Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland Twitter?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkland Twitter?

    Hallo allemaal,

    Wij van Brave & Wichers - Vuurwerkland proberen met de nieuwste technieken mee te gaan en het is duidelijk dat Twitter een ware rage aan het worden is. Daarom hebben wij de koppen maar eens bij elkaar gestoken om te kijken of het leuk kan zijn om zelf ook te gaan "Twitteren". Omdat de meningen verdeeld waren leek het ons leuk om het gewoon te vragen aan de mensen die ons zouden kunnen willen volgen. Daarom wil ik hier graag 4 vragen aan jullie stellen:

    1. Hebben jullie Twitter en volgen jullie daar anderen mee?
    2. Zou je via Twitter ook Vuurwerkland willen volgen? (indien nee: einde vragen)
    3. Zou je dan ons bedrijf (bijv. container vuurwerk is binnen) willen volgen of juist een persoon (Bijv. Koen - vandaag naar Beurs etc)?
    4. Wil je alles heel het jaar volgen of alleen tijdens de laatste maanden en hoe vaak verwacht je een update?

    Wij zijn heel erg benieuwd naar de reacties. Ook algemene "Twitter gerelateerde" opmerkingen en tips zijn uiteraard welkom. Als we het gaan doen willen we het zo interessant mogelijk maken!
    [B]Vuurwerkland.nl[/B]

    [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

    #2
    1. Nee
    2. Nee

    Comment


      #3
      Opnieuw een leuk initiatief van Vuurwerkland/B&W. Dank hiervoor.

      Comment


        #4
        Ik zie zelf geen meerwaarde in een vuurwerkland twitter. Jullie hebben zelf al vuurwerkblog.nl. Dat zal dus geen enkele waarde meer hebben aangezien je dan een blog, hyves en ook nog eens twitter hebt.

        Zelf heb ik geen twitter :P

        Comment


          #5
          Ik waardeer de interactiviteit naar de vuurwerk liefhebbers toe. Alleen ik sluit me aan bij Vincer.

          1. nee
          2. nee

          Comment


            #6
            Ik volg Jeko en Vincer

            1. Nee
            2. Nee
            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              #7
              iK heb zelf geen twitter en zou het ook niet willen stom progamma dus

              1. nee
              2. nee
              Gerwin

              Comment


                #8
                Ik ben lid van Twitter maar ik kijk er nooit meer op. Ik volg wel mensen zoals Obama en paar partijleiders. Maar ik heb er tot nu toe 2 keer naar gekeken in 3 maand tijd ofzo.
                Dus mijn antwoord op vraag 2 is dan ook nee.
                Als ik iets over de desbetreffende persoon/bedrijf wil weten verwacht ik dat op de site van die gene te vinden.
                In Amerika is Twitter wel erg populair inderdaad, ik denk dat Nederland een andere instelling wat dat betreft heeft.

                Comment


                  #9
                  Het is natuurlijk erg mooi dat jullie de consument en de vuurwerkliefhebber zoveel mogelijk laten weten over, waar jullie me bezig zijn enz. Alleen doen jullie dat nu al via diverse kanalen, daarom vind ik nog een kanaal (twitter) een beetje overbodig. Mijn antwoorden zijn dan ook:

                  1.Nee
                  2.Nee

                  Comment


                    #10
                    nee ik vind twiter niet nodig omdat wij julie via de bestande manieren ook wel volgen .
                    als het niet via julie blog het kan kunnen we hier ook wel terecht .
                    niet te min wil ik jullie vriendelijk bedanken voor het aanbod .
                    maar twitter gewoon te veel .
                    denk er om dat je ondanks alles wel jezelf blijft .

                    1.nee
                    2.nee

                    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                    Comment


                      #11
                      Ik zelf heb pas ook en twitter account genomen. Die wil ik gaan gebruiken als we ergens bij een show o festival zijn en we zouden wat leuks of boeiends kunnen en willen melden. Dus ik zeg JA!!

                      Het is alleen wel zo dat je nu in een wat rustiger tijd niet veel te melden heb en dan kan je veel volgers kwijt raken. Maar ik heb in een week al 2 volgers haha dus gaat goed.

                      Comment


                        #12
                        Ook ik ga in deze voor;

                        1. Nee
                        2. Nee
                        3. ----
                        4. ----

                        Zie er geen meerwaarde in, blog is 10x interessanter.

                        Comment


                          #13
                          Je kunt hun ook volgen via hun blog zo niet de vuurwerkland hyves. Nog iets extra's lijkt mij overbodig. Ook al ben je bijna de enige hier die twitter gebruikt xD

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
                          Ik zelf heb pas ook en twitter account genomen. Die wil ik gaan gebruiken als we ergens bij een show o festival zijn en we zouden wat leuks of boeiends kunnen en willen melden. Dus ik zeg JA!!

                          Het is alleen wel zo dat je nu in een wat rustiger tijd niet veel te melden heb en dan kan je veel volgers kwijt raken. Maar ik heb in een week al 2 volgers haha dus gaat goed.

                          Comment


                            #14
                            Ook al is twitter een heel leuk medium en inderdaad, 't wordt steeds populairder:
                            Ik zou zeggen:
                            1) Nee
                            2) Nee

                            Hou gewoon het blog regelmatig bij en dat is ruim voldoende.

                            Comment


                              #15
                              Vind het ook niet nodig om twitter te gebruiken als je de blog al hebt, ik (en velen met mij) heb geen twitter. Je kan natuurlijk altijd wel doorzetten in de hoop dat je meer publiek trekt.

                              1- Nee
                              2- Nee
                              3- /
                              4- /

                              Ik houd het dus bij de blog ;)
                              [I]烟花爆竹 是 我的 生活[/I]

                              Comment

                              Working...
                              X