Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 114

Discussie: Splitting Comets

  1. #31
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Nou, had 'm dan gewoon wat sneller laten schieten, ipv ook de vorm van schieten meteen te veranderen. Nu vind ik het de naam 'crossette-cake' niet meer waardig omdat je dat effect niet eens meer kunt onderscheiden. Alles wat ik zie is een chaotische zooi gekleurde balletjes.

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Mijn waarde Richardus, in het algemeen komt onze smaak redelijk overeen, maar in deze kan ik het niet met je eens zijn. Crossettes zijn bedoeld om in hoog tempo de comets uit elkaar te laten klappen, kijk alle profshows er maar eens op na

  3. #33
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    maar ik vind dat in een los afgestoken consumentencake niet mooi omdat je daarmee het effect geen recht aandoet. Ik zie ze liever rustig uiteenspatten, goed te onderscheiden van elkaar. Dat was bij die vorige versie heel mooi. Zo word de maker ook uitgedaagd ze kwalitatief goed te produceren, nu kan zo de helft niet goed kruisvormig zijn, niemand die 't ziet.
    En het kan me verder aan m'n sterretje oxideren hoe het bij profshows gaat. Het gaat hier om een consucake bij mij in de straat die plots drastisch gewijzigd is, en niet naar mÃ*jn smaak.
    Tot nu toe zijn 2 anderen het met me eens, en sta je tot dusver alleen in je mening. Dat zal echter niet lang duren, denk ik. Ik vermoed dat de nieuwe versie veel gretiger aftrek zal vinden dan de vorige, dat geef ik toe.

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Tja, vind crossettes een vrij saai effect, net als go-getters, maar als de kleuren goed zijn en ze in hoog tempo geschoten worden kan ik er in hoge mate van genieten.

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Vond de eerste versie mooier, de kleuren in de nieuwe versie zijn erg goed te noemen maar ik het wel het gevoel dat er teveel burst bij het effect nu aanwezig is.
    Maar voor de prijs is het natuurlijk zeker geen miskoop!

  6. #36
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts
    Vond de 1ste versie echt prachtig en die wilde ik erg graag kopen. Maar de 2de versie vind ik niet goed genoeg. Dan koop ik voor die prijs liever iets anders. Jammer dat ze hem verandert hebben.

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Voor de volledigheid:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.518
    Thanks
    3.410
    1.919 waarderingen in 698 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijnm Bekijk bericht
    qua effecten betreft zijn dit shells die direct uit de fabriek komen( Dus nog niet geheel gedroogd zijn ) Je zult zien dat de effecten goed tot hun recht komen als deze goed opgedroogd zijn.


    Groet, Martijn
    hoe kom je hier in godsnaam bij dan?

  9. #39
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Vind dit echt een superbak, mooie uitwerking van het effect, genieten van het effect per schot en dan wel een tempoversnelling erin met nog heel wat rijen dik om de cake mooi af te ronden.

    Je moet van dit effect houden, ik vind het erg mooi mits de uitwerking écht is zoals ie moet zijn, dat zie je op deze film wel gelukkig. Ik ben benieuwd, de prijs is zeker allesbepalend, maar deze staat voorlopig op mijn wishlist.
    Zo enthousiast als ik was over de z-shape versie ervan (de eerste productfilm), ben ik nu niet echt meer geïnteresseerd. Ziet er leuk uit, maar het effect, de waarde ervan, die mis ik nu doordat alles door elkaar gaat. Jammer, hij gaat hier weer van de wishlist af.

  10. #40
    VWC-Lid Gygabyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2007
    Locatie
    Omgeving Rotterdam
    Berichten
    759
    Thanks
    5
    17 waarderingen in 12 posts
    Had hem hier op de wishlist gezet voor de broodnodige variatie.
    Kon juist die rustige opbouw naar een hoger tempo en dat in een fraaie z-shape wel waarderen.
    Heb hem nu er weer afgehaald omdat de punten waarom ik er zo positief over was, eruit zijn gehaald.
    Affijn klein mistapje, ben over de resterende collectie uitermate positief.
    Mvg Frans

  11. #41
    R.I.P.
    Geregistreerd
    2 juli 2005
    Berichten
    121
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik vond ook de eerste versie erg mooi, de tweede vindt ik erg rommelig overkomen, waren het nog salvo's per kleur dan had het misschien mee gevallen.
    Ik sla ff over, typische gevalletje brave & wichers, je denk iets te hebben en het is weer anders.

  12. #42
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Het zal wel te laat zijn dit weer terug te veranderen. Tot nu toe maar één persoon die het een positieve verandering vindt. Ik ga bijna denken dat dit een foutje vanuit de fabriek was op 't laatste moment ofzo. Nou goed, misschien dat ie volgend jaar weer terug veranderd wordt? Dan koop ik 'm alsnog, en vast al die anderen ook.
    Blijft raar, zo'n verandering voor de minderheid... Hij wordt alleen maar minder verkocht.

  13. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    zuid
    Berichten
    357
    Thanks
    808
    214 waarderingen in 79 posts
    heel jammer dat ze hem veranderd hebben, had hem op mijn lijstje staan. Nou niet meer.Was een unieke cake maar zo vind ik het niets meer, helaas.

  14. #44
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Dit is wel mooi Deze cake ziet er op film erg mooi uit, kost bij de winkel waar ik mijn vuurwerk koop wel 5 euro duurder. Maar voorruit...FF verder kijken.

  15. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2007
    Berichten
    129
    Thanks
    12
    2 waarderingen in 2 posts
    Ik vond hem érg leuk net op de demo van vwm7kamp.
    Kleurrijke cake met een heerlijk tempo. Samen met de Earthquake en de Earcatcher voor mij de toppers van Bonfire.

Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •