Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Splitting Comets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    ik heb deze ook gehad echt wel een dikke aanrader!!! echt mooie felle kleuren en ze springen goed uit elkaar echt toppertje ! dit jaar er zeker weer bij.

    Comment


      #62
      Dit is gewoon een crossette cake zoals deze hoort te zijn, felle kleuren geen harde burst waardoor het meer op een peony lijkt. Heb er 6 gezien allemaal van goede kwaliteit. Veel omstanders vonden dit ook een erg mooi effect, en de "oh ah" factor is hierbij duidelijk aanwezig.

      Comment


        #63
        Ik en menig ander met mij in de straat vond dit toch één van de mooiste cakes die geschoten werd. Mooie heldere schoten die met een doffe klap hoog in de lucht uiteengaan. Erg mooi en ben er helemaal niet rouwig om dat het geen waaier meer is.

        Comment


          #64
          Na de teleurstelling dat van een fanshape crossettecake een i-shape kleurencake was gemaakt, was ik toch overstag gegaan door ervaringen van anderen hier op demo's en deze van wat extra geld (door een teleurstelling, iets minder magoe) toch nog aangeschaft. En wat ben ik blij dat ik naar jullie ervaringen geluisterd heb! Inderdaad superfelle kogels, die in hele fijne salvo's mooi in crossettes uit elkaar knallen en de straat met een enorme kleurengloed verlichten. En ja, ook bij de vrouwen een klapper deze cake ;) Met open bek en glinsterende oogjes staan te kijken
          __________________

          Comment


            #65
            Super cake dit, later bijbesteld en blij om ook. Mooi effect zo tussendoor en uniek in z'n soort. Voor deze prijs een duidelijke topper met mooie heldere effecten.

            Comment


              #66
              Iemand een O&N filmpje van deze cake?
              Heb interesse in deze cake na al die goede recensies

              Comment


                #67
                Geen film.

                Ik had er wel 2 van doorgelont. Gaf een geweldig spektaktel. Splitting Commet is een goede cake voor mensen die van het crossette effect houden. Wil je voor een spektakel koop dan een andere cake, maar deze is op zijn manier ook heel vet. Gaat in een lekker tempo door en heeft heldere kleuren.

                Comment


                  #68
                  Ik kan helaas ook geen film van O&N aanbieden.
                  Maar ik kan je wel vertellen dat dit een topper van een cake is.
                  De crossette,s (mooie kwaliteit) worden in een rap tempo het luchtruim ingeschoten, maar wat deze cake vooral zo mooi maakt zijn de kleuren.
                  Ze zijn zo fel en helder, mooier heb ik het nog niet eerder in een cake gezien
                  Deze staat dit jaar opnieuw in mijn straat en ik denk dat dit ook door mijn dochters en vrouw gewaardeerd wordt want die vonden hem ook supermooi

                  Comment


                    #69
                    Volgens mij is dit een straatfilmpje van de splitting comets

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    filmpje van Xander2112
                    https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                    Comment


                      #70
                      Die stem op het filmpje: ''volgend jaar toch maar naar Belgie''. Hij waardeert dit effect niet blijkbaar

                      Comment


                        #71
                        Hou duidelijk niet van Crossettes, wel mooi, maar, niet mijn soort vuurwerk duidelijk. Uhm wel goede prijs.
                        Website: https://www.rfgfireworks.nl

                        Comment


                          #72
                          Als ik dat filmpje zie vind ik toch dat hij wat te snel gaat. Het is een rustig effect, dat ik zelf liever in een lager tempo zie. Wel een mooie cake met vooral mooie kleuren.

                          Comment


                            #73
                            Ja, dat vond ik eerst dus ook op basis van de filmpjes. Tot ik 'm zelf zag... Voor je gevoel duurt 'ie namelijk behoorlijk lang. En ook al kun je niet elke crossette op zich bewonderen, de lucht is constant vol met een fantastisch schouwspel aan kleuren. Ik ken geen andere NL cake die zo'n kleurenpracht in de lucht geeft. Komt er dit jaar bij mij absoluut weer in, omdat andere crossettecakes gewoon veel saaier qua kleurpallet zijn. We stonden allemaal afgelopen jaar met open mond bewonderend omhoog te kijken, fantastisch.

                            Comment


                              #74
                              ik hou niet zo van crossettes,
                              maar als je er van houd is dit een van de beste naar mijn mening
                              Leef met de dag!

                              Comment


                                #75
                                Topper. Heb net de film gezien op de site van bonfireworks, deze komt er zeker dit jaar. Het liefst drie stuks, afsteken met een tussen ruimte van 8 meter m.b.v. drie fakkelaars.
                                www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

                                Comment

                                Working...
                                X