponsors, dankbaar zijn wij ook voor de medewerking van de bedrijven die ons niet sponsoren. Zij helpen ons ook mee aan de totstandkoming van mooie bijdragen op ons forum.
                      Wij dragen iedereen een warm hart toe, sponsor of niet.
                      Maar de grootste dank gaat uit naar jullie, leden, trouwe bezoekers die elke dag ons forum aandoen, leuke berichten plaatsen. Jullie zijn het vooral die onze website in stand houden.
                      Wij proberen een gezellige sfeer te creeren en leveren natuurlijk ook onze bijdrage. Wij doen dat met zijn allen met groot plezier.

                      Mike heeft het bij de intro al gezegd, volgend jaar feest 5 jarig bestaan.
                      Hou daarom volgend jaar de week rond 1 juli vrij.
                      Meer verklappen we niet.!!!!
                      Laatst aangepast door moontan; 1 July 2009, 12:56.

                      Comment


                        #26
                        Gefeliciteerd jongens, ziet er erg goed uit vooral de homepage is een hele verbetering!
                        De forum is behoorlijk wennen vind de ouwe lay out wel wat overzichtelijker maar misschien is het gewoon even wennen.

                        Ken iniedergeval niet wachten tot volgend jaar wordt helemaal top!

                        Comment


                          #27
                          Home-page is velemalen beter geworden, maar ik kan niet het zelfde zeggen over het forum.. komt mij nou te druk over.. Ach, het went vanzelf...
                          amstelvwb @ hotmail.com

                          Comment


                            #28
                            Het is inderdaad wennen en nu nog teveel Oranje links. Hier werken we echter aan en komt helemaal goed
                            Gerwin

                            Comment


                              #29
                              Prachtig werk heren!! De frontpage is subliem!! Het forum doet er niks onders trouwens, op naar de 5 jaar
                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment


                                #30
                                Gefeliciteerd mannen met weer een succesvol jaar erbij Wat gaat die tijd toch snel hé!
                                De lay-out ziet er overigens ook super uit! Een hele verbetering maar het is wel even wennen na een lange tijd een andere lay-out te hebben gehad.
                                Op naar de 5 jaar, ik ben benieuwd wat jullie dan gaan organiseren.

                                Comment

                                Working...
                                X